MuscleMeat

ps3 vs xbox 360

niet zo moeilijk doen
gewoon alle2

Ja echt die spellen op de PS3 zijn zo goed dat er voor de Xbox 360 een hele rits meer spellen verkrijgbaar is met hoge ratings dan PS3-spelllen met hoge ratings.

Xbox 360 heeft inderdaad problemen gehad maar je hoort nu al bijna 3/4 jaar nog amper wat over constant afstervende Xbox 360's.

Puur voor het geld komt de Xbox 360 gewoon beter uit de bus. Of je moet een Blu-ray speler nodig hebben, dan kan je beter voor een PS3 gaan. Qua games gaat de Xbox 360 echter aan top, zeker omdat op de PS3 aan de lopende band games worden uitgesteld.

Als de PS3 overtuigend beter was dan een Xbox 360 had ik er wel 1 gekocht maar ik heb tot nu toe geen enkele game gezien die grafisch iets beters levert dan wat de Xbox 360 ook kan brengen. Vind over het algemeen de games er op de Xbox 360 zelfs iets beter uitzien.

MGS4 is leuk maar als dat de systemseller moet worden vrees ik dat Sony het niet gaat redden om de Xbox 360 te achterhalen.

Haha die van mij is al 3 x teruggeweest, heb er nu weer eentje gekregen waarvan de aan/uit-knop half kapot is, dus geen "klik" als je hem indrukt... Belachelijk!
Heb weer twee keer vastloper gehad met deze en twee keer rode lampjes(waarvan 1 x RROD, waarna hij het 2 uur erna weer deed).

K*tproduct, mijn volgende console is van Sony.

Altijd een moeilijke discussie.
Ik zelf heb een ps3, maar ik heel erg tevreden mee ben.

De xbox 360 is natuurlijk kwa aanschafprijs goedkoper maar daar komt wel die 60 euro per jaar voor online gaming bij wat ik persoonlijk een erg nadeel vind van de xbox. Het online netwerk van de ps3 werkt ook erg goed en is gratis.

De xbox heeft wel veel meer games dan de ps3. De ps3 gaat de xbox misschien nog wel inhalen maar dat duurt nog wel even.

De blue ray speler van de ps3 is erg handig natuurlijk maar alleen als je ook echt blueray dvds koopt.

Grafisch is de ps3 beter en in de toekomst zal dit ook nog zeker wel te zien zijn.

Metal gear solid 4 heb ik ook al een paar keer voorbij zien komen in deze discussie. Tja mgs4 is als je het mij vraagt een van de beste games ooit gemaakt. Grafisch is hij prachtig, mooier dan elke andere game. De gameplay is zeer uitgebreid en ook zeer sterk uitgewerkt.
Het verhaal van mgs4 is geniaal. Het is zo ongelooflijk interessant, zo goed uitgewerkt. Het verhaal van mgs4(en de gehele mgs reeks) is beter dan die van zo goed als elke game en ook beter dan heel veel films.

xbox360
+veel games
+niet al te duure aanschaf
+veel goedkope games
-veel bugs
-online kost geld

Ps3
+looks
+blueray
+gratis online
+-in de toekomst komen er meer (goede)games
-prijs
-nog maar weining topgames op de markt

pure waarheid, ik verkies liever een console zonder bugs!
Daarom betaal ik ook graag een eurotje meer.

en idd MGS4 blaast elke game gewoon weg op dit moment!

haha iedereen doet moeilijk over die 60 euro... FF kijken in het hoekje supplementen reviews ;)

Terug
Naar boven