MuscleMeat

ps3 vs xbox 360

Ja dat krijg je als je liever voor de goedkopere console wil gaan :D
Wil je waar voor je geld koop gewoon een ps3 en de online functie is al veel verbeterd buiten vroeger, ook ondersteund de ps3 de REAL divx files, niet zoals bij die 360 :p
360 heeft dan ook het voordeel meer spellen te hebben maar alles komt nu beter en beter voor sony.
Ook van dit nieuws verwacht ik veel:

http://www.9lives.be/games/uncharte...ze al zo lang de ps3 uit is, wacht maar af :o

Ja dat krijg je als je liever voor de goedkopere console wil gaan :D
Wil je waar voor je geld koop gewoon een ps3 en de online functie is al veel verbeterd buiten vroeger, ook ondersteund de ps3 de REAL divx files, niet zoals bij die 360 :p
360 heeft dan ook het voordeel meer spellen te hebben maar alles komt nu beter en beter voor sony.
Ook van dit nieuws verwacht ik veel:

http://www.9lives.be/games/uncharte.../QUOTE] TRUE TRUEE PS3 aan de macht :D

mmm nee ni echt fanboy want heb ze alle 2 staan :)
spreek uit ervaring!!
om de zoveel maand een ring of death en als uw xbox aanstaat denken uw buren nog dat uw wasmachine draait.

Ps3 is wel veel duurder maar heeft veel meer kwaliteiten dan de xdoos

Gouden raad, laat de xbox liggen en ga voor een ps3, neem nu mgs4, zelfs 360 heeft nog geen beter spel dan mgs4, en zeg nu niet halo 3, heb halo 3 ook uitgespeeld en vind het niet zo echt super zalig.

dus maak een wijde bocht om die xdoos en zoek naar de mooi glimmende ps3 in de winkels :)
ga de mijne zelfs verkopen peisk haha echte brol die 360

Ja echt die spellen op de PS3 zijn zo goed dat er voor de Xbox 360 een hele rits meer spellen verkrijgbaar is met hoge ratings dan PS3-spelllen met hoge ratings.

Xbox 360 heeft inderdaad problemen gehad maar je hoort nu al bijna 3/4 jaar nog amper wat over constant afstervende Xbox 360's.

Puur voor het geld komt de Xbox 360 gewoon beter uit de bus. Of je moet een Blu-ray speler nodig hebben, dan kan je beter voor een PS3 gaan. Qua games gaat de Xbox 360 echter aan top, zeker omdat op de PS3 aan de lopende band games worden uitgesteld.

Als de PS3 overtuigend beter was dan een Xbox 360 had ik er wel 1 gekocht maar ik heb tot nu toe geen enkele game gezien die grafisch iets beters levert dan wat de Xbox 360 ook kan brengen. Vind over het algemeen de games er op de Xbox 360 zelfs iets beter uitzien.

MGS4 is leuk maar als dat de systemseller moet worden vrees ik dat Sony het niet gaat redden om de Xbox 360 te achterhalen.

Ja echt die spellen op de PS3 zijn zo goed dat er voor de Xbox 360 een hele rits meer spellen verkrijgbaar is met hoge ratings dan PS3-spelllen met hoge ratings.

Xbox 360 heeft inderdaad problemen gehad maar je hoort nu al bijna 3/4 jaar nog amper wat over constant afstervende Xbox 360's.

Puur voor het geld komt de Xbox 360 gewoon beter uit de bus. Of je moet een Blu-ray speler nodig hebben, dan kan je beter voor een PS3 gaan. Qua games gaat de Xbox 360 echter aan top, zeker omdat op de PS3 aan de lopende band games worden uitgesteld.

Als de PS3 overtuigend beter was dan een Xbox 360 had ik er wel 1 gekocht maar ik heb tot nu toe geen enkele game gezien die grafisch iets beters levert dan wat de Xbox 360 ook kan brengen. Vind over het algemeen de games er op de Xbox 360 zelfs iets beter uitzien.

MGS4 is leuk maar als dat de systemseller moet worden vrees ik dat Sony het niet gaat redden om de Xbox 360 te achterhalen.

Niet enkel mgs4 he, kijk naar uncharted ook bv, wat een mooie graphics heb je daar al.
Eerlijk gezegd nog niet gezien op 360.
Of zeg me eens welk spel ...
Als uncharted nog niet op de helft drait wat zal 360 later moeten doen om dat bij te houden? want dat bijhouden op gewone dvd'tjes zal niet meer lukken se.
Of zullen ze moeten smeken om een BR drive te maken en moet je dan weer een nieuwe console kopen met die BR drive of mag je hem apart kopen aan een 100 euro?

Dan ben je beter en zelfs GOEDKOPER met een ps3.

In het begin waren alle 360 gamers zo zeker van hun nr1 plaats als console, en bedoel niet van meest verkocht, bedoel qua prestaties.
Maar je zal zien dat dat lichtjes aan zal veranderen :)
Online heb ik ook niet echt klagen, alles werkt goed en duidelijk en GRATIS!
Want als je nog eens, 60 euro zeker, moet bijbetalen, wat een geldzuigers he. Dan ben je na 4 jaar ook al voordeliger met een ps3,
Iedereen zit te zeggen dat ps3 zoveel meer kost maar reken eens uit.
Online abonnementen elk jaar, indien je draadloos wil nog es die connectie.

of je het nu wil of niet, ps3 is gewoon the best en ik blijf erbij!
ik geloof in de totale kracht van de ps3, die 360 totaal van de bodem zal slaan.

