De Kelt
Cool Novice
- Waardering
- 0
Great reply.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True

kunnen we van jou niet zeggen..hij heeft tenminste niveaukunnen we van jou niet zeggen..
heb je niks over te willen, jongen![]()
ik zei al dat je geen niveau hebt...
Ja laten we voor elk geloof dat hier binnenstapt een vrije dag maken. Binnen 1000 jaar hoeven we geen dag meer te werken. Heb je wel een idee wat het de economie/staat kost om een dag niet te werken?Ik kan geen goede reden bedenken waarom ze geen dagje vrij zouden mogen krijgen?
Waar gebruik ik het woord willen dan? Je valt trouwens in de herhaling.

heb je niks over te willen, jongen![]()
ik zei al dat je geen niveau hebt...
Waar gebruik ik het woord willen dan? Je valt trouwens in de herhaling.
+1
In je 1e post insinueer je dat je de keuze hebt. Of had je dat niet door...
heb ik liever.. net alsof je de keus hebt![]()
en ik val graag in de herhaling, om de jeugd van tegenwoordig (17) een handje te helpen.. zo ben ik!![]()
Ja laten we voor elk geloof dat hier binnenstapt een vrije dag maken. Binnen 1000 jaar hoeven we geen dag meer te werken. Heb je wel een idee wat het de economie/staat kost om een dag niet te werken?
Nog wensen waarmee we je kunnen bedienen o grote almachtige islam? Of hebben jullie nu alles wat je hartje verlangt in Nederland? oh nee wacht, de mens is immers nooit tevreden, dus we kunnen nog wel ff doorgaan.
ik had graag de zondag vrij willen houden, maar dan help je hotels en dergelijke ook weer niet mee.Ja laten we voor elk geloof dat hier binnenstapt een vrije dag maken. Binnen 1000 jaar hoeven we geen dag meer te werken. Heb je wel een idee wat het de economie/staat kost om een dag niet te werken?
Nog wensen waarmee we je kunnen bedienen o grote almachtige islam? Of hebben jullie nu alles wat je hartje verlangt in Nederland? oh nee wacht, de mens is immers nooit tevreden, dus we kunnen nog wel ff doorgaan.