- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
moet dat niet "pubertijd" zijn?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moet dat niet "pubertijd" zijn?
!!!!
je hebt wel degelijk niveau!Ga je gang klus.
je bent dus niet dom..je hebt wel degelijk niveau!

Ja laten we voor elk geloof dat hier binnenstapt een vrije dag maken. Binnen 1000 jaar hoeven we geen dag meer te werken. Heb je wel een idee wat het de economie/staat kost om een dag niet te werken?
Nog wensen waarmee we je kunnen bedienen o grote almachtige islam? Of hebben jullie nu alles wat je hartje verlangt in Nederland? oh nee wacht, de mens is immers nooit tevreden, dus we kunnen nog wel ff doorgaan.
Zwakke poging om je gezichtsverlies te herstellen trouwens.
jammer genoeg 
Ja, ondanks ik 17 ben doe ik aan zelfstudie en verdiep ik me in wat er rondom mij gebeurt en in de rest van de wereld. Overigens vind ik het grootste deel van mijn leeftijdsgenoten nogal achterlijk erbij lopen om het zacht uit te drukken. Ik begrijp dus wel waar je vandaan kwam, maar probeer in het vervolg misschien niet te snel te oordelen.![]()

mijn excuses voor de vorige opmerkingen, ik wist niet dat we met een genie te maken hadden.
Het gaat over schoolkinderen. Moslims die in het bedrijfsleven werken hebben zich te schikken naar de afspraken binnen het bedrijf. Las er vanochtend nog een stuk over in de krant.
Je draagt dus geen reden aan imo. Hoofdreden (wat mij betreft) in dit verhaal om de dag vrij te gunnen is het discriminerende aspect van christenen wél en moslims niet. Een regering die religies op zo'n manier voor gaat trekken mag wat mij betreft per direct opstappen.
Daarbij is het volgens de leerplichtwet gewoon te regelen.
Dus: of al die religieus geörienteerde bullcrap afschaffen (waar ik voor zou kiezen), of gelijke monniken, gelijke kappen. Aangezien het eerste niet mogelijk is (zo lijkt me), is de tweede optie de enig gangbare.

Ik begrijp wat je wilt zeggen, maar ben het niet met je eens. Wat mij betreft mogen alle Christelijke feestdagen ook afgeschaft worden, maar die zijn inmiddels zo ingeburgerd, dat dat moeilijk meer is weg te denken.
Ik ben er echter tegen om feestdagen te gaan veralgemeniseren voor nieuwe geloven in ons land en dan nog een geloof, dat niet inheems is en voor veel verdeling zorgt in ons land. Een feestdag van een dergelijk geloof hier toestaan (als zijnde een "algemene" feestdag voor iedereen) vind ik een verkeerd signaal afgeven en ik vraag me af wat dan het volgende zal zijn, dat langzaam onze cultuur in sluiipt. Het begint nu bij basisonderwijs, maar dat is een kleine stap naar het bedrijfsleven.
Voor je het weet heb je er 16 feestdagen bij en, buiten dat ik er als "Westerling" niets mee heb, kost handenvolgeld voor het bedrijfsleven, mits het daar ook doorgevoerd wordt.
Islamitische feestdagen zijn geen onderdeel van onze cultuur en als men aan deze festiviteiten deel wil nemen, neem je maar een vrije dag. Ook van school dus.![]()
mijn excuses voor de vorige opmerkingen, ik wist niet dat we met een genie te maken hadden.

Een feestdag van een dergelijk geloof hier toestaan (als zijnde een "algemene" feestdag voor iedereen

net zo iets als normen en waarden, wat is dat voor raar iets!....