MuscleMeat

Nieuws PVV kiest PvdA-aanpak in zaak Lucassen

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.657
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Eric Lucassen blijft lid van de fractie van de PVV.

Lucassen is niet veroordeeld wegens bedreiging. Hij geeft toe wegens twee overtredingen een boete te hebben gehad, alsmede in 2002
veroordeeld te zijn voor een misdrijf. Voor dit laatste, ontucht, stelt hij dat er geen sprake is geweest van seksueelmisbruik. Wel van een ongepaste relatie waarbij sprake was van een gezagsverhouding. Lucassen erkent dat hij in deze een grote fout heeft gemaakt. In 2005 is hem overigens eervol ontslag verleend bij Defensie.

Deze feiten waren ten tijde van de selectieprocedure niet bekend bij de Partij voor de Vrijheid. Geert Wilders voelt zich door Lucassen oneerlijk bejegend omdat hij in de selectieprocedure voornoemde feiten heeft verzwegen. Lucassen schaamt zich hiervoor en biedt de PVV zijn excuses aan, alsmede aan betrokkenen in de betreffende zaken.

Fractieleider Geert Wilders is van mening dat een en ander niet zonder consequenties kan blijven en heeft Lucassen met onmiddellijke ingang zijn woordvoerderschappen op het gebied van Wijken en Defensie ontnomen.
Geert Wilders is vanmiddag om 16.00 uur bij de uitgang van de plenaire zaal in het gebouw van de Tweede Kamer beschikbaar voor commentaar.

http://www.pvv.nl/index.php/compone...8-persverklaring-partij-voor-de-vrijheid.html

Maar ach Lucassen is geen moslim, dat telt.

pffff ongelofelijk dat je zo'n gast in je partij wilt

hij heeft toch geen keus

Nog even braaf blijven zitten en wachtgeld opstrijken.
Geert kan me trouwens altijd bellen voor de vacante positie.

Kijk NOS 1 / 2..

wilders zegt nu dat hij gewoon mag blijven.....

Ofwel hij mag zijn functie voor een belangrijk deel niet meer uitoefenen maar wel namens de pvv dat zeteltje blijven bezetten voor een riant salaris. Ik geef die gast geen ongelijk verder, zo'n salaris krijgt hij nooit meer maar wat vindt de pvv kiezer van een dergelijk staaltje meten met twee maten?

Ik ben bang dat ik het antwoord daarop al weet.

Ofwel hij mag zijn functie voor een belangrijk deel niet meer uitoefenen maar wel namens de pvv dat zeteltje blijven bezetten voor een riant salaris. Ik geef die gast geen ongelijk verder, zo'n salaris krijgt hij nooit meer maar wat vindt de pvv kiezer van een dergelijk staaltje meten met twee maten?

Maakt allemaal niets uit Klaas, de geloofwaardigheid van de PVV raakt steeds verder in het gedrang en ik kan er alleen maar hartelijk om lachen.

PVV is dus PvvA?

Jammer overigens, okee, het kabinet is dan een minderheidskabinet (maar dat was het vorige en laatste Balkenende kabinet ook in de technische zin van het woord?) maar meneer Lucassen kan dus zo'n politieke positie blijven bekleden voor ruim 80.000 euro belastingcenten per jaar ondanks intimiderede coïtusuele handelingen, pissen in andermans brievenbussen en dreigen naar burgers? Hij klinkt bijna nog gekker dan de moslims waar GW altijd de mond vol van heeft.....?

Grtz,

Aad ~ Doix

Laatst bewerkt:
Tsja was te verwachten. Dit incident zal ook niet voor veel schade zorgen m.b.t de populariteit van de PVV. (alhoewel het nu wel het zoveelste gevalletje is) Maar mensen stemmen uiteindelijk toch vooral op Wilders. Als hij in zijn eentje gewoon die zetels kon bemannen, wat hij natuurlijk ook wel een beetje doet, dan zou zijn electoraat dat ook goed vinden.

