MuscleMeat

PS3 FILMPJES!!good ones!

PS3 stelt me zwaar teleur op dit ogenblik.

De GFX zijn het zelfde of slechter dan die van de 360. Zoek de vergelijkings filmpjes op internet maar eens op.
De helft van hun launchtitels zijn al bijna een jaar uit.
De PS3 is prijzig. (Maar dat waren de 1 en 2 ook in het begin)
De spelletjes overtuigen me momenteel niet. (Resistance Fall of men en Motorstorm lijken me momenteel de enige degelijke)
Ik wacht tot MGS 4 uitkomt voor ik eentje koop.

De PS2 is ook redelijk zwak gelaunched. Eigenlijk komt de 2 pas de laatste 2 jaar tot zijn recht.
Uiteindelijk zal de PS3 het grootste marktaandeel hebben door marketing en naambekendheid. In Europa toch.
Het kan evengoed ook niet lukken.... we'll see..

Als Sony zo verder gaat dan zal Micrsoft nr.1 in de console markt worden.

my 2 cents

K ga verder gamen

Ik denk dat de tijd zal leren wat de ps3 gaat doen. De begingraphics van de games van de ps2 waren ook bagger (ik vind dat nu beter) en de games (was ook met de ps1 in de tijd). Uit ervaring weet ik dat de playstation pas na tijd tot zijn recht komt. Ik weet nog wel toen ik grand turismo en devil may cry in de console deed ik versteld was van de GFX. Het komt allemaal goed mensen trust me :). Ontwikkelaars weten ook dat het eind van het jaar tijd is voor release en verkoop van de games en pas dan is het tijd om een ps3 aan te schaffen.

De prijs zal ook wel gaan dalen (vooral met de kerst en sinterklaas) want ik vind 600 euro nog veet te veel. Bovendien ziet de console er zeer cool uit :cool:

Laatst bewerkt:
Die PS3 launch games belasten de PS3 maar voor 20% volgens sommige game ontwerpers, het geld nog niet waard volgens mij.

PS3 stelt me zwaar teleur op dit ogenblik.

De GFX zijn het zelfde of slechter dan die van de 360. Zoek de vergelijkings filmpjes op internet maar eens op.
De helft van hun launchtitels zijn al bijna een jaar uit.
De PS3 is prijzig. (Maar dat waren de 1 en 2 ook in het begin)
De spelletjes overtuigen me momenteel niet. (Resistance Fall of men en Motorstorm lijken me momenteel de enige degelijke)
Ik wacht tot MGS 4 uitkomt voor ik eentje koop.

Je vergelijkt launchtitels met ver gevorderde games op de X360, de x360 zit al ongeveer op zijn potentieel. Je hebt gelijk hoor, op verschillende filmpjes komt de PS3 er zwakker uit. MAAR als je de filmpjes van toekomstige PS3 games bekijkt dan zie je toch duidelijk dat de PS3 veel meer in zijn mars heeft.

Akkoord over de prijs hoor, hij is duur, maar dat is vooral te wijten aan al de technologische hoogstandjes (blu-ray, draadloos internet, cell cpu, ...). Als je een HD-DVD addon voor de X360 wilt kopen kost het je 200 !!! euro, dan zit je ook al aan 600 euro (want met dte standaard x360 kan je geen high def films bekijken, met de PS3 wel). Als je draadloos internet op je xbox wil moet je ook weer een addon kopen.

De spellen zijn uiteraard subjectief, als ze je niet aanstaan atm dan moet je idd gewoon niet kopen :) Het zou nogal dom zijn. Maar de PS3 is zeker geen slechte console, ik verwacht dat op lange termijn hetzelfde gaat gebeuren als met de PS2 (relatief zwakke start en uiteindelijk marktleider worden dus).

Ik zeg nu, de PS3 wordt nooit marktleider en zal de komende jaren een redelijk zieltogend bestaan leiden. Te duur, games die qua graphics niet boven de Xbox360 uit komen en net even te vaak te hoge verwachtingen van games die er in previews mooier uitzien dan in werkelijkheid. Sony heeft gewoon geen lange adem genoeg om van de verliesmakende PS3 een succes te maken.

