MuscleMeat

PVV doet niet mee in Den Haag

Ik niet, maar is al vaak genoeg op het nieuws geweest en in andere programma's aanbod gekomen. Dat onderzoek;)

---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

Nederlandse eetgewoontes? Leg eens uit?

Ok...maar de rest is duidelijk:

1) Klederdracht is al decennia aan het afnemen...we kleden ons steeds diverser en klederdracht (die overigens ALLEMAAL in het bezit zijn van hoofddoekjes....ik wijs je er maar even op) wordt alleen nog gedragen in bepaalde gemeenten op bepaalde momenten door bepaalde mensen. NIets mis mee...maar het is eigenlijk geen onderdeel meer van de cultuur maar meer van ons historisch erfgoed.

2) Vrijheid van meningsuiting ... we hadden in Nederland altijd een vrij grote hoeveelheid vrijheid ten opzichte van het buitenland. Die vrijheid van meningsuiting wil je nu echter beknotten...want je wil anderen beperken in hun vrijheid van meningsuiting.

3) Veiligheid? Is dat Nederlandse cultuur? Ik zie dat ook in heel veel andere culturen...en soms nog wel verder gevorderd dan in Nederland. Maar laten we even het uitgangspunt van veiligheid nemen...veiligheid betekend dat we veilig kunnen leven en dat we rechtsbescherming genieten om willekeur tegen te gaan...

Die rechtsbescherming wil je opheffen.

Als we het zo bekijken...op deze drie punten...wil jij 66% van onze cultuur zelf schenden.

Hmmm.....think about it.

Wij zijn geen Moslim land, wij zijn geen Duitsland, wij zijn geen rest van de wereld...wij zijn Nederland.

En we moeten helemaal niets...behalve wat in de wet staat. En daar hoort
bij dat als jij denkt dat je racistische opmerkingen kan gaan maken...anderen het recht hebben om daar keihard tegen in te gaan.

Omdat buitenlanders niet het probleem zijn.

Ik vind de onrust voornamelijk overtrokken, opgeklopt, irrationeel en aangezwengeld...dat neemt niet weg dat er absoluut problemen zijn.

En die problemen liggen voornamelijk in wat de overheid in de afgelopen 24 jaar heeft gedaan met de inrichting van de maatschappij op het gebied van bezuinigingen, privatiseringen en kapitalisering van onze maatschappij...door decennia bottom-line politiek te bedrijven en alleen te kijken naar economische ontwikkeling in plaats van maatschappelijke evolutie.

En ik vind dat alle voorstellen van de PVV...een schending zijn van onze cultuur en tradities, niet doordacht zijn, averechts werken en onze maatschappij, onze cultuur en ons land behoorlijk wat schade zullen toebrengen.

Al in een andere post allemaal uitglegd wat ik er mee bedoel. Kijk even paar post terug in het topic..

Laatst bewerkt:
Top argument, ik geef jou maar op denk ik. Je leeftijd geeft nog enige hoop.

Hejje het nou tege mij? maar vooral opgeven hoor;) wordt ook moe van al dat gelul. Doe toch is gewoon normaal jo, met ook post van buitenlanders zijn geen probleem in Nederland. Neeuhh joh zijn ze niet joh. Gedragen zich allemaal keurig. Doen geen vlieg kwaad die mensen. Lekker hierheen laten komen. Hoe meer hoe beter, man we gaan helemaal naar de klote in dit land jo, wordt toch is wakker man

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat erom dat we hier boerenkool met worst eten. Een normale frikandel. Geen halal gebeuren. Geen kabab en weet ik veel wat allemaal. Dat is de Nederlandse cultuur. Dat je restaurants heb, okee prima. Maar in elke wijk 2 turkse bakkers en een turkse groentenboer gaat te ver.

Ik koop altijd bij de Turkse groenteboer...simpelweg omdat het fruit en de groenten beter zijn dan de eenheidskost bij de appie....en ik wordt nog beter geholpen ook. En weet je...de Turkse groenteboer verkoopt als ENIGE groenteboer ingredienten uit de zogenaamd traditionele Hollandse keuken die ik bij Nederlandse groente boeren en bij de supermakrten niet meer kan krijgen.

