MuscleMeat

puisten op me rug???

Ik heb ook wel eens een puistje hier en daar op de rug, gelukkig verder nergens. Drink gewoon veeeel water, af en toe een zonnebankje en zorg dat je huid niet te vettig wordt. Voor de rest: Live with it.

Ik heb ook wel eens een puistje hier en daar op de rug, gelukkig verder nergens. Drink gewoon veeeel water, af en toe een zonnebankje en zorg dat je huid niet te vettig wordt. Voor de rest: Live with it.

dat zijn puur die eiwitten, don't worry!

nee ik bedoel geen benzoylperoxide 10% dat leek me best agresief spul.., bleekt je kleren als het spul er op komt en als je het gebruikt mag je niet de zon in omdat je huid dan snel verbrand enzo..
ik bedoel als je er heel erg veel last van hebt en niets anders werkt dan kan je dat altijd nog proberen
ik heb Inderm gehad, mijn huisarts zei dat het een mild middeltje is en als het niet zo werken zou ik iets sterkers krijgen.. misschien dan die benzoylperoxide 10%

En oja, het was blijkbaar niet gratis vanochtend viel een rekening op de mat van 12.50..: nja boeiend dat is niets vergeleken die andere middeltjes de ik heb gesmeerd :rolleyes:

Maar loop gewoon ff binnen bij je huisarts, dan ben je dr zo van af

nee ik bedoel geen benzoylperoxide 10% dat leek me best agresief spul.., bleekt je kleren als het spul er op komt en als je het gebruikt mag je niet de zon in omdat je huid dan snel verbrand enzo..
ik bedoel als je er heel erg veel last van hebt en niets anders werkt dan kan je dat altijd nog proberen
ik heb Inderm gehad, mijn huisarts zei dat het een mild middeltje is en als het niet zo werken zou ik iets sterkers krijgen.. misschien dan die benzoylperoxide 10%

En oja, het was blijkbaar niet gratis vanochtend viel een rekening op de mat van 12.50..: nja boeiend dat is niets vergeleken die andere middeltjes de ik heb gesmeerd :rolleyes:

Maar loop gewoon ff binnen bij je huisarts, dan ben je dr zo van af

Thx maat, ik ga het eens proberen.

Inderm is wel goed spul ja, maar Benzoylperoxide 10% vind ik nog beter werken. Heb met beide ervaring.

Het gaat er niet om waarom dat je ze krijgt maar over hoe dat ze weg gaan,

Ik denk ook dat het iets te maken heeft met eiwitten of lactose die in eiwitten zitten, maar tis nooit bewezen dat voeding er invloed op heeft.

En nu in Inderm gebruik drink ik weer 3 shakes per dag en weer melk enzo, en heb nu nergens last van ...:cool:

K*tspul! Heb er behoorlijk wat 'vlekjes/littekens' aan over gehouden. Ook in mijn gezicht :mad: . Ach, die littekens staan op zich wel rof, als ik de vrouwtjes mag geloven...

Zelf gebruik ik nu twee maal per dag Nivea wash face (na het scheren, en voor het slapen gaan) plus ga regelmatig onder de zonnebank. De combinatie van beide doet aanzienlijk meer voor mij dan al die 'wondermiddeltjes'. Mijn huid ziet er beduidend beter uit en heb nauwelijks tot geen last van acne noch meeëters meer.

zit er sowieso niet met je handen aan anders gaan ze nooit weg :rolleyes:

probeer eens biergist pillen van het kruidvat... 3 maal daags 3 tabletten ze zijn ook nog eens goed voor je bloeddruk, ze drogen de puistjes langzaam uit en na enkele dagen is er weinig meer te zien van een ''vers'' puistje....

gebruik het zelf ook en werk echt goed bij mij...

Ik heb er ook een langere tijd last van gehad. Ze kwamen toendertijd voornamelijk naar de eiwit-shakes. Dus ik dacht de eiwitten, duidelijk. Begonnen met biergist en het werd al iets minder maar ze bleven terug komen. Toch maar besloten om naar de dermatoloog te gaan. Hij gaf meteen aan dat het een vorm van schimmelinfectie is, en het kwam 100% zeker niet door eiwitten. Ik kon het niet geloven, ik wist zeker dat het de eiwitten waren. Maar goed, kuurtje van em gekregen en voila alles weg.

Advies: laat er een dermataloog naar kijken.

Probeer je voeding eens omtestellen.
Bijvoorbeeld alle Zuivels kwark,melk,joghurt etc... uit je voeding een tijdje bannen

Probeer je voeding eens omtestellen.
Bijvoorbeeld alle Zuivels kwark,melk,joghurt etc... uit je voeding een tijdje bannen

Dat heb ik gedaan.. een tijdje geen zuivel/eiwitten meer.. Resultaat:

Veeeel spierpijn
Gewoon even veel puisten,
misschien had de dokter gelijk en ligt het er niet aan

Trouwens, nu ik weer 3 shakes per dag drink, krijg ik veel mee puistjes over de rest van mn lichaam, benen rug onderarm, niet hele grote, maar kleine rode bultjes.

Zolang ze niet op mn gezicht zijn vind ik het best :rolleyes:

dus: als je ervanaf wil, forget al die pillen en smeersels en dieeten, en andere troep, ga naar je huisarts of dermatoloog want dat is het enigste wat echt werkt

niks raars aan bij een verhoogde eiwitinname. Een dikke vette puist af en toe hier en daar heeft iedereen toch weleens??

het wordt pas anders als je helemaal onder komt te zitten...

Dat heb ik gedaan.. een tijdje geen zuivel/eiwitten meer.. Resultaat:

Veeeel spierpijn
Gewoon even veel puisten,
misschien had de dokter gelijk en ligt het er niet aan

Trouwens, nu ik weer 3 shakes per dag drink, krijg ik veel mee puistjes over de rest van mn lichaam, benen rug onderarm, niet hele grote, maar kleine rode bultjes.

Zolang ze niet op mn gezicht zijn vind ik het best :rolleyes:

dus: als je ervanaf wil, forget al die pillen en smeersels en dieeten, en andere troep, ga naar je huisarts of dermatoloog want dat is het enigste wat echt werkt

Klopt, sinds ik met zuivel gestopt was werd het bij mij alleen maar erger. Klopt geen reet van al die verhalen.

Terug
Naar boven