Je moet dan een converter stekker gebruiken.
Je moet dan natuurlijk ook al je games importeren. NTSC ipv PAL
en je tv moet liefst 60mhz aankunnen (dit moet niet perse)

De PS3 games ontwikkeld door Sony zijn regiovrij. Dit betekent dat ze op elke PS3 uitvoering (jap,usa,eu) speelbaar zijn, maakt niet uit waar je ze koopt.
Maar van 3rd party ontwikkelaars kan het verschillen geloof ik, maar ja .. het is echt neit aan te raden om een PS3 uit de VS te kopen.

Ik zeg nu, de PS3 wordt nooit marktleider en zal de komende jaren een redelijk zieltogend bestaan leiden. Te duur, games die qua graphics niet boven de Xbox360 uit komen en net even te vaak te hoge verwachtingen van games die er in previews mooier uitzien dan in werkelijkheid. Sony heeft gewoon geen lange adem genoeg om van de verliesmakende PS3 een succes te maken.

Heb je mijn post eigenlijk wel gelezen ?? De graphics van de PS3 zijn/zullen gewoon beter (worden) dan die van de Xbox360.
De ontwikkelaars van Elder scrolls : Oblivion heeft dit al bevestigd door te zeggen dat het spel gewoon vlotter en op hoger detail draait op de PS3 dan op de X360.

Daarbij komt nog dat de X360 niet eens native 1080p aan kan en dat hij geen high def films kan afspelen zonder een addon van 200 euro (400+200=600 idd ! De prijs van de PS3 en dan heb je nog niet eens alle functies van de PS3). Sorry hoor maar als ik de PS3 als MULTIMEDIA systeem bekijk (en niet enkel voor games!!) dan wint hij gewoon.

Maar we kunnen hier nog maanden over zeveren, de tijd zal alles wel duidelijk maken.

Microsoft heeft ook vééél meer kapitaal dan Sony om de 360 tot een succes te maken.

Ik weet nog dat ik de vorige Xbox kocht de eerste dag dat hij uit was. En na een maand of 2 zakte hij enorm in prijs, en ik kreeg van Microsoft een brief waarin vermeld stond dat ik mij 2 spellen en een controller gratis mocht gaan afhalen ter compensatie van de prijsdaling.

Zoiets zal Sony nooit doen, hun PS2 bleef zelfs nadat de Xbox uit was lang nog op dezelfde verkoopprijs staan.

Heb je mijn post eigenlijk wel gelezen ?? De graphics van de PS3 zijn/zullen gewoon beter (worden) dan die van de Xbox360.
De ontwikkelaars van Elder scrolls : Oblivion heeft dit al bevestigd door te zeggen dat het spel gewoon vlotter en op hoger detail draait op de PS3 dan op de X360.

In dit artikel zegt een game ontwikkelaar iets anders...

Playstation 3 vs. XBOX 360 - A Game Developer's Perspective - hardCOREware.net

Performance: On paper, the PS3 is more powerful. In reality, it’s quite inferior to the 360. Without getting into too many details, the three general-purpose CPU’s the xbox360 has are currently FAR easier to take advantage of than the SPU’s on the PS3.

Graphics: The XBOX 360 is a clear winner. The GPU is more powerful. It has more powerful fillrate, and far more pixel and vertex processing horsepower. Part of the reason is their choice of memory, and architecture of pixel and vertex procesing. I can’t get into details but the same vertex shader will run much slower on the PS3 than the XBOX 360. The 360 also has a clever new way rendering high definition anti aliased back buffers. To accomplish the same effect on PS3 is prohibitively expensive.

:D

Daarbij komt nog dat de X360 niet eens native 1080p aan kan en dat hij geen high def films kan afspelen zonder een addon van 200 euro (400+200=600 idd ! De prijs van de PS3 en dan heb je nog niet eens alle functies van de PS3). Sorry hoor maar als ik de PS3 als MULTIMEDIA systeem bekijk (en niet enkel voor games!!) dan wint hij gewoon.

Maar we kunnen hier nog maanden over zeveren, de tijd zal alles wel duidelijk maken.

