MuscleMeat

PVV eist uitleg over dagje vrij voor Suikerfeest

Peiling Peiling Dag vrij ?

• ja

Stemmen: 19 25,0%
  • nee

Stemmen: 57 75,0%

• Totaal stemmers
    76
  • Peiling gesloten .
the truth and nothing but the truth..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ooh

je ziet het ook niet he :roflol:

Ik kan geen goede reden bedenken waarom ze geen dagje vrij zouden mogen krijgen?

Ik kan geen goede reden bedenken waarom ze geen dagje vrij zouden mogen krijgen?
Ja laten we voor elk geloof dat hier binnenstapt een vrije dag maken. Binnen 1000 jaar hoeven we geen dag meer te werken. Heb je wel een idee wat het de economie/staat kost om een dag niet te werken?

Nog wensen waarmee we je kunnen bedienen o grote almachtige islam? Of hebben jullie nu alles wat je hartje verlangt in Nederland? oh nee wacht, de mens is immers nooit tevreden, dus we kunnen nog wel ff doorgaan.

In je 1e post insinueer je dat je de keuze hebt. Of had je dat niet door...

Ik insinueer niks, dat is een hypothetische stelling.

heb ik liever.. net alsof je de keus hebt ;)

en ik val graag in de herhaling, om de jeugd van tegenwoordig (17) een handje te helpen.. zo ben ik! :D

Stop er maar mee, het helpt niet. Erg zwak trouwens om steeds terug te vallen op mijn leeftijd terwijl je zelf ergens bent blijven hangen in de puberteit.

Ja laten we voor elk geloof dat hier binnenstapt een vrije dag maken. Binnen 1000 jaar hoeven we geen dag meer te werken. Heb je wel een idee wat het de economie/staat kost om een dag niet te werken?

Nog wensen waarmee we je kunnen bedienen o grote almachtige islam? Of hebben jullie nu alles wat je hartje verlangt in Nederland? oh nee wacht, de mens is immers nooit tevreden, dus we kunnen nog wel ff doorgaan.

Het zal me eerlijk gezegd een rotzorg zijn wat het de economie/staat kost. Iedereen werkt zowiezo al veel te veel.

ik had graag de zondag vrij willen houden, maar dan help je hotels en dergelijke ook weer niet mee.
:o

het is ook nooit goed, altijd maar water bij de wijn moeten doen..........triest!
:D

[sarcasmemode off/]

Terug
Naar boven