Ik koop mijn brood overigens bij de Vlaamse bakker hier...lekkerder brood.

Ik eet geen frikandel want dat is ongezond...stamppot is lekker...maar zeker niet elke dag....en die wordt is ook ongezond.

Verder eet ik vaak koosjer en ook regelmatig halal vlees bij de Islamitische slager...simpelweg omdat die niet...zoals bij de supermarkten...het vlees opgepompt hebben met eiwit vloeistof en ik dus meer vlees krijg voor mijn geld.

De Nederlandse cultuur...volgens jou...is dus een cultuur waarin we eenzijdig, eentonig, ongezond eten en waarbij we geen respect meer hebben voor onze ingredienten.

Just saying....

De klederdracht gaat er om dat een meisje een kort rokje kan dragen, een shirt met korte mouwen en een hempje. Dus geen gewaden en een hoofddoek, omdat ze anders een "h**r" zal zijn.

Aha...al eens in Urk en Staphorst geweest?

Onze vrijheid van meningsuiting is dat je hier alles kan zeggen. Als jij zegt allah bestaat niet, oke prima jouw mening. In een moslim land halen ze bvs je kop er meteen af.

En? Dat is daar.... wat jij wil is dat ZIJ niet meer mogen zeggen dat ze het beledigend vinden en dat ze in Allah geloven, hallal willen eten en 5 keer per dag willen bidden...

Don't really see the difference....het is kwaad met kwaad bestrijden...

Hejje het nou tege mij? maar vooral opgeven hoor;) wordt ook moe van al dat gelul. Doe toch is gewoon normaal jo, met ook post van buitenlanders zijn geen probleem in Nederland. Neeuhh joh zijn ze niet joh. Gedragen zich allemaal keurig. Doen geen vlieg kwaad die mensen. Lekker hierheen laten komen. Hoe meer hoe beter, man we gaan helemaal naar de klote in dit land jo, wordt toch is wakker man

:roflol:

Het levende voorbeeld van dat het hoger onderwijs in Nederland in verval is. Waar heb je het over man "post van buitenlanders zijn geen probleem in Nederland", dergelijke manieren van mijn posts (en die van anderen) interpreteren getuigen toch wel van een behoorlijk simpele geest.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering

Ik koop altijd bij de Turkse groenteboer...simpelweg omdat het fruit en de groenten beter zijn dan de eenheidskost bij de appie....en ik wordt nog beter geholpen ook. En weet je...de Turkse groenteboer verkoopt als ENIGE groenteboer ingredienten uit de zogenaamd traditionele Hollandse keuken die ik bij Nederlandse groente boeren en bij de supermakrten niet meer kan krijgen.

Ik koop mijn brood overigens bij de Vlaamse bakker hier...lekkerder brood.

Ik eet geen frikandel want dat is ongezond...stamppot is lekker...maar zeker niet elke dag....en die wordt is ook ongezond.

Verder eet ik vaak koosjer en ook regelmatig halal vlees bij de Islamitische slager...simpelweg omdat die niet...zoals bij de supermarkten...het vlees opgepompt hebben met eiwit vloeistof en ik dus meer vlees krijg voor mijn geld.

De Nederlandse cultuur...volgens jou...is dus een cultuur waarin we eenzijdig, eentonig, ongezond eten en waarbij we geen respect meer hebben voor onze ingredienten.

Just saying....

Aha...al eens in Urk en Staphorst geweest?

En? Dat is daar.... wat jij wil is dat ZIJ niet meer mogen zeggen dat ze het beledigend vinden en dat ze in Allah geloven, hallal willen eten en 5 keer per dag willen bidden...

Don't really see the difference....het is kwaad met kwaad bestrijden...

Dat je die bakkers en groentenboeren heb, prima. Je hebt ook een italiaan en een chinees. Maar om in elke wijk, zoveel van die turkse bakkers en groentenboeren te hebben gaat te ver. Bij mij in de wijk zijn er ook wel 4 ofzo. Niet normaal meer. Dat beter helpen ligt maar net aan de persoon. Je ken een eikel treffen en een goede.

