AndroidHealthClinic

PVV doet niet mee in Den Haag

You got to be kidding, right?

Dat jij je spelling 10x moet checken om een normaal Nederlandse zin te formuleren vind ik eigenlijk al beangstigend genoeg.

Nee zijn feiten. Veiligheid boek van muller gelezen. Daar komen deze feiten in naar voren.

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

:) Mennnn als jij aan eten denkt denk je gelijk aan ongezonde shizzle...echt...serieus: Voeding

De meeste van hen zijn dus gewoon geboren in Nederland, zelfs al derde generatie, en dus autochtoon.

Antillen behoren nog steeds tot het Koninkrijk der Nederlanden....

etiquette is dat je geen witte sokken draagt anders dan in sneaker, sportschoenen of iets wat daar op lijkt. Verder is er niets mis met witte sokken.

Ik weet genoeg van voeding af... Dus kom nou niet zo bijdehand aan met stickie over voeding..

Je bent allochtoon als 1 van je ouders in het buitenland is geboren, ookal wordt je zelf in Nederland geboren;)

Okee, nou ik heb bijna altijd sportschoenen aan. Heb ook nette schoenen, en draag bijna altijd nette kleding. Tot exclusieve merken aan toe. Dus je hoeft mij straks ook niet voor pauper uit te maken. Dat ik wel is witte sokken draag en wel is sportschoenen.

• Topic Starter Topic Starter
Nee zijn feiten. Veiligheid boek van muller gelezen. Daar komen deze feiten in naar voren.

Welke?

Ik weet genoeg van voeding af... Dus kom nou niet zo bijdehand aan met stickie over voeding..

En toch pik je elke keer de ongezonde shit eruit....

Je bent allochtoon als 1 van je ouders in het buitenland is geboren, ookal wordt je zelf in Nederland geboren;)

Ondanks het feit dat er daar discussie over mogelijk is...veranderd dat niets aan het feit dat ik nog steeds gelijk heb: de grootste groep criminelen is autochtoon.

Okee, nou ik heb bijna altijd sportschoenen aan. Heb ook nette schoenen, en draag bijna altijd nette kleding. Tot exclusieve merken aan toe. Dus je hoeft mij straks ook niet voor pauper uit te maken. Dat ik wel is witte sokken draag en wel is sportschoenen.

Je begrijpt het blijkbaar nog niet zo, he?

[/COLOR]

Welke?

En toch pik je elke keer de ongezonde shit eruit....

Ondanks het feit dat er daar discussie over mogelijk is...veranderd dat niets aan het feit dat ik nog steeds gelijk heb: de grootste groep criminelen is autochtoon.

Je begrijpt het blijkbaar nog niet zo, he?

Boek: Veiligheid
Redactie: E.R Muller
ISBN-Nummer: 90 13 011292

Terug
Naar boven