AndroidHealthClinic

PVV verontwaardigd over veel bezuinigingsvoorstellen

Ook een belachelijk voorstel van die ambtenaren is het verlagen van het minimumloon met 10%. Terwijl dagelijks in de krant staat hoe de grote heren hun zakken aan het volproppen zijn en allerhande geldverkwistende prestige-projecten uitvoeren mogen de mensen die het toch al niet breed hebben fijn de gaten gaan opvullen...

Ja dat gaat echt richting uitbating van de werknemers die 10%

Ook een belachelijk voorstel van die ambtenaren is het verlagen van het minimumloon met 10%.

Heb jij het rapport daarover gelezen? ik niet overigens. Maar wat een bijkomend effect van een dergelijke verlaging zou kunnen zijn is dat bedrijven eerder jongeren aannemen. Althans dat wordt beweerd al heb ik daar ook vraagtekens bij. Lijkt me wel dat dit dan gekoppeld dient te worden aan verlaging van de uitkeringen.

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

Ja dat gaat echt richting uitbating van de werknemers die 10%

Nederland heeft de op één na hoogste minimumloon van de wereld.

"Bijna anderhalf miljard mensen, een kwart van de wereldbevolking, leeft nog steeds onder de armoedegrens van 1,25 dollar per dag. Ik vind het een zware verantwoordelijkheid om onder die omstandigheden zo fors te moeten bezuinigen", aldus Koenders. (bron: oneworld, 2009)

misschien kan die megeaul condooms gaan uitdelen van dat geld

Nederland heeft de op één na hoogste minimumloon van de wereld.

Ik durf te wedden dat ze daar geen 6 euro betalen voor een pakje sigaretten of 100 euro per maand aan wegenbelasting los van de verzekering. Of een mooi gemiddelde van 500 euro per maand huur etc etc etc
Nederland heeft misschien wel een hogere minumloon grens dan de meeste landen, maar is ook een van de duurste landen ter wereld...of heb je daar geen cijfers over en beperk je je maar tot inkomens feitjes...

Ik durf te wedden dat ze daar geen 6 euro betalen voor een pakje sigaretten of 100 euro per maand aan wegenbelasting los van de verzekering. Of een mooi gemiddelde van 500 euro per maand huur etc etc etc
Nederland heeft misschien wel een hogere minumloon grens dan de meeste landen, maar is ook een van de duurste landen van de wereld...f heb je daar geen zijfers over en beperk je je maar tot inkomens feitjes...

Duurste landen? Heb je weleens een rondje supermarkt gedaan in westerse landen als Engeland, Frankrijk, letterlijk alle Scandinavische landen, Duitsland, Canada om er een paar te noemen?

Ik heb eerlijk gezegd niet zo snel even cijfers bij de hand maar ik kan je in ieder geval wel vertellen dat een woning huren in Engeland op zijn minst even duur is, in en rondom Londen veel en veel duurder dan hier.

Laatst bewerkt:
Kom nou Klaas, je gaat toch niet naar het buitenland. Daar ben jíj de allochtoon.

Frankrijk is idd wel duur ja, maar duitsland is goedkoop dus. Belgie overigens ook :rolleyes:
Ik woon 10 km van de duitsegrens en de meeste mensen die net over de grens in Nederland wonen gaan juist om die reden in Duitsland inkopen doen en tanken...Je haalt daar 2x zoveel boodschappen weg als hier in de supermarkt, daar kun je met mij niet over discussieren want dat weet ik zeker.

Laatst bewerkt:
Heb me rot gelachen toen hier, een stel Polen kwam wonen met een man of 3-4.
werken in een slachterij en na 6 maanden kwamen hun vrouw en kinderen ook hier wonen.

toen woonde ze niet meer samen met 3 verdienende mannen maar kreeg elk zijn gezin en huurwoning, toen moesten ze ineens de NL vaste lasten gaan betalen.

Slachterij verhuisde naar Duitsland en ze zitten nu allemaal in de bijstand.

Hoppa wat een goed en rijk land is Nederland toch

En dat allemaal omdat een groot stel knuppels een zooi producten kocht waar ze de ballen verstand van hadden en de financiele instellingen maar al te graag klaar stonden om die zooi te verkopen. Eigenlijk zouden al die gemankeerde fl**kers op een eiland gedumpt moeten worden maar ja vind maar een eiland waar je miljoenen tegelijk kwijt kan. Het aantal totaal incompetenten in deze maatschappij is en blijft het grootste probleem. Tig papiertjes vaak maar nog te dom om een contract door te lezen. Nekschot!

met wilders helemaal eens
of we er aan kunnen ontkomen.. ja tuurlijk
zijn nog 28109243874 dingen te noemen om beter te bezuinigen.
vind het achterlijk om maar steeds weer alles te relativeren

Concreet voorstel van mijn kant: De rentes die de banken betalen aan de staat ivm de staatsteun met 10/15% verhogen.

Ik wil graag mijn financieele steentje bijdragen aan de overheid, om de t*ring naar de nering te zetten hoor!

Ik wil graag mijn financieele steentje bijdragen aan de overheid, om de t*ring naar de nering te zetten hoor!

Je wekt de indruk in de veronderstelling te zijn dat 'de overheid' een tegenstander, andere partij is dan 'de samenleving'. Laat ik je vertellen dat dit niet zo is ook al wil je grote volksheld je dit doen geloven.

rijbewijs 23te: niet mee eens

Kinderbijslag/toeslag afschaffen bij inkomsten boven de € 2000,- netto: is dat 2000 per persoon in het gezin? 2000 met zijn 2tjes als je kids hebt is nix

2e auto per gezin zwaarder belasten: 2de auto per koppie in het gezin dan

rijbewijs 23te: niet mee eens

Kinderbijslag/toeslag afschaffen bij inkomsten boven de € 2000,- netto: is dat 2000 per persoon in het gezin? 2000 met zijn 2tjes als je kids hebt is nix

Wat heb je dan tegen afschaffing van de hypotheekrente aftrek voor mensen met een hoger inkomen?

2e auto per gezin zwaarder belasten: 2de auto per koppie in het gezin dan

Wat heb je dan tegen afschaffing van de hypotheekrente aftrek voor mensen met een hoger inkomen?

---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Furthermore, gezien je taalgebruik, leeftijd en voorkomen in je gallery durf ik ervan uit te gaan dat je een noeste arbeider bent die het vooral van fysieke inspanning moet hebben. Waarom ben je dan tegen de verhoging van de AOW leeftijd, je bent ervan op de hoogte dat dit voor bouwvakkers en andere mensen die merendeels fysiek werk doen door zo'n beetje voor wat betreft zo'n beetje alle partijen gehandhaafd moet blijven?

Laatst bewerkt:
He tommyboy: Wat heb je dan tegen afschaffing van de hypotheekrenteaftrek voor mensen met een hoger inkomen?

Ik ben in ieder geval blij dat ik een goede baan heb en mijn baas mij ook enorm waardeert! Hij wil zelfs met het voltallige personeel op vakantie! Gisteren nog zei hij tegen mij: "Als jij zo doorgaat gaan we met z'n allen naar de Filistijnen!".

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven