AndroidHealthClinic

puisten op me rug???

Ciko

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
weet iemand waarom ik puisten op me rug krijg???

het is best veel en ik merk ook dat ik laaste tijd enorm geil bent en dan constant en nee ik zit niet in een kuur

groetjes

whey , hoge eiwit inname of test ? (je eigen) hoe oud ben je....iig 100x beter op je rug als in je gezicht want daar ben ik altijd de lul als ik ze krijg.

Ja en...ik ben 31 zegt niet zoveel..en al helemaal niet voor "ons".

ik ken het, heb het ook dat ik de laatste ook.... ben ook 21 bijna 22. ik neem geen whey meer en togh nogh krijg ik ze.... agh jah. beter rug ja..... gezicht zou erger zijn

Sommige mensen zitten ook later in de pubertijd ;)

Een samenloop van omstandigheden. Je eet meer eiwitten, je testosteron gehalte stijgt lichtjes omwille van zware trainingen, meer zuivelproducten, algemeen eet je ook meer,...
Ik eet sinds een week nog weinig zuivel, enkel kwark nog savonds en momenteel stel ik minder acne vast.

weet iemand waarom ik puisten op me rug krijg???

het is best veel en ik merk ook dat ik laaste tijd enorm geil bent en dan constant en nee ik zit niet in een kuur

groetjes

Puisten worden soms gerelateerd met DHT. Verhoogd testosteron -> verhoogd DHT gehalte. Combinatie met vettigere huid door veel eiwit zorgt voor puisten.

Je moest mijn rug eens zien, ik zit helemaal onder :D

Ben 19.

ik heb het ook op me schouder en borst, echt niet strak.

vanaf nu:
ik heb slakkenslijm gekocht, schijnt bij sommigen te werken.
weightgainer niet meer savonds eten, maar sochtends of helemaal niet, denk dat dat de reden deels is.
2 appels p dag/goed wassen en veel water drinken

het hormoon dihydrotestosteron :] <3 google

ik heb het ook op me schouder en borst, echt niet strak.

vanaf nu:
ik heb slakkenslijm gekocht, schijnt bij sommigen te werken.
weightgainer niet meer savonds eten, maar sochtends of helemaal niet, denk dat dat de reden deels is.
2 appels p dag/goed wassen en veel water drinken

laat ons wetn of het goed werkt

Ik heb hier ook last van op me rug/nek al 2 jaar, ook toen ik nog niet trainde.

zink??? ik zit aan de zink... bijna alles is weg...

ja heb ook van die periodes dan week weer op me rug en nek en dan is t weer een week weg, bijna nooit op mn gezicht

gaat wel weer weg ^^

zit nu anderhalve week aan 50mg zink en slakkenslijm, bijna alles is weg op nog kleine puntjes en oude wondjes na, denk dat ik er volgende week wel vanaf ben.

• Topic Starter Topic Starter
tja die puisten op je rug doen wel pijn man als ik ga squaten ofzo dan komt die op dat puist die bijna gaat ontploffen jakkes

mischien ook eens zink probere ja

Terug
Naar boven