XXL Nutrition

ps3 stream probleem

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Beste mensen,

Sinds vandaag wil ik wat streamen via me ps3, en plotst hapert het als een gek, ik kan niks meer normaal kijken, terwijl het gister avond nog wel goed kon.

Het lijkt alsof mn pc ineens retetraag is geworden, maar aan mijn pc zelf merk ik niks.

Ik heb niks veranderd qua instellingen of iets dus het is voor mij echt een raadsel.

Iemand die een idee heeft hoe dit komt?

Je bedoeld neem ik aan gewoon een film of iets dergelijks streamen van je pc naar je ps3?

Welk programma gebruik je om te streamen naar je ps3? Ikzelf gebruik ps3 media server en werkt altijd goed.

• Topic Starter Topic Starter
Welk programma gebruik je om te streamen naar je ps3? Ikzelf gebruik ps3 media server en werkt altijd goed.

Gebruik ik ook, nooit problemen gehad. Heb vannacht nog een serie zitten kijken, en nu wil ik em weer opstarten en hapert ie plots als een gek, alsof mn pc te traag is om te streamen.

Opnieuw opstarten etc. heb ik ook al allemaal geprobeerd.

Na een beetje google kwam ik bij vergelijkbare problemen uit dat sommige mensen als oplossing aan de slag gingen met TVERSITY, mischien even proberen?

• Topic Starter Topic Starter
via wifi? Hoeveel Mbps kan je router aan up en downstream? Want klinkt als dat je thuisnetwerk aan zijn max was ofzo..

ik gebruikte ook PS3 media server, alleen dat was ook veel gekloot. wat ik nu heb is een 3 meter HDMI kabel die ik via mijn laptop verbonden heb aan mijn TV. die kabel heb ik bij de action gekocht voor 3,50. enigste wat je verder hoeft te doen is configuratiescherm > beeldschermresolutie aanpassen > meerdere schermen: ''het bureaublad alleen weergeven op 1'' veranderen naar ''het bureaublad alleen weergeven op 2'' > toepassen. ondertussen TV op HDMI kanaal zetten en woppaa, je hebt je TV als monitor en kan zo op je TV gamen, films in hoge resolutie kijken etc. werkt echt veel beter dan ps3 media server imo.

Ik heb dus ook problemen met het streamen van pc naar ps3. Gebruik ps3 media server. Pc zelf staat angesloten via lan kabel en ps3 via wifi.

Beeld en geluid hapert gigantisch, heb verschillende bestanden geprobeerd af te spelen overigens.

Meer mensen met dit probleem?

Ik wist helemaal niet dat dit kon
Ik gebruik zelf altijd HDMI

TVERSITY, werkt overigens ook niet helemaal naar m'n zin. Programma zelf vind ik wat omslachtig, maar dat terzijde.

Speelt wel films af, maar ik merk dat die er een hoop laat liggen.. Lees; ze staan niet eens in de lijst, of ze staan er wel in, maar zegt dat de file niet meer aanwezig is. Wat wel degelijk het geval is.

EDIT: ik krijg het ook niet voor elkaar om de ondertitels erbij te krijgen.

PS3 media server, speelt nu 10 seconden van een film af. :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 5 Nov 2012 om 22:18 ----------

Ik wist helemaal niet dat dit kon
Ik gebruik zelf altijd HDMI

Hoe bedoel je je gebruikt een hdmi?

Ik heb mijn ps3 op een receiver aangesloten met een hdmi en van daaruit gaat weer een hdmi naar m'n tv scherm.

Van die mediaserver ik wist niet dat dat bestond
ik gebruik gewoon een hdmi kabel om dingen op mn tv af te spelen

bump. iemand een linkje voor de download van ps3 media server die het doet?

Laatst bewerkt:
Misschien ff opnieuw installeren? Laat ff weten of het gelukt is en of die films wel afspeelt..

Gewoon kabel gebruiken ipv draadloos, problem solved. Had net hetzelfde!

Terug
Naar boven