De mediahype bij hero was niet zo enorm nadat bleek dat hij iemand in elkaar had geslagen. Ook dat hij iemand met een bijl had bedreigd was toch geen voorpagina nieuws? Waarom zou Lucassen dan wel opstappen.

Hij krijgt nu 7000 euro bruto per maand voor het aanwezig zijn in Den Haag, wat denk je zelf?

PVV is dus PvvA?

Jammer overigens, okee, het kabinet is dan een minderheidskabinet (maar dat was het vorige en laatste Balkenende kabinet ook in de technische zin van het woord?) maar meneer Lucassen kan dus zo'n politieke positie blijven bekleden voor ruim 80.000 euro belastingcenten per jaar ondanks intimiderede coïtusuele handelingen, pissen in andermans brievenbussen en dreigen naar burgers? Hij klinkt bijna nog gekker dan de moslims waar GW altijd de mond vol van heeft.....?

Grtz,

Aad ~ Doix

De vraag is, met toestemming of zonder toestemming van de dames in kwestie. Trouwens is militair tuchtrecht niet van toepassing op burgers, daarvoor hadden de dames stappen via het strafrecht moeten laten ondernemen.

De PVV stemmer kan zich nu alleen maar meer associeren met haar partij.

Verder is het slecht en jammerlijk. Al moet ik zeggen dat ik vandaag een stukje zag waar Lucassen voor de camera kwam en hij toch een stuk minder labiel over kwam dan het gros van de mensen daar in de kamer. Dat incidentje in het leger vind ik niet relevant, ik heb liever iemand in de kamer zitten die hier en daar eens een k*tje snuffelt dan zo'n geitenwollen sokken PvdA'er die niet eens ballen heeft. Naja, het zal wel overwaaien.

Check bij het open riool van het *kuch* vrije volk

Het is allemaal opgezet door de linkse media en de linkse rechtelijke macht. Om vervolgens alles 180 graden om te keren en alle linkse politici met een beschaamd blazoen de revu te laten passeren.

Ja dat antwoord is exact zoals ik verwacht had.

Dubbelcheck bij [Link niet meer beschikbaar]:

Als je er opelijk voor uit komt,dat je PVV stemt heb je al snel ruzie met je buren.
Nee hoor Geert, het levert alleen maar meer stemmen op. Omdat de vuiligheid is ingespoten vanaf de linkerzijde. Terwijl die beerput zo veel meer stinkt, dat die stank eigenlijk niet te harden is.
Wij blijven op je stemmen.
Zolang Geert de PVV niet opheft of wordt omgelegd (natte droom van links) zullen de Wilders-bashers hun haat blijven spuien. Haat kun je met redelijke argumenten helaas niet bestrijden. Het is niet anders....

Echt ongelofelijk dat stuk beton voor hun hoofd :headbang:

'Slachtoffer' Lucassen: Eric is lieve man
Een van de twee soldates waarmee de in opsraak geraakte PVV'er Eric Lucassen een relatie had op het Schoolbataljon in Ermelo noemt het Kamerlid een 'lieve en zorgzame man'.
Dat zegt 'Esther' - die haar echte naam niet wil vrijgeven - zaterdagavond in het RTL Nieuws. "Ik was het eens met alles wat er gebeurde." De vrouw heeft destijds ook geen aangifte gedaan tegen de PVV'er. De relatie tussen de twee ontstond op de achttiende verjaardag van de vrouw toen deze in 1999 begon aan haar opleiding van de Koninklijke Landmacht, vertelt ze.

"Het was geheel vrijwillig, ook op seksueelgebied. Hij heeft mij nooit verkeerd behandeld. Wat we hadden speelde zich buiten de muren van het bataljon af. We hebben elkaar elkaar op de kazerne zelfs niet eens gekust."

