Fitness Seller

PS3 FILMPJES!!good ones!

Xbox 360 Only - Vergelijkingsvideo van Oblivion Xbox 360 vs. PS3 (Nieuws)

Vergelijking tussen Oblivion op de PS3 en Xbox360. Amper verschil wederom en gelet op de ruimere ontwikkelingstijd van de game op de PS3 valt het toch wel erg tegen.

Ik denk niet dat iedereen zulk grondig onderzoek doet als hetgeen wat jij allemaal bij elkaar weet te sprokkelen Eric. De meeste hebben hun keuze toch allang van te voren gemaakt op basis van het merk Playstation. Ik denk verder ook niet dat die kleine technische details de doorslag zullen geven, maar promotie, naamsbekendheid en uiterlijk mee zullen spelen. Uiteindelijk zal de Playstation ook wel een stevige voet aan de grond krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Xbox 360 Only - Vergelijkingsvideo van Oblivion Xbox 360 vs. PS3 (Nieuws)

Vergelijking tussen Oblivion op de PS3 en Xbox360. Amper verschil wederom en gelet op de ruimere ontwikkelingstijd van de game op de PS3 valt het toch wel erg tegen.

Maar hier wringt het schoentje.

Bij Oblivion zit de 360 op zijn max.
Want bepaalde shader effecten die met een highend pc te behalen zijn moet de 360 eruit laten. Heel soms krijg je zelfs lag in Oblivion op de 360.
De PS3 zit nog niet op zijn max.

Vandaag eens naar de Free Record Shop geweest. Die zwarte doos ziet er zo verleidelijk uit!! Als hij nu € 350 koste nam ik hem meteen mee.

Maar voorlopig laat ik het bij mijn pc/360 combo

Er is alleen 1 verschil met de PS2 ooit, die was ten eerste eerder en de PS2 had meer exclusives. Devil May Cry 4 komt bijvoorbeeld ook naar Xbox360 en system seller GTA4 komt gelijktijdig naar de PS3 en Xbox360.

Microsoft heeft 2 grote voordelen, goedkopere console en een installed base van meer dan 10 miljoen. Game Studios zien dus wel heil in ontwikkkelen voor de Xbox360, dit in tegenstelling tot de Xbox waar Halo en nog wat andere titels de Xbox een verkoopboost moesten geven.

Gears of War heeft bijvoorbeeld al meer dan 3 miljoen verkopen gehad, dat klinkt andere studios als muziek in de oren.

De PS3 loopt grafisch eerder op de toppen van zijn kunnen dan de Xbox360, Mike. Verdiep je eens in de grafische mogelijkheden van beide consoles, de PS3 heeft minder mogelijkheden dan de Xenoschip in de Xbox360. PS3 chip mist dan ook nog eens unified shaders, aardige beperking voor de toekomst.

Enige wat in potentie krachtiger is, is de CPU zelf. Maar een CPU alleen maakt de console niet, graphics is toch vaak een grote seller.

De PS3 loopt grafisch eerder op de toppen van zijn kunnen dan de Xbox360, Mike. Verdiep je eens in de grafische mogelijkheden van beide consoles, de PS3 heeft minder mogelijkheden dan de Xenoschip in de Xbox360. PS3 chip mist dan ook nog eens unified shaders, aardige beperking voor de toekomst.

Enige wat in potentie krachtiger is, is de CPU zelf. Maar een CPU alleen maakt de console niet, graphics is toch vaak een grote seller.

hmm zover had ik nog niet gezocht,kan je wel gelijk in hebben!

Zou overigens liever zien dat de PS3 wel een stuk krachtiger was geweest en mooiere graphics had, weer een goed excuus om iets aan te schaffen. :D

En van waar komt iedereen eigenlijk met het feit dat die Xbox 360 bijna al zijn krachten benut ? ???

ik vind hem mooi!!

net ff F1 zitten spelen... ziet er echt mooi uit..
en COD3 gespeeld die is ook mooi... moet alleen wennen aan de sixaxis besturing...

verder zijn de graphis zeer mooi en dat op me ouwe lcd schermpje zonder hd... dus nu als ik me vakantie geld binnen heb ff een full hd scherm halen of hd ready scherm...

het beste is zeker full hd?? maar dat is denk vrij prijzig?? iemand verstand van??

Denk dat we met zijn alleen niet moeten gaan discussieren over wat nou beter is, nogal nutteloos. Niemand is game developer nog console developer dus de loop der jaren zal het wel uitwijzen wat beter, mooier en krachtiger is.

Denk dat we met zijn alleen niet moeten gaan discussieren over wat nou beter is, nogal nutteloos. Niemand is game developer nog console developer dus de loop der jaren zal het wel uitwijzen wat beter, mooier en krachtiger is.

wijze woorden! :D

Terug
Naar boven