- Waardering
- 2
PS3 stelt me zwaar teleur op dit ogenblik.
De GFX zijn het zelfde of slechter dan die van de 360. Zoek de vergelijkings filmpjes op internet maar eens op.
De helft van hun launchtitels zijn al bijna een jaar uit.
De PS3 is prijzig. (Maar dat waren de 1 en 2 ook in het begin)
De spelletjes overtuigen me momenteel niet. (Resistance Fall of men en Motorstorm lijken me momenteel de enige degelijke)
Ik wacht tot MGS 4 uitkomt voor ik eentje koop.
De PS2 is ook redelijk zwak gelaunched. Eigenlijk komt de 2 pas de laatste 2 jaar tot zijn recht.
Uiteindelijk zal de PS3 het grootste marktaandeel hebben door marketing en naambekendheid. In Europa toch.
Het kan evengoed ook niet lukken.... we'll see..
Als Sony zo verder gaat dan zal Micrsoft nr.1 in de console markt worden.
my 2 cents
K ga verder gamen
Ik denk dat de tijd zal leren wat de ps3 gaat doen. De begingraphics van de games van de ps2 waren ook bagger (ik vind dat nu beter) en de games (was ook met de ps1 in de tijd). Uit ervaring weet ik dat de playstation pas na tijd tot zijn recht komt. Ik weet nog wel toen ik grand turismo en devil may cry in de console deed ik versteld was van de GFX. Het komt allemaal goed mensen trust me
. Ontwikkelaars weten ook dat het eind van het jaar tijd is voor release en verkoop van de games en pas dan is het tijd om een ps3 aan te schaffen. De prijs zal ook wel gaan dalen (vooral met de kerst en sinterklaas) want ik vind 600 euro nog veet te veel. Bovendien ziet de console er zeer cool uit

Laatst bewerkt:

We kunnen hier nog zo lang onze meningen geven als we willen. Ieder heeft zijn voorkeur toch al