Fitness Seller

PvdA: 'Nog 10 jaar Marokkanenproblemen'

Dat is een andere kant van het verhaal, maar je snapt wel wat ik bedoel.

Neem mij nou als voorbeeld, ben 19, heb een vmbo diploma maar kom nergens aan werk, geweigerd bij een sport opleiding en ook bij de beveiling. Ik wordt dus nergens aan genomen. (net zoals vele van mij landgenoten) Dan is op straat je geld halen de makkelijkste optie.

Tja Marokkanen en beveiliging:rolleyes:
Maar waar kun je dat geld precies halen dan?

• Topic Starter Topic Starter
Ja, je moet ook iets doen dat bij je past. Waarom ga je niet op een markt shoarma/donor verkopen ? Inshallah! :D

:roflol:

Maar ja als je serieus niet aan het werk komt is mooi beroerd. Begin anders een eigen tweewielers zaak :p

Ik dacht trouwens dat ze in de beveiliging eigenlijk iedereen aannamen. ALs ik af en toe wat van die gasten bij mij op het werk voorbij zien komen :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Dat komt omdat geen verstand van zaken hebt.

Niet?! Laten we eerlijk zijn... Als ik terugdenk aan m'n jeugd dan kan ik me in de jaren '90 nog wel het concept van 'positieve discriminatie' herinneren! Als autochtoon mocht je destijds ook vooral niets tegen allochtonen zeggen want ook al spraken ze weinig tot geen Nederlands, 'JIJ DISCIMINEERT' konden ze allemaal zeggen! En het enge was dat dat de algemene opvatting was in de politiek...

Neem mij nou als voorbeeld, ben 19, heb een vmbo diploma maar kom nergens aan werk, geweigerd bij een sport opleiding en ook bij de beveiling. Ik wordt dus nergens aan genomen. (net zoals vele van mij landgenoten) Dan is op straat je geld halen de makkelijkste optie.

Het zijn momenteel zowieso moeilijke tijden op de arbeidsmarkt. Jij probeert het tenminste, maar er zijn ook grote groepen Marokkaanse jongeren die niet de moeite nemen een opleiding te volgen of werk te zoeken, maar de hele dag op straat hangen. Dit is een instelling die moet veranderen en je moet gewoon werken voor je geld of bereid zijn een opleiding te volgen om hogerop te komen. Hierbij bedoel ik niet alleen Marokkaanse jongeren maar ook genoeg Autochtonen die een uitkering trekken omdat ze geen zin hebben te werken (zie documentaire "probleemwijken" :o)

Daarnaast geeft een afwijzing voor een baan of opleiding, om welke reden dan ook, jou niet het recht andere burgers onrecht aan te doen.

zwaar gekwats ga naar cwi je eigen in laten schrijven krijg je of werk van hun of scholing hun regelen heel da gebeuren voor jou hoef je niks voor te doen alleen heel ff je eigen in te laten schrijven als ik het goed heb betalen hun dan ook je opleiding :P

:roflol:

Maar ja als je serieus niet aan het werk komt is mooi beroerd. Begin anders een eigen tweewielers zaak :p

Ik dacht trouwens dat ze in de beveiliging eigenlijk iedereen aannamen. ALs ik af en toe wat van die gasten bij mij op het werk voorbij zien komen :eek:

bij roc mondriaan zijden ze tegen mij: als je een werkstraf hebt gekregen van meer dan 20 uur, dan kan je deze opleiding( beveiliger opleiding niveau 2) niet volgen.
:(:mad:

Dure hobbie blijft het hoor die hele mocrò problematiek. Buurtvaders straatcoaches gezinshulp etc etc etc. Wat een weggegooid geld allemaal. Dat geld kunnen we toch prima gebruiken om onze lieve ouderen in verzorgingstehuizen eens lekker in het zonnetje te zetten. Het was 30 jaar geleden al tijd om in te grijpen, laat staan nu ! een krokodil blijft een krokodil die tem je niet.

