MuscleMeat

Puffy nips - Test E + Bold

Jeff.89

Novice
Waardering
1
Lengte
1m91
Massa
96kg
Vetpercentage
12%
Hi Allemaal,

Ik zit met probleempje waar ik jullie hulp bij nodig heb. Ik zit momenteel in mijn 3e week van mijn Test e 300mg + Bold 400mg kuur.
Ik merk dat mijn linker tepel redelijk puffy is, verder is hij totaal niet gevoelig.
Ik heb een klein schijfje onder mijn linker tepel door een vorig winstrol kuurtje (ja ik weet dat dit redelijk uitzonderlijk is, maar toch heb ik dit), en ben bang dat dit zich verder gaat ontwikkelen.

ik neem al 12.5mg aromatisin EOD

Dien ik dit te verhogen? Gaan de puffy nipples vanzelf weg? Moet ik misschien een ander middel erbij nemen?

Ik hoor het graag!

Probeer eerst nolva.

Gewoon met een half tabje per dag beginnen tot weg. Je kan ook proviron proberen @25mg per 500mg test (volgens mij).
Als t echt hardnekkig is kan je ook Letro proberen, maar niet elke source levert dat.

puffy is geen gyno.

• Topic Starter Topic Starter
Oke ik zal beginnen met 10mg nolva e.d.
Ik neem aan dat Nolva de puffy nipples tegen gaat, en niet het schijfje achter mijn tepel?
Daarnaast ook gewoon de aromatisin laten lopen a 12.5mg EOD ?

Heeft er hier iemand toevallig gyno gekregen van een winny only kuurtje? Zo ja, heb je dit weg gekregen?

Oke ik zal beginnen met 10mg nolva e.d.
Ik neem aan dat Nolva de puffy nipples tegen gaat, en niet het schijfje achter mijn tepel?
Daarnaast ook gewoon de aromatisin laten lopen a 12.5mg EOD ?

Heeft er hier iemand toevallig gyno gekregen van een winny only kuurtje? Zo ja, heb je dit weg gekregen?

Neen. Die gaan juist het schijfje achter jouw tepel tegen.

Dus je hebt geen aromasin nodig.

Wordt het aangeraden om standaard aromasin tijdens een Test-e only kuur te nemen btw?

Terug
Naar boven