Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad. Alsof de normen en waarden van 2000 jaar geleden nu nog steeds gelden.
beats me.We hadden toch al vast gesteld dat dat idioten waren?
Waarom we dan wel een cultuur zo angstvallig proberen vast te houden?beats me.
Gij zult niet doodslaan.Inderdaad. Alsof de normen en waarden van 2000 jaar geleden nu nog steeds gelden.

Gij zult niet doodslaan.
Gij zult niet echtbreken.
Gij zult niet stelen.
Gij zult geen valse getuigenis spreken tegen uw naaste.
Gij zult niet begeren uws naasten huis; gij zult niet begeren uws naasten vrouw, noch zijn dienstknecht, noch zijn dienstmaagd, noch zijn os, noch zijn ezel, noch iets, dat uws naasten is.
![]()

moord, diefstal, liegen is achterhaald?
en dan vind je het gek dat het zo'n zooitje dreigt te worden in de maatschappij.......
![]()
De Hoge Raad heeft tientallen jaren geleden al bepaald dat feestdagen voor gelovigen gelijk zijn, en dus maakt het geen reet uit welke dwaas hier eerder diens messias kwam verkopen.
Wat een bullshit, voor kerst wel vrij maar voor suikerfeest niet? What's the ****ing difference.
Nogmaals, schaf al die k*tfeestdagen af! Geef daarvoor in ruil iets meer vrije dagen aan alle werknemers. Die kunnen dan zelf bepalen wanneer het feest is. Grootste crap ooit al die feestdagen. Als je met Kerst wil werken ga je werken, wil je vrij dan neem je maar uren op.
Dus hoppa 5 of 6 werkdagen per jaar bij de vakantie-uren optellen. Dan kan de ene vrijnemen met suikerfeest, de andere met Jom Kippoer en weer een andere bij de geboortedag van Hitler of zo.
Is dit een poging tot flauwe humor? Je ondergraaft je heilige schrift tot en met. Het zijn jouw woorden dat het OT achterhaald is. Kom dan ook niet aan met 'de tien geboden'.

10 geboden vallen onder de noemer "normen & waarden"
tegenwoordig lijkt de maatschappij graag terug te willen vallen op de Oud Testamentische regels.......
"oog om oog, tand om tand"
![]()
okDe tien geboden vallen ook onder de noemer Oud Testamentisch. O.T. = achterhaald, ergo 10 geboden zijn achterhaald.
Ey, don't shoot the messenger. Ik heb het niet bedacht.

ok
ik ga maar weer eens aan het werk.............zoals God het bedoeld heeft.
spammen onder werktijd? is dat ook een zonde?
![]()

en geef de lezers van DBB wat hun toekomt............?

en geef de lezers van DBB wat hun toekomt............?
![]()