XXL Nutrition

PS3 FILMPJES!!good ones!

De cijfers zullen het uitwijzen, vergeet niet dat je voor de prijs van een PS3 nu al een Xbox360 en een Wii kan kopen. Twee consoles dus.

Het enige wat Sony extra te bieden heeft is die Blu-ray speler, maar die ben je dus wel verplicht af te nemen. Bij een Xbox360 kan je gewoon los een HD-DVD speler kopen.

Dat is het ding waar Sony op mikt.

Zolang ik nog geen HD-DVD brander kan betalen ga ik ook geen externe HD-DVD speler voor de xbox360 kopen.

En als je nu hoort en leest dat de xbox360 net wat strakkere graphics kan laten zien, en ook nog een betere controller in huis heeft plus het feit dat je nu kopieen kan spelen..

Laatst bewerkt:
Dat is het ding waar Sony op mikt.

Zolang ik nog geen HD-DVD brander kan betalen ga ik ook geen externe HD-DVD speler voor de xbox360 kopen.

Dat is imo dus nou net het nadeel !!
Xbox 360 geeft je dus de keuze
PS3 verplicht je

X-box €400,- + 189,- HD-DVD = €589,-
PS3 premium +/- € 650,-
:rolleyes:

Daarbij denk ik ook dat ze te laat zijn uitgekomen om te concureren met de X-box , omdat de X-box er nu alweer ff is zal ie ( vooral met de komst vd PS3 ) al snel gaan zakken in prijs , iets wat de PS3 voorlopig nog niet kan veroorloven.

Maar dat is dan weer mijn mening, en mijn game ervaring gaat maar tot m'n 16e ofzo :o

Nee klopt, ben ik ook met je eens.

En momenteel download ik x264 films en speel die direct op mijn LCD-TV af, dus heb heel die speler niet nodig.

Verder vind ik het wel matig van dat de PS3 gepromoot moet worden met rre rendered filmpjes van spellen, en dat in werkelijkheid de spellen er minder mooi uit zien :

Playstation3 (PS3) SUPERpost!!! :: TeleTet.org :: 272 users online

zie het filmpje onder het kopje:
INTERVIEWS & EXTRA's

Bij 9:30

Van de week even gespeeld met de PS3 op een Bravia-schermpje... leuke graphics :)

mooi speelgoed, maar heb helaas een nieuwe hobby nu en dat is uiteraard BB :D, jeps my gaming days are over. Overigens vind ik de prijskaartje niet eens zo duur voor een fanatieke gamer. Als ik eens na ga hoeveel ik al voor supplementen en de gym abo kwijt bent :rolleyes:

Ik moet zoiets ni aankopen of ik zit wer vast achter mijn tv scherm, just zoals DBB!
Terwijl het wel zeer mooi er uit ziet maar dat de graphics mij ni zo hard aanspreken...

Je koopt een console voor de games. Sony moet de basis niet vergeten, allemaal erg leuk die extra opties maar het draait om de games.

Ze gokken nu ook op Blu-ray, maar dat is functionaliteit waar niet iedereen op zit te wachten. Echter wel iets dat de PS3 een stuk duurder maakt dan andere consoles. Hoge prijs gaat ze nekken.

De hoge prijs heeft ze nooit doen nekken, en het zal ze nu ook niet doen nekken.

Playstation 1 koste in het verleden 1200 gulden playstation 2 ook. dus op het zelfde bedrag kom je uit voor een playstation 3. 600 euro 1320 gulden.

• Topic Starter Topic Starter
De hoge prijs heeft ze nooit doen nekken, en het zal ze nu ook niet doen nekken.

Playstation 1 koste in het verleden 1200 gulden playstation 2 ook. dus op het zelfde bedrag kom je uit voor een playstation 3. 600 euro 1320 gulden.

idd,denk ik ook... morgen is het zover.

na lange tijd,mag ik em gaan afhalen.speciaal niet gaan trainen om em als 1 vand e eerste te hebben,heb al maanden geleden besteld,en eindelijk is ier dan...ben nog zenuwachtiger dan de eerste keer dat ik coïtus ging hebbe :D

Of een console succesvol is of niet kan je niet vroeger dan 3 jaar na de release gaan beoordelen, dat ding is nog niet eens uit en wordt door sommige al als mislukking/succes gezien, wacht gewoon af hoe het loopt

Of een console succesvol is of niet kan je niet vroeger dan 3 jaar na de release gaan beoordelen, dat ding is nog niet eens uit en wordt door sommige al als mislukking/succes gezien, wacht gewoon af hoe het loopt

Precies :).

De betere games zoals Final Fantasy, Devil May Cry en Metal Gear Solid komen pas aan het eind of begin volgend jaar. Vooral op de laatste 2 kan ik niet wachten. Ik wacht wel tot de kerst. :cool:

De line-up van de ps2 was nog veel slechter en dat is ook allemaal goedgekomen. Heb er wel vertrouwen in.

