XXL Nutrition

pullupbar + bandjes in Belgie

sisko

Cool Novice
Waardering
0
waar in belgie(rond antwerpen) kan ik een goeie deftige pullupbar + bandjes met goeie weerstand(vrij zwaar + aanpasbaar/hoger kunnen gaan liefst als zoiets bestaat)vinden ? pullupbar komt in me slaapkamer te staan dus liefst iets compact.

alvast bedankt en ben al op decathlon site geweest daar hebben ze weerstandsbanden maat ziet er maar cheap uit zo voor 7 euro,kzou liever meer betalen en deftig spul hebben.

• Topic Starter Topic Starter
ik wil wel to 90 euro betalen en die pullupbar ziet er erg goed uit maar dat is een NL site en ik ben van belgie en ik betwijfel dat ik helemaal naar daar een ritje kan krijgen van broer of pa :p dus mss een winkel in be dat ook zo eentje heeft ?

en voor die bandjes,kwil er een paar met een hoge weerstand dus dat ik er ni mee ga spelen en echt effectief schouder/bicep/tricep enz.. ermee kan trainen.waar kan ik die best kopen ? en prijs maakt niet zoveel uit alst maar kwaliteit is

ik wil wel to 90 euro betalen en die pullupbar ziet er erg goed uit maar dat is een NL site en ik ben van belgie en ik betwijfel dat ik helemaal naar daar een ritje kan krijgen van broer of pa :p dus mss een winkel in be dat ook zo eentje heeft ?

en voor die bandjes,kwil er een paar met een hoge weerstand dus dat ik er ni mee ga spelen en echt effectief schouder/bicep/tricep enz.. ermee kan trainen.waar kan ik die best kopen ? en prijs maakt niet zoveel uit alst maar kwaliteit is

Fitness-seller is een bezorgsite. Bezorgen ook gewoon in België.
Magazijn zit in Duitsland, daar kun je het eventueel ophalen ;)

google "iron woody bands"

Ik heb thuis zo'n ding staan
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Echt ideaal
Hier kan je hem kopen

grtz

mijn pa heeft 2 tafelpoten gekocht, een lange en een kleine, houten stok in de lange, geramd, de kleine poot over het uitstekende gedeelte van het hout geschoven, toen bevestigd tussen de muur en een houten steunpilaar van de zoldertrap en toen had ik een prima pull up bar :) Gaat nu al half jaar mee.

Terug
Naar boven