XXL Nutrition

Q-base 2009

Is er wel zoiets als een house/dance/electro festival wat om 12.00 's middags begint, om 7.00 's ochtends eindigt en die cyclus gedurende drie dragen herhaalt? Dat lijkt mij best vol te houden namelijk.

Nee is niet vol te houden. Ik was 10,5 uur aanwezig, flink wezen 'stampen' (drug free, op wat stackers na) maar ook meerdere keren even een tijdje moeten zitten.

Vandaag om 23.00 erin ipv mijn normale 0.15 en al geregeld dat ik wat later beging met werken, dus ipv 7.15 sta ik 8.30 op. Dit icm gewoon weer goed eten zorgt ervoor dat ik morgen weer ok op werk sta, maar niet meer dan dat.

3x een Q-Base achter elkaar trekt niemand. :D

Ja, 30 uur losgaan in 72 uur red ik ook niet. Maar je hoeft toch ook geen 30 uur los te gaan. Op het moment dat je meerdere dagen hebt, kun je ook doseren. Op Q-Base sta je 10 uur te stampen, omdat je anders de pret mist. Met nog twee dagen in het vooruitzicht kun je wat makkelijker doseren lijkt me.

Was weer een te gruwelijk feest:cool:

Is echt niet mogelijk tractor. Ik was er zelf om 5 uur 's middags tot kwart voor 7 smorgens. Eerste paar uurtjes erg rustig aan gedaan, maatje van me achter de bar ff gezocht bij Area 5. Was de leider van die bar op die avond :D. Voor ****ing 300 euro gratis opgezopen haha. 12 bacardi cola mee, 12 bier, handen vol flugels. Priceless. Ook nog munten verkocht die hij achter gehouden heeft. Maat en ik kwamen met 180 euro heen, gingen met 450 terug :P.

Einde heb ik gewoonweg niet gehaald, omdat ik al zo naar de klote was. Op een gegeven moment maar bij de kluisjes gaan zitten om half 6. Me poten konden gewoon niet meer!

Maar jongens wat ging die muziek fokking hard! Echt niet normaal, in hangar 3 was het soms niet te harden gewoon. haha vet

Haha, q-base was zeker zo gruwelijk feest. Was hier om half 8 aangereden met wat maten, waren daar denk ik rond kwart over 8. Naar binnen gegaan, netjes gefouilleerd, ze keken wel op me phone (wtf?):D Daarna eerst maar paar uurtjes rondgelopen, beetje die hangars verkenne en maat proberen te vinden. Die ik uiteindelijk niet meer gevonden heb door dat k*t bereik daar. :fuu:

Daarna om 0000 naar noize supressor live gegaan, man wat een geluid daar, gewoon gruwelijk :D Wel na elk setje ff wat gaan eten, alles voor de massa he :D (ook al was het zwaar veel frituur), daarna gewoon door gegaan. Rond uur of 6 was ik wel kapot, was ook ijskoud buiten. OM half 7 nog ff op de mainstage gestaan, gewoon ff kijken, beetje raggen. Daarna naar huis gegaan om 7 uur, was rond half 9 bij me maat dan thuis, half 10 zelf thuis...

Kortom; Goed feestje :clap:

• Topic Starter Topic Starter
van 17:00(iets erna) - 07:00 aanwezig geweest
gaan met die banaan. kou viel wel mee, had gelukkig n vest bij me.

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

http://q-dance.nl/mobileguide/

ga ervan uit dat het nog werkt;)

Ah top! Heb het gedownload... alleen mijn type mobiel stond er niet bij. Nu nog effe die ringtone zoeken :o

Staan een 8tal livesets online. Voor degene met usenet: Live @ Q-base

• Topic Starter Topic Starter
Heb nu alweer zin! :D

Terug
Naar boven