XXL Nutrition

Hertog vs 2024

Bezoekers in dit topic

Update

Nou de kogel is door de kerk. Vanaf 1 mei maak ik de overstap naar een andere sportschool. Ik ga voor een maand abonnement met alleen fitness & sauna. Ik kijk dan even aan of ik hem ga upgraden naar een all-in inclusief groepslessen. Ik ga maandelijks wel wat meer betalen maar goed, goedkopen sportscholen bestaan niet meer :roflol:

Ik merk dat de overstap van gym me wel motiveert om echt eens te gaan knallen nu. Al moet ik zeggen dat ik in mijn huidige sportschool ondanks de verbouwing echt mijn weg begin te vinden. Het bankdrukken in een rack voelde de eerste keer echt vervelend, maar ik zou nu bijna zeggen dat het fijner is dan een los bankdruk toestel.

Op dit moment zit ik lekker in mijn vel. Ik heb wel moeite om het sporten met mijn werk & prive leventje te combineren. Echt veel vrije tijd heb ik niet meer, maar dat is prima. Op werkt gaat het lekker. Mijn mentorklas begint de 22e al aan hun examen en ik probeer ze hier enorm in te ondersteunen. De directie heeft dit ook gezien en geeft mij promotie waardoor ik er +- 250 euro netto per maand op vooruit ga. :fuckyeah:

Dan wat betreft de voortgang in de gym. Ik sport bijna dagelijks en volg een PPL schema. Ik freelance hier wel in en kijk meer waar ik zin in heb / wat er vrij is. Ik probeer uiteraard wel de belangrijke compounds te doen en deze doe ik dan 5x5. Ik ben van plan met een vaster schema te gaan werken en daadwerkelijk iedere workout gewichten te tracken in een APP & progressive overload proberen te creëren. Hebben jullie nog aanraders van hele bekende PPL schema's? Dan start ik gewoon met zo'n soort.

Gewicht is op dit moment 64,7kg. Ik kom wel erg snel aan terwijl ik niet bepaald heel veel sterker wordt of significant verschil merk qua hormoonhuishouding / energie / kracht. Ik ga de calorieën ietsjes terugschroeven naar 2500. Even kijken wat dit met mijn gewicht doet. Ik wil niet als te snel blijven stijgen.

Vandaag staat er push op de planning. Als ik de ruimte kan vinden zal ik hem loggen.

Back
Naar boven