MuscleMeat

Proviron

Johan C

Novice
Waardering
0
Heeft iemand ervaring met het gebruik van Proviron
in, of aan het eind van een test kuur
om hiermee het gehalte vrije test te verhogen?

De voorhanden zijnde info hieromtrent is vrij beperkt,
en over doseringen wordt quasi nooit gesproken.

Kan iemand van jullie mij hiermee op weg helpen?

Thx!

haha
Google
en dan typ je proviron in, zou mss kunnen helpen

Ik vind proviron ten eerste veel te duur voor wat het is. In theorie doet het veel, maar in de praktijk ben je veel meer met bv Masteron! (hangt er vanaf wat je doel is natuurlijk). Qua dosering zou ik 50mg ED nemen, je kan het heel de kuur doornemen. Maar raadt het toch af, zeker voor een beginnendkuurder..

Ik vind proviron ten eerste veel te duur voor wat het is. In theorie doet het veel, maar in de praktijk ben je veel meer met bv Masteron! (hangt er vanaf wat je doel is natuurlijk). Qua dosering zou ik 50mg ED nemen, je kan het heel de kuur doornemen. Maar raadt het toch af, zeker voor een beginnendkuurder..

omdat?

• Topic Starter Topic Starter
Dennis, jij bent waarschijnlijk de leukste van het board hier.
Je vindt ongeloofelijk veel info via google, maar bitter weinig over de meerwaarde ervan in een test kuur.

Bedankt voor je reactie Nightstalker, het doel hiervan is volgende :
Na een week of 8 is de piek (grootste gain) er grotendeels af en ik vroeg me af of die piek dmv proviron iets kon verlengd worden zonder je test inj. te verhogen.

Een reden waarom het voor een beginner niet aan te raden is kan ik me ook niet onmiddellijk verzinnen, dus ik sluit me aan bij de vraag van Infinity ...

Hier staat info in het engels; Bodybuilding.com - Big Cat - In Depth Proviron Profile!

Het moet niks uitmaken om proviron te gebruiken in je kuurtje of je nou beginnner bent of niet, je zal idd meer vrije testoteron hebben omdat proviron ervoor zorgt dat die zich hecht aan shgb. Waardoor je dus meer vrije testoteron overhoud. Gebruik het alleen niet als nakuur want het kan onderdrukkend zijn.

Om je vraag te beantwoorden zou het tijdens je hele kuur gebruiken omdat de testoteron die je spuit meer word gebruikt, het kan ook later als je dat wilt het zal wellicht bijdragen aan de hoeveelheid gains die je maakt. Maar na week8 stijgt je cortisol om je lichaam in evenwicht te houden, dus meer spierafbraak. Waarschijnlijk helpt het wel op korte termijn, het is namelijk geen wondermiddel

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de verhelderende uitleg Drycure.
Karma!

Omdat het 1 te duur is voor wat het is, en het maar minimaal uithaalt wat voor een beginner niet echt nodig is (vind ik). Het was ook maar een mening dat ik gaf he. Maat v me merkte ni veel verschil en is het eens met mn mening..

Dennis, jij bent waarschijnlijk de leukste van het board hier.
Je vindt ongeloofelijk veel info via google, maar bitter weinig over de meerwaarde ervan in een test kuur.
...

zzucht... de leukste:rolleyes:

de meerwaarde in een kuur is toch geheel subjectief slimmerik. of verwacht je op pub med of zoiets dergelijks een of ander wetenschappelijk onderzoek waarbij de ene groep 500mg test e p/w krijgt, een groep hetzelfde plus provi en een placebo groep?

ik zelf vind provi geil. test maakt geil, test met provi maakt smerig:D

meerwaarde is subjectief mijn vriend, persoonlijk geen kuur meer voor mij zonder provi/mast maar das ieder voor zich
winny tabs zijn btw ook geschikt voor werking op de shbg waarde;)

Proviron duur? Gewoon voorschrift aan de dokter vragen en dan heb je het voor ongeveer 12.5 euro per doosje van 50stuks (25mg per stuk)

Omdat het 1 te duur is voor wat het is, en het maar minimaal uithaalt wat voor een beginner niet echt nodig is (vind ik). Het was ook maar een mening dat ik gaf he. Maat v me merkte ni veel verschil en is het eens met mn mening..

Een gevordere gebruiker zit wel op een minimale uithaling te wachten ?:rolleyes:

Het heeft een goede meerwaarde en hep eigenlijk alleen maar goede dingen gehoord, de een merkt er niks van de ander zweert er bij... Je moet het alleen niet nemen tijdens een kickstart!

Het heeft een goede meerwaarde en hep eigenlijk alleen maar goede dingen gehoord, de een merkt er niks van de ander zweert er bij... Je moet het alleen niet nemen tijdens een kickstart!

omdat?

Ik wil nie bijdehand doen mensen maar heb me nog niet erg verdiept in provi dus sta open voor antwoorden.

Ik denk ik zeg het maar even voor ik aangevallen word door bepaalde mensen;)

True bedoelt geloof ik, niet nemen bij dianabol en oxy. omdat die dingen zijn kracht ook vanuit het opgebouwde vocht vinden, dus zou je je oral tegenwerken. bij winny zou je het wel kunnen gebruiken, al zou het niet erg nodig zijn. ook winny werkt SHBGverlagend.

Nou ik zie geen enkel probleem om in je nakuur proviron te gebruiken.
Zeer prettig ervaren, geen terugval, geen dipje.

Nou ik zie geen enkel probleem om in je nakuur proviron te gebruiken.
Zeer prettig ervaren, geen terugval, geen dipje.

Precies, dit keer heb ik mijn nakuur niet met proviron gedaan en daar heb ik toch spijt van.
Normaal gebruik ik ook altijd proviron in mijn nakuur, dit keer niet en ik baal echt, libido is echt 0,0

Tijdens pct lijkt het me wel interessant, zeker als je een erge dip hebt. Maar tijdens de kuur zelf ben je veel meer met masteron of winny denk ik.

Terug
Naar boven