Fitness Seller

Puistjes; Minocycline

Crax

Novice
Waardering
1
ik heb op mijn rug aardig wat last van acné.
nu heb ik van de dokter Minocycline gekregen..

heeft iemand ervaring hiermee?
hoe lang duurt het voordat je resultaat hebt
& het effect van alcohol tijdens het slikken, verstandig of niet?

iemand enige ervaring?

Je zou na een aantal dagen al resultaat moet hebben, hangt ook af van persoon tot persoon.

Alcohol en medicijnen zijn nooit goeie combinatie. Ze verergeren en versnellen meestal de bijwerkingen als je die al krijgt tenminste.

Ik denk als je gewoon je caps neemt smorgens en savonds wat drinkt dat het geen probleem is, maar zou het toch niet aanraden. Als je het niet te lang moet nemen dan zou ik gewoon die tijd niet drinken als je dat kan.

Paar weken voordat het effect zichtbaar wordt, drinken matigen aangezien het een antibiotica is.maar je kan best een biertje nemen, maak het alleen niet te gek. Middel is verder wel effectief, meestal neem je het wel voor 3-6 maanden, of iig tot je er vanaf bent. Daarna is het hopen dat het beetje rustig blijft (differin en/of eryacne gel smeren kan nog nuttig zijn voor tijdje en dan dan op termijn ook afbouwen. Dat project heeft mij enorm geholpen. Ik had geen erge acne maar meer af en toe zo'n unit alsof je een kopstoot gehad hebt. Ik smeer nog steeds regelmatig beide cremes, je kam het gewoon blijven smeren maar als je stopt kan het weer terug komen. Al komt het nooit meer zo erg terug bij me, hier en daar bultje en dat wax ik weg met een creme.

• Topic Starter Topic Starter
hmm, het is klinkt niet als een heel krachtig middeltje, hopen dat het effect heeft. is het normaal dat het zo lang duurt? 3-6maand of zijn er ook snellere middelen?

merk wel dat drank+pillen duizelig maakt, maar dat alleen wanneer ik die pil net op heb of een uur daarvoor.

maakte me zeer gevoelig voor zon terwijl ik anders nooit verbrand. Deed ook niet veel.

2 teentjes look per dag kapotbijten en slikken werkt veel beter voor mij. Allicine, echt sterk middeltje en goedkoper kan niet.

Laatst bewerkt:
ik heb op mijn rug aardig wat last van acné.
nu heb ik van de dokter Minocycline gekregen..

heeft iemand ervaring hiermee?
hoe lang duurt het voordat je resultaat hebt
& het effect van alcohol tijdens het slikken, verstandig of niet?

iemand enige ervaring?

Hielp niks bij mij. Nu 3 maandjes roa en heb een prachtig huidje!!

Terug
Naar boven