Ja echt die spellen op de PS3 zijn zo goed dat er voor de Xbox 360 een hele rits meer spellen verkrijgbaar is met hoge ratings dan PS3-spelllen met hoge ratings.
Xbox 360 heeft inderdaad problemen gehad maar je hoort nu al bijna 3/4 jaar nog amper wat over constant afstervende Xbox 360's.
Puur voor het geld komt de Xbox 360 gewoon beter uit de bus. Of je moet een Blu-ray speler nodig hebben, dan kan je beter voor een PS3 gaan. Qua games gaat de Xbox 360 echter aan top, zeker omdat op de PS3 aan de lopende band games worden uitgesteld.
Als de PS3 overtuigend beter was dan een Xbox 360 had ik er wel 1 gekocht maar ik heb tot nu toe geen enkele game gezien die grafisch iets beters levert dan wat de Xbox 360 ook kan brengen. Vind over het algemeen de games er op de Xbox 360 zelfs iets beter uitzien.
MGS4 is leuk maar als dat de systemseller moet worden vrees ik dat Sony het niet gaat redden om de Xbox 360 te achterhalen.
Niet enkel mgs4 he, kijk naar uncharted ook bv, wat een mooie graphics heb je daar al.
Eerlijk gezegd nog niet gezien op 360.
Of zeg me eens welk spel ...
Als uncharted nog niet op de helft drait wat zal 360 later moeten doen om dat bij te houden? want dat bijhouden op gewone dvd'tjes zal niet meer lukken se.
Of zullen ze moeten smeken om een BR drive te maken en moet je dan weer een nieuwe console kopen met die BR drive of mag je hem apart kopen aan een 100 euro?
Dan ben je beter en zelfs GOEDKOPER met een ps3.
In het begin waren alle 360 gamers zo zeker van hun nr1 plaats als console, en bedoel niet van meest verkocht, bedoel qua prestaties.
Maar je zal zien dat dat lichtjes aan zal veranderen
Online heb ik ook niet echt klagen, alles werkt goed en duidelijk en GRATIS!
Want als je nog eens, 60 euro zeker, moet bijbetalen, wat een geldzuigers he. Dan ben je na 4 jaar ook al voordeliger met een ps3,
Iedereen zit te zeggen dat ps3 zoveel meer kost maar reken eens uit.
Online abonnementen elk jaar, indien je draadloos wil nog es die connectie.
of je het nu wil of niet, ps3 is gewoon the best en ik blijf erbij!
ik geloof in de totale kracht van de ps3, die 360 totaal van de bodem zal slaan.
Ik zie mgs4 al uitgebracht worden met al die filmpjes in HD.
Hoeveel discs zouden ze nodig moeten hebben? 4? lol
spread the word: 360 Sucks Big Time!