TheUnknownKnown
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daarna met de mensen die het meervoud van latijnse woorden fout schrijven.
ik dacht ik probeer het gewoon.ik dacht ik probeer het gewoon.
hoe schrijf je het dan?
symboolpolitiek, is gewoon om weer wat te roepen te hebben, ze weten dat dit nooit door de kamer komt en dat dit helemaal niet kan vanwege allerlei internationale wetten en verdragen. En als het dan afgewezen wordt kunnen ze weer lopen janken dat zij de enigen zijn die er wat aan willen doen, de roependen in de woestijn, en dat iedereen hen negeert.
Die fritsma is toch wel zo'n eng ventje.
Symboolpolitiek, is gewoon om weer wat te roepen te hebben, ze weten dat dit nooit door de kamer komt en dat dit helemaal niet kan vanwege allerlei internationale wetten en verdragen. En als het dan afgewezen wordt kunnen ze weer lopen janken dat zij de enigen zijn die er wat aan willen doen, de roependen in de woestijn, en dat iedereen hen negeert.
Die Fritsma is toch wel zo'n eng ventje.
Ik moet mij ook maar eens gaan aanmelden.Symboolpolitiek, is gewoon om weer wat te roepen te hebben, ze weten dat dit nooit door de kamer komt en dat dit helemaal niet kan vanwege allerlei internationale wetten en verdragen. En als het dan afgewezen wordt kunnen ze weer lopen janken dat zij de enigen zijn die er wat aan willen doen, de roependen in de woestijn, en dat iedereen hen negeert.
Die Fritsma is toch wel zo'n eng ventje.
Volgens mij zitten er hier meer criminele Antillianen dan het totaal aantal inwoners op de Antillen.

kunnen we niet beter alle mensen uit lage sociaal economisch milieus naar een apart land sturen? IQ boven de 100 houden, geen extreme meningen hebben en vetpercentages onder de 14% ?
kunnen we niet beter alle mensen uit lage sociaal economisch milieus naar een apart land sturen? IQ boven de 100 houden, geen extreme meningen hebben en vetpercentages onder de 14% ?
waarom apart land, gewoon een grote muur bouwen rond friesland

Ben ik de enige die het jammer vind dat dit zich weer beperkt tot een kleine groep van de samenleving??
)

Of gewoon de zee/woestijn ipv een muur
Zal 90% zich gelijk thuis voelen
---------- Post added at 22:18 ---------- Previous post was at 22:18 ----------
---------- Post added at 22:24 ---------- Previous post was at 22:18 ----------
Volgens mij als je Polen niet meer toe laat en Marokkanen/Antilianen t land uit stuurt heb je toch wel t gros van de criminelen weg.
Ik blijf t wel raar vinden dat Turken wel fatsoenlijk aanpassen en Marokkanen de boel vernken.