Ik zie mgs4 al uitgebracht worden met al die filmpjes in HD.
Hoeveel discs zouden ze nodig moeten hebben? 4? lol

spread the word: 360 Sucks Big Time!

Jezus wat een amateuristische post cyan. Fanboyisme straalt er vanaf

Als we klaar zijn met wachten, is er al een Xbox720 ofzo. En die is weer 10x krachtiger dan een ps3. Zo blijf je doorgaan.

360 sucks, iedereen weet het , zelfs de makers :D

Cyan, je maakt jezelf alleen maar belachelijk nu.

Cyan, het is maar een console. Als Sony de beste console had gemaakt dan had ik dat graag beaamd maar ik vind een console die zo gehyped is en grafisch net gelijkwaardig is aan een Xbox 360 toch een redelijke sof. Heb nu een aantal keren kort gespeeld op een PS3 maar ik vind de geboden spellen de investering niet waard. Alleen MGS4 springt er uit maar doet niet veel meer dan wat Gears of War al meer dan een jaar geleden deed. Of je moet cutscenes boeiend vinden maar die klik ik zelf meestal direct weg.

Alle maar dan ook alle crossplatform games zijn of gelijkwaardig of hebben zulke minieme verschillen dat een Xbox 360 of PS3 niet uitmaakt. Qua hoge scores bij reviews scoort de Xbox 360 echter gemiddeld beter, ook bij de crossplatform spellen.

Wat maakt de PS3 dan zoveel beter? De Blu-ray speler die velen niet gebruiken buiten de games om dan? De extra mogelijkheden zoals een cardreader, bluetooth en WIFI? Leuke opties maar het gamen wordt er niet opeens beter door.

De extra zaken bij een console zijn leuk maar over het algemeen draait het om de games en als straks Blu-ray spelers algemeen geaccepteerd zijn en dus goedkoper worden is het Blu-ray voordeel ook weg. Of Sony moet vanaf dit jaar de prijzen drastisch omlaag gooien en nog meer verlies pakken.

Microsoft maakt al winst op de Xbox 360 en kan de prijzen eventueel nog verder verlagen. Hoe gaat Sony opboksen tegen een Xbox 360 die straks misschien kaal € 149,- kost?

Haha cyan met een hondsbrutale fail :roflol:

Uncharted = gay as the day is long..

Ik vind de amusementswaarde van de Wii vele malen hoger dan van deze 2 consoles. Maar ik ben dan ook geen echte gamer.

Ik vind de amusementswaarde van de Wii vele malen hoger dan van deze 2 consoles. Maar ik ben dan ook geen echte gamer.

Voor een casual gamer zal de Wii ook meer bieden. Grafisch is het alleen een niveau van vele jaren terug, veel hardcore gamers zijn vaak ook graphicshoeren.

70% van alle mensen die thuis een wii heeft staan, heeft hem de laatste 4 maanden niet aangeraakt.

Had ik eens gelezen

70% van alle mensen die thuis een wii heeft staan, heeft hem de laatste 4 maanden niet aangeraakt.

Had ik eens gelezen

Dat komt waarschijnlijk doordat echte gamefreaks alle 3 de consoles willen hebben en deze voor hun het minst interessant is. De Wii is geloof ik wel de meest verkochte omdat ie een grotere doelgroep heeft.

Altijd een moeilijke discussie.
Ik zelf heb een ps3, maar ik heel erg tevreden mee ben.

De xbox 360 is natuurlijk kwa aanschafprijs goedkoper maar daar komt wel die 60 euro per jaar voor online gaming bij wat ik persoonlijk een erg nadeel vind van de xbox. Het online netwerk van de ps3 werkt ook erg goed en is gratis.

De xbox heeft wel veel meer games dan de ps3. De ps3 gaat de xbox misschien nog wel inhalen maar dat duurt nog wel even.

De blue ray speler van de ps3 is erg handig natuurlijk maar alleen als je ook echt blueray dvds koopt.

Grafisch is de ps3 beter en in de toekomst zal dit ook nog zeker wel te zien zijn.

Metal gear solid 4 heb ik ook al een paar keer voorbij zien komen in deze discussie. Tja mgs4 is als je het mij vraagt een van de beste games ooit gemaakt. Grafisch is hij prachtig, mooier dan elke andere game. De gameplay is zeer uitgebreid en ook zeer sterk uitgewerkt.
Het verhaal van mgs4 is geniaal. Het is zo ongelooflijk interessant, zo goed uitgewerkt. Het verhaal van mgs4(en de gehele mgs reeks) is beter dan die van zo goed als elke game en ook beter dan heel veel films.

xbox360
+veel games
+niet al te duure aanschaf
+veel goedkope games
-veel bugs
-online kost geld

Ps3
+looks
+blueray
+gratis online
+-in de toekomst komen er meer (goede)games
-prijs