- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook wel eens een puistje hier en daar op de rug, gelukkig verder nergens. Drink gewoon veeeel water, af en toe een zonnebankje en zorg dat je huid niet te vettig wordt. Voor de rest: Live with it.

nee ik bedoel geen benzoylperoxide 10% dat leek me best agresief spul.., bleekt je kleren als het spul er op komt en als je het gebruikt mag je niet de zon in omdat je huid dan snel verbrand enzo..
ik bedoel als je er heel erg veel last van hebt en niets anders werkt dan kan je dat altijd nog proberen
ik heb Inderm gehad, mijn huisarts zei dat het een mild middeltje is en als het niet zo werken zou ik iets sterkers krijgen.. misschien dan die benzoylperoxide 10%
En oja, het was blijkbaar niet gratis vanochtend viel een rekening op de mat van 12.50..: nja boeiend dat is niets vergeleken die andere middeltjes de ik heb gesmeerd
Maar loop gewoon ff binnen bij je huisarts, dan ben je dr zo van af

K*tspul! Heb er behoorlijk wat 'vlekjes/littekens' aan over gehouden. Ook in mijn gezicht
. Ach, die littekens staan op zich wel rof, als ik de vrouwtjes mag geloven...
Probeer je voeding eens omtestellen.
Bijvoorbeeld alle Zuivels kwark,melk,joghurt etc... uit je voeding een tijdje bannen

Dat heb ik gedaan.. een tijdje geen zuivel/eiwitten meer.. Resultaat:
Veeeel spierpijn
Gewoon even veel puisten,
misschien had de dokter gelijk en ligt het er niet aan
Trouwens, nu ik weer 3 shakes per dag drink, krijg ik veel mee puistjes over de rest van mn lichaam, benen rug onderarm, niet hele grote, maar kleine rode bultjes.
Zolang ze niet op mn gezicht zijn vind ik het best
dus: als je ervanaf wil, forget al die pillen en smeersels en dieeten, en andere troep, ga naar je huisarts of dermatoloog want dat is het enigste wat echt werkt