Ja wel is in Urk geweest. Dat vissersdorp toch? Ja die mensen zijn ook niet goed nee. Die vrouwtjes daarlopen ook allemaal in van die pakken rond. Zo'n incest gemeenschap keur ik ook niet goed. Je noemt dan echter ook een dorpje op. Wat je niet kan vergelijken met hele steden.

Dat is daar ja, maar dat komt hier naartoe. Dat keur jij dus goed..

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

:roflol:

Het levende voorbeeld van dat het hoger onderwijs in Nederland in verval is. Waar heb je het over man "post van buitenlanders zijn geen probleem in Nederland", dergelijke manieren van mijn posts (en die van anderen) interpreteren getuigen toch wel van een behoorlijk simpele geest.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering

Ik citeer: "Omdat buitenlanders niet het probleem zijn." (bron: TPH1976)

Ik geloof er geen **** van dat je hoger onderwijs volgt

Het is wel duidelijk dat de HU ook niet meer is wat het geweest is, potverdikkie man ben nog geen zin tegengekomen zonder een degelijke constructie of enige vorm van juiste spelling.

Het is wel duidelijk dat de HU ook niet meer is wat het geweest is, potverdikkie man ben nog geen zin tegengekomen zonder een degelijke constructie of enige vorm van juiste spelling.

Je begrijp me toch.. Niet zo zeuren, zit nu niet opschool. Gaat nu allemaal ff snel snel..

Dat je die bakkers en groentenboeren heb, prima. Je hebt ook een italiaan en een chinees. Maar om in elke wijk, zoveel van die turkse bakkers en groentenboeren te hebben gaat te ver. Bij mij in de wijk zijn er ook wel 4 ofzo. Niet normaal meer. Dat beter helpen ligt maar net aan de persoon. Je ken een eikel treffen en een goede. ¨

"Je ken (..)" ?

Interesseert me geen reet...als zijn er 600 in de wijk...er is blijkbaar een markt voor...dat heet vrije markt en dat is de basis van de huidige economie. Blijkbaar leveren zij iets wat die anderen niet kunnen of willen leveren. Dat heet dan weer concurrentie...ook inherrent onderdeel aan onze economie.

Ja wel is in Urk geweest. Dat vissersdorp toch? Ja die mensen zijn ook niet goed nee. Die vrouwtjes daarlopen ook allemaal in van die pakken rond. Zo'n incest gemeenschap keur ik ook niet goed. Je noemt dan echter ook een dorpje op. Wat je niet kan vergelijken met hele steden.

Het is een gemeenschap van mensen....en wel een gemeenschap die heel nauw bij onze cultuur hoort en er direct uit voortkomt. vroeger waren grotere delen van Nederland zo.

Trek daar eens een juiste conclusie uit....

Dat is daar ja, maar dat komt hier naartoe. Dat keur jij dus goed.

Ik citeer: "Omdat buitenlanders niet het probleem zijn." (bron: TPH1976)

Als je eens wat meer begrijpend zou lezen (Universiteit toch??) dan zou je iets anders uit mijn woorden opmaken dan je eruit denkt te kunnen halen.

Buitenlanders zijn het probleem niet...het is onze maatsachappelijke inrichting en onze politiek die het probleem is, het veroorzaakt en het verergerd.

En dus moet je daar beginnen. Je kan GEEN goede en veilige maatschappij hebben als alles weg wordt bezuinigd, en wetten niet meer worden afgedwongen omdat we zo nodig 700 miljoen moeten bezuinigen op de politie en een markt-cultuur van quota instellen bij de politie.

Buitenlanders zijn het probleem niet...het probleem is het feit dat criminaliteit niet wordt aangepakt.

Als dat wel zou gebeuren dan had het ten eerste nooit zo ver gekomen en ten tweede zouden we dan als gehele maatschappij nu niet in de shit zitten.

