Fitness Seller

puisten op me rug???

tja die puisten op je rug doen wel pijn man als ik ga squaten ofzo dan komt die op dat puist die bijna gaat ontploffen jakkes

**** man, thanks for sharing that with us.

Hoor je ze dan ook poppen als je met de bar terug omhoog gaat ?

:D

tja die puisten op je rug doen wel pijn man als ik ga squaten ofzo dan komt die op dat puist die bijna gaat ontploffen jakkes

mischien ook eens zink probere ja

k*t is dat idd. heb er soms ook.
daarnaast ben ik ook zo horny as hell zowat constant
ben ook 21 :roflol: dacht dat het dan wel iets minder ging worden maar nee

Juisst, ik erken het probleem, kan ook zijn dat je een lactose intolerantie hebt, lactose zit ongeveer in alle zuivel producten.
Ik doe dr zelf ook alles aan om het te verminderen mja, kan niet echt iets vinden wat het echt echt verhelpt,
zelf denk ik dat het te maken heeft met je testeron gehalte, die doet je hormoon spiegel stijgen en zo maakt je klieren meer talg aan, iig als ik 1 weekje niet train is het weg... verder eet ik geen zuivel meer alles op water basis en dat werkt wel een beetje moet ik zeggen :)

Maar wees blij dat het op je rug is ik heb het nergens alleen in mn gezicht :mad:

• Topic Starter Topic Starter
ik heb het ook op me derde been :p

heb t altijd al gehad ook voor ik trainde of whey gebruikte....maar word wel weer eger de laatste dagen:(

Bij mij zit het in me gezicht en begint het naar me rug toe te gaan :mad::(

bij mij hielp Zink best goed, toen ik met 16 begon met trainen kreeg ik ook puisten op mijn bovenkant rug ...weet nu nog steeds niet waarom pas met 16...
mijn sportschool leeraar gaf mij zink, na een paar maanden was het zo goed als verdwenen..
of dat toeval of dat het zink was ???

(gare mode on)
Ps. tegenwoordig heb ik vaak puisten op mijn aars, maar dat komt van te veel scheiten en geen poeppapier in de buurt mischien .
(gare mode off)

• Topic Starter Topic Starter
hmm ik krijg ze nu ook regelmatig op me gezicht echt niet leuk

Waar haal je die zink dan? Gewoon in kruidvat of in apotheek oid?

Supertof, morgen ga ik gelijk langs de drogist voor zink en multivitaminen.

Vind het vreselijk irritant, schaam me er ook kapot voor als m'n vriendin haar handen op m'n rug legt. Heb ook puistjes in m'n gezicht, maar dat heb ik al vanaf m'n 13e (ben nu 19 :(). Zou de zink daar ook voor helpen?

wat ook goed helpt is biergist pilletjes en wat multi-antioxidant.

dat zuivert je lichaam en je bloed. help athans bij mij erg goed

succes

Ik wil hier niemand ontmoedigen, maar ik heb ook alles geprobeerd, van biergist tot zink vitamine b E C, maar bij mij heeft niets geholpen,

Ik heb het dan ook alleen maar op mn gezicht, misscchien naa sleep uit de pubertijd ofzo, maar ik heb het wel pas sinds ik train, en hoe minder dat ik train hoe minder het word.
Laats 3 weken er uit gelegen toen was het bijna weg, nu weer volop bezig... en idd.
Ik denk dat het te maken heeft met je hormoon spiegel die xtra omhoog gaat als je veel fitnesst

Maar wie weet werkt het wel bij jou..

iemand nog een ander middeltje wat ik nog niet heb geprobeerd ..?

Gys04:
wat je kan proberen is je haar voorover uitspoelen, dus niet het sop over je rug laten stromen.
ik weet niet of je dat doet, maar heel raar.. het verminderd bij mij wel ietsjes.
(ja de geilheid neemt natuurlijk niet af. beetje k*t als je al een klein tijdje droog staat!)
anyways, ik zou zggen, probeer dat gewoon ook te doen. Kijk of het helpt.

klinkt heel raar ja, maar .. shampoo heeft zo'n vage stof waardoor je ook rode vlekken kan krijge op je rug.

Quote 3xl: geloof niks, probeer alles

Ik had er enorm last van nadat mn vriendin mn rug geharst had :gay: :D
(mijn 'verstoorde' hormoonspiegel speelde hierbij vast ook een rol ;))

Zink helpt bij mij heb ik de indruk.

Heet douchen en douchespul maakt het erger beter lauw douchen en helemaal niks opsmeren.

Het is echt veel minder geworden maar nog niet helemaal wat het was. Ik heb nu vitamine B-5 besteld in poedervorm bij Bulk Nutrition en ga ik in hoge dosis nemen (10 gram per dag) schijnt ook te helpen.

Heb het zelf ook weer aardig de laatste tijd. Vind het toch raar, heb het een hele tijd niet gehad, vanaf de zomer. Twee maand geleden begon het weer opeens. Het heeft sowieso iets te maken met de verhoogde eiwit-inname (gewoon een teken dat we goed bezig zijn dus)

Maar goed, ik kan ermee leven, beter dit dan zo'n vieze niet-trainende ecto met bierbuik.

Heb ook last van acne op me rug.. erg irritant. Ik ga eens proberen meer zink te gebruiken, kijken of het helpt. Maar welke zink bedoelen jullie eigenlijk? Gewoon zink (wel met calcium) tabletten wat je bij de kruidvat ofzo kunt kopen of ZMA?

ja jongens ik ken het me rug lijkt afentoe wl een grind tegen en zo is het weer in eens weg.

je moet rosecure kopen medicie anti rose shampoo ff goed in smeren onder de douche goed in trekken en dan uit wrijven. na een dag of 2 word het al minder en de puistjes worden al minder vurig.

of gewoon zonnebanken.

Terug
Naar boven