AndroidHealthClinic

PS3 FILMPJES!!good ones!

"And don't forget the one thing that make giant robots even cooler, giant robots with laser swords"

:roflol::roflol::roflol:

ziet er goed uit, alleen een beetje aan de dure kant.

kvind de aanschafprijs te hoog... en je haalt alleen je geld eruit als je obessed gaat lopen spelen!
Verder natuurlijk super grafics :D

• Topic Starter Topic Starter
het is gewoon een supermachine de mogelijkheden liggen velen malen hoger dan de Xbox360 of de WII wat iedereen ook beweert,De PS3 ZAL RULEREN!!!

graphics zijn mss evenwaardig aan de WII of XBOX,maar qua toevoeging en dergelijke zal hij zeker DE N°1 zijn!

Can you say fanboy!

Salescijfers in de USA zijn toch vrij dramatisch, ze vallen nu al terug naar verkopen die onder de verkopen liggen van bijna alle andere consoles :

Nintendo DS 485,000
Wii 335,000
PlayStation 2 295,000
Xbox 360 228,000
PlayStation Portable 176,000
Game Boy Advance 136,000
PlayStation 3 127,000
GameCube 24,000
Xbox 480

Dit zijn de USA-sales, Japanse sales zijn wel wat beter maar een console kan niet alleen op Japanse verkopen teren.

Can you say fanboy!

Salescijfers in de USA zijn toch vrij dramatisch, ze vallen nu al terug naar verkopen die onder de verkopen liggen van bijna alle andere consoles :

Dit zijn de USA-sales, Japanse sales zijn wel wat beter maar een console kan niet alleen op Japanse verkopen teren.

ja de andere consoles zijn da ook al bijna een jaar uit eh,we zullen de verkoopscijfers binnen een paar maanden es bekijken ;)

Can you say fanboy!

lol PS2 verkoopt nog meer dan de PS3.

De PS3 zegt mij ook niets.

February 2006,

1. PlayStation 2 - 300,000
3. Xbox 360 - 160,000

March 2006,

PS2 = 273,000
Xbox 360 = 192,000

April 2006,

Xbox 360 = 295,381
PS2 = 206,995

May 2006

PS2 = 231,616
Xbox 360 = 220,877

June 2006

NDS = 593,000
PS2 = 312,000
Xbox 360 = 277,000

Sales van vorig jaar, zal lastig worden voor de PS3 om de sales van de Xbox360 te verslaan in dezelfde periode.

wanneer zullen ze dan eigenlik de productie van PS2 games stoppen? Dat zal toch nog een eindje duren hoop ik :o

Sales van vorig jaar, zal lastig worden voor de PS3 om de sales van de Xbox360 te verslaan in dezelfde periode.

ik geloof er sterk in dat de PS3 het beter zal doen,en niet omdat ik een fan ben,heb ook al op de WII en de Xbox360 gespeeld,maar de PS3 lijkt gewoon veel beter.en als ie dan nog wat in prijs zakt,zal hij Zeker hoge toppen scheren.

ik geloof er sterk in dat de PS3 het beter zal doen,en niet omdat ik een fan ben,heb ook al op de WII en de Xbox360 gespeeld,maar de PS3 lijkt gewoon veel beter.en als ie dan nog wat in prijs zakt,zal hij Zeker hoge toppen scheren.

1 voorbeeld van een game die er beter uitziet dan Gears of War dan? Of zelfs maar beter dan Ghost Recon AW 2? Heb ze nog niet gezien, zag Resistance Fall of Man bij de Mediamarkt, maar dat is toch geen nextgen vind ik.

1 voorbeeld van een game die er beter uitziet dan Gears of War dan? Of zelfs maar beter dan Ghost Recon AW 2? Heb ze nog niet gezien, zag Resistance Fall of Man bij de Mediamarkt, maar dat is toch geen nextgen vind ik.

da zei ik dus in de vorige post,qua grapics zal er weinig of niets verschillen,maar het verschil zal em vooral zitten inde inderface vand e console en de dingen die je ermee kan doen,je kan em bv omtoveren tot een tv PC met een gratis programma dat linux instaleert op de PS3,je kan em gebruiken als multimedia toestel,jhij is compatibel met de PSP,zo allemaal van die kleine dingen die hem toch veelzijdig maken.

Je koopt een console voor de games. Sony moet de basis niet vergeten, allemaal erg leuk die extra opties maar het draait om de games.

Ze gokken nu ook op Blu-ray, maar dat is functionaliteit waar niet iedereen op zit te wachten. Echter wel iets dat de PS3 een stuk duurder maakt dan andere consoles. Hoge prijs gaat ze nekken.

Je koopt een console voor de games. Sony moet de basis niet vergeten, allemaal erg leuk die extra opties maar het draait om de games.

Ze gokken nu ook op Blu-ray, maar dat is functionaliteit waar niet iedereen op zit te wachten. Echter wel iets dat de PS3 een stuk duurder maakt dan andere consoles. Hoge prijs gaat ze nekken.

ja mss wel,maar hoe meer PS3's er verkocht worden hoe meer de blu ray gaat zakken in prijs en hoe meer de PS3 dus zal zakken in prijs,de blu ray is nog niet zo gekend en ik gok er ook op dat het binnekort ook zal gebruikt worden in de nieuwste PC's,dat zal allemaal wel meedingen aan het zakken vand e prijs,de tijd zal het uitwijzen,maar mijn vertrouwen hebbe ze :D

je hebt zeker gelijk,een console dient om te gamen,maar al de andere snufjes doen alleen maar mee om de PS3 net iets geliefder te maken dan de andere,en zal zeker zijn vruchten afwerpen binnen aanzienbare tijd :)

Volledig mee eens , er mogen dan hier en daar verdwaalde volwassenen zijn die met de PS3 gaan spelen , maar over het algemeen zijn en blijven het pubers of zelfs nog jonger , en idd die gaan 6 á 700 eurie niet op kunnen hoesten ben ik bang :(

Aan de andere kant is die hoge prijs natuurlijk ook wel weer goed , die gaat er voor zorgen dat veel kids 'm niet zullen hebben en dus buiten moeten gaan spelen ,.. zodat ze weer niet te dik worden :D

Playstation-jeugd :( , buiten spelen en sporten moeten ze !!!!

Laatst bewerkt:
De cijfers zullen het uitwijzen, vergeet niet dat je voor de prijs van een PS3 nu al een Xbox360 en een Wii kan kopen. Twee consoles dus.

Het enige wat Sony extra te bieden heeft is die Blu-ray speler, maar die ben je dus wel verplicht af te nemen. Bij een Xbox360 kan je gewoon los een HD-DVD speler kopen.

Voledig mee eens , er mogen dan hier en daar verdwaalde volwassenen zijn die met de PS3 gaan spelen , maar over het algemeen zijn en blijven het pubers of zelfs nog jonger , en idd die gaan 6 á 700 eurie niet op kunnen hoesten ben ik bang :(

Aan de andere kant is die hoge prijs natuurlijk ook wel weer goed , die gaat er voor zorgen dat veel kids 'm niet zullen hebben en dus buiten moeten gaan spelen ,.. zodat ze weer niet te dik worden :D

Playstation-jeugd :( , buiten spelen en sporten moeten ze !!!!

jij gaat er dan geen kopen neem ik aan :D

Terug
Naar boven