DAT zou verstandig zijn...maar in plaats daarvan willen sommigen graag politiek gewin maken door zondebokken aan te wijzen...zondebokken die hier overigens voor het overgrote deel in Nederland geboren zijn....om hun eigen politieke falen te verdoezelen. En om dat te kunnen doen veroordelen ze de hele groep en scherenm ze alles en iedereen over een kam...zodat idd de laatste jaren de hele zooi geescaleerd is en iedereen verder polariseert.

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

Je begrijp me toch.. Niet zo zeuren, zit nu niet opschool. Gaat nu allemaal ff snel snel..

Geen enkele zichzelf respecterende universitaire student zal de universiteit aanduiden met "school"...

Ik zeg het je maar even...want eigenlijk verdien je het nu gewoon om flink gezooid te worden...feut...dat is net zoiets als witte sport sokken in je brooks dragen...

"Je ken (..)" ?

Interesseert me geen reet...als zijn er 600 in de wijk...er is blijkbaar een markt voor...dat heet vrije markt en dat is de basis van de huidige economie. Blijkbaar leveren zij iets wat die anderen niet kunnen of willen leveren. Dat heet dan weer concurrentie...ook inherrent onderdeel aan onze economie.

Het is een gemeenschap van mensen....en wel een gemeenschap die heel nauw bij onze cultuur hoort en er direct uit voortkomt. vroeger waren grotere delen van Nederland zo.

Trek daar eens een juiste conclusie uit....

Als je eens wat meer begrijpend zou lezen (Universiteit toch??) dan zou je iets anders uit mijn woorden opmaken dan je eruit denkt te kunnen halen.

Buitenlanders zijn het probleem niet...het is onze maatsachappelijke inrichting en onze politiek die het probleem is, het veroorzaakt en het verergerd.

En dus moet je daar beginnen. Je kan GEEN goede en veilige maatschappij hebben als alles weg wordt bezuinigd, en wetten niet meer worden afgedwongen omdat we zo nodig 700 miljoen moeten bezuinigen op de politie en een markt-cultuur van quota instellen bij de politie.

Buitenlanders zijn het probleem niet...het probleem is het feit dat criminaliteit niet wordt aangepakt.

Als dat wel zou gebeuren dan had het ten eerste nooit zo ver gekomen en ten tweede zouden we dan als gehele maatschappij nu niet in de shit zitten.

DAT zou verstandig zijn...maar in plaats daarvan willen sommigen graag politiek gewin maken door zondebokken aan te wijzen...zondebokken die hier overigens voor het overgrote deel in Nederland geboren zijn....om hun eigen politieke falen te verdoezelen. En om dat te kunnen doen veroordelen ze de hele groep en scherenm ze alles en iedereen over een kam...zodat idd de laatste jaren de hele zooi geescaleerd is en iedereen verder polariseert.

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

Geen enkele zichzelf respecterende universitaire student zal de universiteit aanduiden met "school"...

Ik zeg het je maar even...want eigenlijk verdien je het nu gewoon om flink gezooid te worden...feut...dat is net zoiets als witte sport sokken in je brooks dragen...

Je ken is gewoon accent. Ben niet opschool dus hoef ook niet moeilijk te doen met alles 10x na te lezen. A ik zit niet op de universiteit (UNI) Maar zit op de hogeschool: hbo (HU) Ik vind het gewoon fijn om te zeggen, school. Hoe moet ik het anders zeggen ik ga naar de hu:rolleyes:

Ja markt zeker voor ja, hoe zou dat nou komen?

Jij zegt dat de criminaliteit het probleem is. Door wie komt die criminaliteit dan in grote opzichten? De Nederlanders zeker:rolleyes:

En witte sportsokken heb ik bijna altijd aan. Soms ook nog wel is over mijn broek ja in mijn vrije tijd.. Maar dat maakt allemaal niet uit.

Je ken is gewoon accent. Ben niet opschool dus hoef ook niet moeilijk te doen met alles 10x na te lezen. A ik zit niet op de universiteit (UNI) Maar zit op de hogeschool: hbo (HU) Ik vind het gewoon fijn om te zeggen, school. Hoe moet ik het anders zeggen ik ga naar de hu:rolleyes:

"Je ken" is ook in accent foutief Nederlands.

