MuscleMeat

Push Pull Schema

Davenger

Advanced Bodybuilder
Waardering
72
Lengte
1m84
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Ik heb nu een UB-LB een tijdje gevolgt maar ik merk dat ik vaak benen skip omdat ik ze dan helemaal apart moet trainen, hebben jullie een Push-Pull schema waarbij ik zowel op kracht (progressive overload) train als op hypertrophy (meer volume).

Ik ben terug van anderhalve week vakantie en ben van 83kg naar 79kg gegaan..

Zoek even rond op internet en kies iets wat je leuk lijkt. Er zijn miljoenen opties

Ik ben terug van anderhalve week vakantie en ben van 83kg naar 79kg gegaan..
4 kilo kwijt in 1,5 week? Strafkamp??

OT:
4 x per week trainen
Push (kracht)
Pull (kracht)
Push(hypertrofie)
Pull (hypertrofie)

wss hebben anderen er meer verstand van :o

• Topic Starter Topic Starter
4 kilo kwijt in 1,5 week? Strafkamp??

OT:
4 x per week trainen
Push (kracht)
Pull (kracht)
Push(hypertrofie)
Pull (hypertrofie)

wss hebben anderen er meer verstand van :o
Ja zoals jij het zegt wil ik het ook gaan doen.

Naar Italië geweest altijd laat naar bed, overdag bijna geen eetlust en hele dag bij het zwembad/strand zitten.

Als je een PPL doet heb je je benen toch ook op een aparte dag?

Ja zoals jij het zegt wil ik het ook gaan doen.

Naar Italië geweest altijd laat naar bed, overdag bijna geen eetlust en hele dag bij het zwembad/strand zitten.
Italië.. het land van verse pasta's die je ook zonder honger zo weg kan werken en het lekkere Italiaanse ijs....
Toen ik op Sicilië was elke dag verse pasta en in de avond rond 23:00 een ijsje halen bij de Italiaan met 125 smaken ijs :D

• Topic Starter Topic Starter
Als je een rust dag pakt tussen de dagen kan dat best ja of je moet enkel isolatie gaan doen voor je benen en geen comppunds, maar dat is ook geen succes.

Of je moet de ene dag zwaar kunnen sqiate en de dag daarns zwaar kunnen deadlifte, maar ik denk dat niemand dat lang vol gaat houden

Terug
Naar boven