Devil May Cry komt ook voor de Xbox360 en zo zijn er nog wel wat voorheen exclusieve games die naar de Xbox360 komen. Zelf wacht ik op geen enkele game, zou in ieder geval geen console kopen voor een paar spellen die exclusief uitkomen voor die console.

Morgen is de launch van de PS3 in Europa, heeft Sony in ieder geval weer wat extra verkopen gedaan.

alleen voor die bagger controller zou ik al geen ps3 willen, speelt voor geen meter,nee ik hou het mooi bij mn xbox360:)

Kijk elke console heeft zijn voordeel. Ik ben meer xbox 360 gericht. waarom?

1: Makkelijkere programmeer omgeving.
2: xbox Live is stabiel
3: Live netwerk in beheer van microsoft. (dit is niet het geval bij ps3)
4: Videokaart is speciaal gemaakt voor de 360 (ps3 1 van het schap geplukt)
5: Veel bedrijven werken aan games.

Als je liever een ps3 hebt ok. Het is gewoon je voorkeur.

Ik heb er gisteren al op ge-etterd! :D

vriend van me heeft em gisteren al opgehaald!
Hij had em aanbetaald gewoon gehele bedrag, werd
ie gisteren gebeld dat ie em op kon halen.
Mag eigenlijk niet van sony, maarja.
Die verkoper zei dat ie em nog niet oline mocht gooien.
Omdat die nog nii officieel gelaunched is.

Hij heeft resistance erbij.
Ik heb zelf x360 staan, maar dat ziet er nog wel beter uit opt moment.
(gears of war,lost planet etc)

release titles zijn altijd ****ed up zowel qua gameplay als graphics!
De ps3 ziet er int egt veel mooier uit als op plaatjes, glanzend met chrome letters.
kaartlezer onder de klep aan de voorkant, wifi enzo.

Kben er nog niet echt van onder de indruk, al ziet de interface er wel ****ing dope uit!
Grafisch benut dat ding naar mijn mening nog nix van zn capaciteit.
Zoals ik al zei, kdenk dat de verwachtingen iets te hoog liggen.
Maar komt heus nog wel. Kheb met Gears of war ook pas voor et eerst dat "WOW" gehad.
De controller is wel ****in licht gewicht! MAAR de tril functie mist ook..

Maargoed vnacht gaat ie officieel in de verkoop om 0:00

P'zzz

Laatst bewerkt:
Ik wil ook graag die playstation 3 kopen maar ikz ag op ebay dat hij in amerika veel goedkoper is.

Kun je die ps3 uit de us ook gewoon hier gebruiken of gaat dat niet in verband met die stekker enzo.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil ook graag die playstation 3 kopen maar ikz ag op ebay dat hij in amerika veel goedkoper is.

Kun je die ps3 uit de us ook gewoon hier gebruiken of gaat dat niet in verband met die stekker enzo.

nee dat gaat niet,anders had ik allang 1 gekocht van op ebay :)

tenzij je idd de stekker vervangt,en al je games in amerika koopt.

PS3 stelt me zwaar teleur op dit ogenblik.

De GFX zijn het zelfde of slechter dan die van de 360. Zoek de vergelijkings filmpjes op internet maar eens op.
De helft van hun launchtitels zijn al bijna een jaar uit.
De PS3 is prijzig. (Maar dat waren de 1 en 2 ook in het begin)
De spelletjes overtuigen me momenteel niet. (Resistance Fall of men en Motorstorm lijken me momenteel de enige degelijke)
Ik wacht tot MGS 4 uitkomt voor ik eentje koop.

De PS2 is ook redelijk zwak gelaunched. Eigenlijk komt de 2 pas de laatste 2 jaar tot zijn recht.
Uiteindelijk zal de PS3 het grootste marktaandeel hebben door marketing en naambekendheid. In Europa toch.
Het kan evengoed ook niet lukken.... we'll see..

Als Sony zo verder gaat dan zal Micrsoft nr.1 in de console markt worden.

my 2 cents

K ga verder gamen

Je moet dan een converter stekker gebruiken.
Je moet dan natuurlijk ook al je games importeren. NTSC ipv PAL
en je tv moet liefst 60mhz aankunnen (dit moet niet perse)

Je moet dan een converter stekker gebruiken.
Je moet dan natuurlijk ook al je games importeren. NTSC ipv PAL
en je tv moet liefst 60mhz aankunnen (dit moet niet perse)

Klopt als een bus. Vergeet de spanningsconverter idd niet want ik heb mijn japanse importps2 op de manier al een keer opgeblazen. Uiteindelijk wel weer gerepareerd. :cool:

Je moet op de eigenschappen van je tv letten als deze het NTSC signaal ondersteunt maar tegenwoordig is dat geen probleem.

Terug
Naar boven