Ze hebben meer dan een jaar de tijd gehad om dat spel verder te ontwikkelen. Moet ik je op je blauwe ogen geloven dat die graphics ook echt beter worden dan? Voorlopig is het zo dat bij multi-platform spellen de graphics elkaar amper of niet ontlopen. Gamespot vond in een vergelijking de Xbox360 er iets beter uit komen, meerdere malen een vergelijk met games waarbij de ontwikkeltijd voor de PS3 toch echt langer is geweest.

De Xbox360 kan wel 1080p aan, sinds de herfst-update. Virtua Tennis is de eerste game die in 1080p uit is gekomen voor de Xbox360. Sony fanboys geven aan dat het niet waar is, maar nu het spel uit is blijkt wel degelijk 1080p ook echt uitgestuurd te worden.

Die HD DVD-speler keuze bij de Xbox360 vind ik persoonlijk wel prettig, je hebt nu toch weinig aan zo'n speler. Tegen de tijd dat HD DVD's goedkoper zijn kan je altijd nog een speler kopen. Bij Sony ben je verplicht tot afname van een Blu-Ray speler, de PS3 is er op gebouwd.

Games moeten het verschil maken, niet de extra functionaliteit.

Ik las gister ergens op een website dat de eerste winkels de PS3 al weer uit het verkoop assortiment hebben gehaald .. het ding zou niet verkopen, terwijl oa de nintende Wii als warme broodjes over de toonbank gaan

vandaag komt ie binnen als goed is !! wie heeft m al?

Ok gasten :) We zullen zien wat de toekomst geeft eh ;) We kunnen hier nog zo lang onze meningen geven als we willen. Ieder heeft zijn voorkeur toch al

• Topic Starter Topic Starter
vandaag komt ie binnen als goed is !! wie heeft m al?

NET GEMIST potverdomme!!!

kom ik om 9u aan de winkel,staat er al een hele rij voor me terwijl hij maar om 10 u opengaat,tot een man of 10 voor mij kregen ze allemaal netjes hun PS3 mee,toen er opeens werd geroepen,tot onze grote spijt is onze vooraad momenteel uitgeput,wij houden u op de hoogte van zodra er een nieuwe lading binnekomt...

k*t! moet ik em daarvoor maanden op voorhand reserveren. stelletje gay rukkers.

heb ik daarnet ook vernomen dat andere winkels speciaal om 00.00 u deze nacht hebben opengehouden om de ps3 release te openen...

k*t is dat...

NET GEMIST potverdomme!!!

kom ik om 9u aan de winkel,staat er al een hele rij voor me terwijl hij maar om 10 u opengaat,tot een man of 10 voor mij kregen ze allemaal netjes hun PS3 mee,toen er opeens werd geroepen,tot onze grote spijt is onze vooraad momenteel uitgeput,wij houden u op de hoogte van zodra er een nieuwe lading binnekomt...

k*t! moet ik em daarvoor maanden op voorhand reserveren. stelletje gay rukkers.

heb ik daarnet ook vernomen dat andere winkels speciaal om 00.00 u deze nacht hebben opengehouden om de ps3 release te openen...

k*t is dat...

klote man!!!

heb net gebeld mijne word vanmiddag bezorgd:cool:

nja,ik zal lekker S.T.A.L.K.E.R kopen in de plaats:D

heb hem binnen!! ow wat ziet ie er tog mooi glimmend uit haha!!

heb hem binnen!! ow wat ziet ie er tog mooi glimmend uit haha!!

resize?sq=400&uid=272235588&mid=89353.gif - 104888

En, heb je hem al getest ? :D

Ps3 kickt tochwel ass denk ik.
Maar nog te duur voor mij momenteel ga wachte tot de prijs daalt endna mij wss ookwel één aanschaffen.
Ps2 had ik ook voorbesteld en 500euro aangegeven maar as ik erop terugkijk zuigen launchegames toch meestal dus ff wachte is niet zo erg:D

nja,ik zal lekker S.T.A.L.K.E.R kopen in de plaats:D

amen to that brother!!!!

Het is een feit dat het zeeeeeeeeeer moeilijk ontwikkelen is voor de PS3 momenteel. Developers klagen er masaal over. Maar beetje bij beetje begint het te vlotten. In de toekomst zullen we zeker sick gfx zien op de PS3.
Daarom wacht ik ook tot de "deftige" games uitzijn.
Only the future will tell....

Terug
Naar boven