gainer123
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 12%
lekkere bass is bij mij meestal genoeg om compleet los te gaan![]()
jup en wees maar zeker da dat op The Qontinent het geval is

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekkere bass is bij mij meestal genoeg om compleet los te gaan![]()

man ik kan echt niet wachten! ben zo enthousiast.jup en wees maar zeker da dat op The Qontinent het geval is![]()
man ik kan echt niet wachten! ben zo enthousiast.
Hardstyle EN goede speakers! omnomnom lust er wel pap van
nog niemand
niemand die ik tot nu toe heb aangesproken mag van zn ouders of kan... maarja desnoods betaal ik 10 euro mee en ga ik in mn uppie. maar dit wil ik echt niet missen!nog niemandniemand die ik tot nu toe heb aangesproken mag van zn ouders of kan... maarja desnoods betaal ik 10 euro mee en ga ik in mn uppie. maar dit wil ik echt niet missen!
thx man, gwn van te voren tappen dan. wat was je eigenlijk kwijt aan 4 dagen junkfood?
....ik was iets van 150-200 euro kwijt aan eten en drinken 
haha thx. ik zie wel wat er gaat gebeuren maar het gaat zoiezo leuk worden.als je echt in je eentje komt zullen ik en lukaz je mss wel eens een keertje komen opzoeken fzo
das bale. van dat geld kon je nog wat leuke feestjes meepakkenontbijt: 2 bigass satestokken en biertje was je al 2,50 per ding kwijt dus 7,50
voordeel: redbull is ook maar 2,50 in blik....ik was iets van 150-200 euro kwijt aan eten en drinken
![]()
damn manontbijt: 2 bigass satestokken en biertje was je al 2,50 per ding kwijt dus 7,50
voordeel: redbull is ook maar 2,50 in blik....ik was iets van 150-200 euro kwijt aan eten en drinken
![]()
ga dit jaar eerst maar langs de supermarktdas bale. van dat geld kon je nog wat leuke feestjes meepakken
damn manga dit jaar eerst maar langs de supermarkt
desondanks was het het geld waard! de winkel is trouwens niet zo om de hoek he 
haha ja zal ik zeker doendesondanks was het het geld waard! de winkel is trouwens niet zo om de hoek he
![]()
zo doen wij het alleszins grootste deel van men bagage is gewoon eten 
gewoon als je nog thuis bent?zo doen wij het alleszins grootste deel van men bagage is gewoon eten
![]()

ik had een tas met de tent erin en een tas vol met kleren en shit en we moesten met treinen en bussen dus ging zowiezo moeilijker![]()

denk je na de treinrit dat je er bent en moet je nog meer als een uur op een overvolle bus gepropt zittenhad ik vroeger ook altijd, maarja toen besefte ik dat ik de helft van die shit toch niet gebruikte dus nu gewoon zo weinig mogelijk kleding etc en zoveel mogelijk eten
veel kleding heb je voor 2-3 dagen niet nodig he in principe
haat die ****ing bus trouwensdenk je na de treinrit dat je er bent en moet je nog meer als een uur op een overvolle bus gepropt zitten
, wat ik wel zwaar genaaid vond op de terugweg: Wij zitten daar bij de bus, bus mokkusvol, wij wachten een half uur op de bus, staan iets van 10 mensen voor ons bij de bus. Wij denken: "oh mooi kunnen we lekker zitten". Alle belgen mochten achterin stappen met hun pasje terwijl wij 1 voor 1 moesten betalen....moesten we alsnog staan 
want t regende ook nog een dag, maar ook slaapzak luchtbed en shit zat erin