Denk dat we daarna oostbloklanden-problemen gaan krijgen, als de toestroom zo blijft.

Polen, de nieuwe marokkanen. :eek:

Je denkt dat Polen erg zijn? Ach nee, dat is niks vergeleken met wat er gaat komen. Roemenen, dat gaat pas lachen worden. Als jullie Marokkanen erg vinden dan zul je wel helemaal gek zijn op Roemenen.

Over welke plannen hebben ze het als ze zeggen dat hun doelstellingen (gemiddelde niveau is que ?) in 10 jaar zal worden behaald ?

Chapeau voor degenen die uit de artikel enige relevante betekenis afleidt voor discussiemateriaal.

10 jaar?

Geloof je nu echt wat de media nu zegt?
Gewoon je geweten sussen van het komt wel in orde :s
Kijk om je heen wat er gebeurt op een paar jaar tijd.

moskees, hoofddoeken die overal toegelaten worden, volledige straten met niks anders dan pitta zaken, en blijf zo maar verder gaan.

We zijn genaaid zeg dat ik het u gezegd heb :cool:

De PvdA doet voorspellingen, ik vraag me af wat dit voor nut heeft. Zouden ze niet eens gaan toegeven dat hun beleid (en dat van anderen) zwaar gefaald heeft? Vervolgens gaan uitzoeken waar ze precies gefaald hebben en dit zeer doelgericht gaan aanpakken? Ik krijg een beetje het "het probleem lost zichzelf wel op" gevoel als ik die prietpraat van hun lees.
beleid was zeer effectief, maar als je de doelen verandert zodat die bijna tegengesteld zijn tov die in het begin is het effect idd niet zo super.

Als jullie Marokkanen erg vinden dan zul je wel helemaal gek zijn op Roemenen.

Karma! (Mijne is zeer zeldzaam) Eindelijk iemand die het begrijpt.

Marokkanen diplomatie is een achterhoede gevecht. Ze zijn er nu eenmaal, deal with it.

De Balkan en Oost-Europa worden een veel groter probleem, geloof me dat zij een stuk 'geraffineerder' van zich afbijten dan de harde Marokkanen die slechts in directe zin onfatsoenlijk zijn in de zin van "Wallah wat moet je" om verveling op te vullen.

Balkan gangers en Oost-Europeanen broeden echt om zeer anoniem en efficient te demoniseren.

Bijvoorbeeld, een echt uit de hand gelopen conflict met een Serv betekend misschien de eerste week rust, maar vanaf de tweede week mag je elke ochtend je remleidingen controleren alvorens weg te rijden. Zo zie je maar weer.

Voormalige Soviet bewoners of zij aan aangrenzende gebieden zijn intelligent en uitgekookt. Troost is wel dat ze ook echt van hun stuk moeten zijn en niet snel geraakt zijn om kleine dingen zoals Noord-Afrikanen/Antillanen.

Over 10 jaar zijn het weer die k*t Polen

Over 10 jaar gaan we ons zo'n beetje beseffen dat we veel energie en tijd gestoken hebben in futiliteiten die zich vanzelf oplossen en misten we de boot geen we geen krachtige economische vuist kunnen maken t.o.v. de opstomende Chinese, Indiase en in mindere mate Russische en terugkrabbelende Amerikaanse economieën doordat we te laat een Europese economische eenheid of misschien inderdaad die toch wel noodzakelijke 'superstaat' waar iedereen zo'n vies gezicht bij trok zijn gaan creëren.

Zeik nog wat over Marokkaanse straatterroristen en ander straattuig en maak je alvast druk om de Oost-Europese tsunami. De manier hoe 'Europa' met de crisis omgaat is tekenend. Slaap lekker, Europa.

Laatst bewerkt:
Over 20 jaar zijn het de Mexicanen.

Over 30 jaar Koreanen.

Terug
Naar boven