Aha...hbo...my bad...dan verbaast het me eigenlijk helemaal niets meer...

Ja markt zeker voor ja, hoe zou dat nou komen?

Omdat ze zulke goede producten hebben....natuurlijk...duhuh...

Jij zegt dat de criminaliteit het probleem is. Door wie komt die criminaliteit dan in grote opzichten? De Nederlanders zeker:rolleyes:

Criminaliteit komt over het algemeen door criminelen.

En de absoluut grootste groep criminelen is nog steeds autochtoon

En witte sportsokken heb ik bijna altijd aan. Soms ook nog wel is over mijn broek ja in mijn vrije tijd.. Maar dat maakt allemaal niet uit.

book is een schoen...

Maar :roflol:...sokken over je broek...rol je ook wel eens een van je broeksppen op?

Idd maakt allemaal niets uit...is net zo belachelijk als een hoofddoekje...

Just saying....

"Je ken" is ook in accent foutief Nederlands.

Aha...hbo...my bad...dan verbaast het me eigenlijk helemaal niets meer...

Omdat ze zulke goede producten hebben....natuurlijk...duhuh...

Criminaliteit komt over het algemeen door criminelen.

En de absoluut grootste groep criminelen is nog steeds autochtoon

book is een schoen...

Maar :roflol:...sokken over je broek...rol je ook wel eens een van je broeksppen op?

Idd maakt allemaal niets uit...is net zo belachelijk als een hoofddoekje...

Just saying....

O maak mij niet uit..

Ja goede producten zeker, je bent meteen 3 dagen ziek. Als je wilt cutten voor de zomer, moet je ff 3 dagen turkse pizza's eten...

Absoluut grootse groep criminelen zijn dus geen autochtonen, maar marokkanen en antilianen;).

Oo ik las broek. Maar wat is er mis met witte sokken? Niks toch.. Nee rol mijn broeksppen nooit op eigenlijk, soms sla k hem een keertje om maar meer niet...

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

Nou nou, zo kan ie wel weer :D

Mensen die schrijven in accent zijn ofwel retarded ofwel Belgisch.

slaat ook allemaal nergens op. Sommige woorden schrijf ik nu snel en denk ik er verder niet bijna met typen van hoe ik het schrijf. Gaat gewoon ff snel blind. Als ik iets voor school moet inleveren, gaat het heus wel netjes, goed en 10x gecontroleerd maak je maar niet druk...

Absoluut grootse groep criminelen zijn dus geen autochtonen, maar marokkanen en antilianen;).
You got to be kidding, right?

slaat ook allemaal nergens op. Sommige woorden schrijf ik nu snel en denk ik er verder niet bijna met typen van hoe ik het schrijf. Gaat gewoon ff snel blind. Als ik iets voor school moet inleveren, gaat het heus wel netjes, goed en 10x gecontroleerd maak je maar niet druk...
Dat jij je spelling 10x moet checken om een normaal Nederlandse zin te formuleren vind ik eigenlijk al beangstigend genoeg.

O maak mij niet uit..

Ja goede producten zeker, je bent meteen 3 dagen ziek. Als je wilt cutten voor de zomer, moet je ff 3 dagen turkse pizza's eten...

:) Mennnn als jij aan eten denkt denk je gelijk aan ongezonde shizzle...echt...serieus: Voeding

De meeste van hen zijn dus gewoon geboren in Nederland, zelfs al derde generatie, en dus autochtoon.

Antillen behoren nog steeds tot het Koninkrijk der Nederlanden....

Oo ik las broek. Maar wat is er mis met witte sokken?

etiquette is dat je geen witte sokken draagt anders dan in sneaker, sportschoenen of iets wat daar op lijkt. Verder is er niets mis met witte sokken.

Ik draag vaak witte sokken om debiele wijven en andere conformistische halve garen direct te kunnen detecteren en weg te filteren uit mijn sociale atmosfeer, n*gers.

Terug
Naar boven