adil 18
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m74
- Vetpercentage
- 12%
theoretisch misschien wel maar praktisch.....ik denk dat marokkanen juist veel meer kansen krijgen dan nederlanders..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
theoretisch misschien wel maar praktisch.....ik denk dat marokkanen juist veel meer kansen krijgen dan nederlanders..
survival of the fitestDaar heb je anders ook geen problemen mee wanneer je op straat staat te dealen. Het enige verschil is dat je bij zo'n shoarma/donor zaak echt aan het werken komt.![]()

Dat is een andere kant van het verhaal, maar je snapt wel wat ik bedoel.
Neem mij nou als voorbeeld, ben 19, heb een vmbo diploma maar kom nergens aan werk, geweigerd bij een sport opleiding en ook bij de beveiling. Ik wordt dus nergens aan genomen. (net zoals vele van mij landgenoten) Dan is op straat je geld halen de makkelijkste optie.

Ja, je moet ook iets doen dat bij je past. Waarom ga je niet op een markt shoarma/donor verkopen ? Inshallah!![]()

ik denk dat marokkanen juist veel meer kansen krijgen dan nederlanders..
Dat is een andere kant van het verhaal, maar je snapt wel wat ik bedoel.
Neem mij nou als voorbeeld, ben 19, heb een vmbo diploma maar kom nergens aan werk, geweigerd bij een sport opleiding en ook bij de beveiling. Ik wordt dus nergens aan genomen. (net zoals vele van mij landgenoten) Dan is op straat je geld halen de makkelijkste optie.
)Dat is een andere kant van het verhaal, maar je snapt wel wat ik bedoel.

Maar ja als je serieus niet aan het werk komt is mooi beroerd. Begin anders een eigen tweewielers zaak
Ik dacht trouwens dat ze in de beveiliging eigenlijk iedereen aannamen. ALs ik af en toe wat van die gasten bij mij op het werk voorbij zien komen![]()

overal, als je goed kijkt.Tja Marokkanen en beveiliging
Maar waar kun je dat geld precies halen dan?
Denk dat we daarna oostbloklanden-problemen gaan krijgen, als de toestroom zo blijft.
Polen, de nieuwe marokkanen.![]()

beleid was zeer effectief, maar als je de doelen verandert zodat die bijna tegengesteld zijn tov die in het begin is het effect idd niet zo super.De PvdA doet voorspellingen, ik vraag me af wat dit voor nut heeft. Zouden ze niet eens gaan toegeven dat hun beleid (en dat van anderen) zwaar gefaald heeft? Vervolgens gaan uitzoeken waar ze precies gefaald hebben en dit zeer doelgericht gaan aanpakken? Ik krijg een beetje het "het probleem lost zichzelf wel op" gevoel als ik die prietpraat van hun lees.
Als jullie Marokkanen erg vinden dan zul je wel helemaal gek zijn op Roemenen.