"Eric was een lieve, betrokken en zorgzame man", zegt 'Esther', die enkele maanden samen is geweest met de PVV'er, die zeven jaar ouder is dan zij.

De tweede soldate waarmee het Kamerlid een relatie had in zijn functie als sergeant, kon niet worden getraceerd.

Zowel Wilders als Lucassen hebben nog niet gereageerd op de uitspraken van de vrouw.

Bron: De Telegraaf

Deze hele 'ontucht' zaak is zo opgeblazen door de media, echt ongeloofelijk. Lucassen heeft seksueelcontact gehad met een minderjarige dame, uiteraard een domme actie van een meerderjarige man met een hogere functie, maar maakt hem dat nu een verkrachter? Natuurlijk niet. Maar zo wordt het in ieder geval WEL naar voren gebracht door de oppositie en de media die als strontvliegen op een rottende drol afkomen.

Wat verwacht men nu? Dat de PVV hem gaat royeren? Dat dan de kans bestaat dat deze man dan verder gaat als eenmansfractie en daardoor het kabinet opblaast? Wie dat denkt is gek. :roflol:

Laatst bewerkt:
Deze hele 'ontucht' zaak is zo opgeblazen door de media, echt ongeloofelijk. Lucassen heeft seksueelcontact gehad met een minderjarige dame, uiteraard een domme actie van een meerderjarige man met een hogere functie, maar maakt hem dat nu een verkrachter? Natuurlijk niet. Maar zo wordt het in ieder geval WEL naar voren gebracht door de oppositie en de media die als strontvliegen op een rottende drol afkomen.

Wat verwacht men nu? Dat de PVV hem gaat royeren? Dat dan de kans bestaat dat deze man dan verder gaat als eenmansfractie en daardoor het kabinet opblaast? Wie dat denkt is gek. :roflol:

???

Het was toch gewoon ondergeschikt?

Edit: En wat lul je nou slap met je oppositie? Juist iedereen heeft zijn mond gehouden.

Edit2: Ik ben trouwens benieuwd wat die mensen die nou lullen dat links het doet omdat ze anti-pvv zijn, hadden gezegd als het een PvdA'er was geweest. En vooral, hoe Wilders dan had gereageerd. Ik denk niet zo zachtjes als het nu is afgelopen. Meer in de trant van draaier, elite die het in de achterkamertjes oplost e.d.

Laatst bewerkt:
@Fonkmeistah
Wat is de relevantie van of meneer wel of niet een lieve zorgzame meneer is?

Laatst bewerkt:
Edit2: Ik ben trouwens benieuwd wat die mensen die nou lullen dat links het doet omdat ze anti-pvv zijn, hadden gezegd als het een PvdA'er was geweest. En vooral, hoe Wilders dan had gereageerd. Ik denk niet zo zachtjes als het nu is afgelopen. Meer in de trant van draaier, elite die het in de achterkamertjes oplost e.d.

Die was gewoon de fractie uitgegooid, en terecht. Nu begrijp ik heel goed dat dit gezien de omstandigheden niet aan de orde kan zijn, het heeft er alle schijn van dat Wilders dagenlang op die gast heeft ingepraat om zelf afstand te nemen maar dat doet hij natuurlijk niet. Nu hoeft hij alleen maar 4 jaar ja te knikken voor een salaris van ruim 7000 bruto per maand. Sja, het kan verkeren.

Echt een ubernazi met die kop van em.

• Topic Starter Topic Starter
Een lieve man :roflol: Ja maar natuurlijk, 1 ex komt op de proppen en al zijn misstappen stellen natuurlijk meer voor. Mensen bedreigen, aanvallen, intimideren en ontucht plegen met je ondergeschikten. Is gewoon normaal, hij was zo'n lieve man. Net zoals Saddam lief was voor kinderen natuurlijk, die ging overigens wel hangen. Letterlijk.

Terug
Naar boven