AndroidHealthClinic

The Qontinent 2011

nog niemand :( niemand die ik tot nu toe heb aangesproken mag van zn ouders of kan... maarja desnoods betaal ik 10 euro mee en ga ik in mn uppie. maar dit wil ik echt niet missen!

als je echt in je eentje komt zullen ik en lukaz je mss wel eens een keertje komen opzoeken fzo

thx man, gwn van te voren tappen dan. wat was je eigenlijk kwijt aan 4 dagen junkfood?

ontbijt: 2 bigass satestokken en biertje was je al 2,50 per ding kwijt dus 7,50

voordeel: redbull is ook maar 2,50 in blik :)....ik was iets van 150-200 euro kwijt aan eten en drinken :P

als je echt in je eentje komt zullen ik en lukaz je mss wel eens een keertje komen opzoeken fzo
haha thx. ik zie wel wat er gaat gebeuren maar het gaat zoiezo leuk worden.

---------- Toegevoegd om 07:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:42 ----------

voordeel: redbull is ook maar 2,50 in blik :)....ik was iets van 150-200 euro kwijt aan eten en drinken :P
das bale. van dat geld kon je nog wat leuke feestjes meepakken

• Topic Starter Topic Starter

damn man :D ga dit jaar eerst maar langs de supermarkt

gewoon als je nog thuis bent? :) zo doen wij het alleszins grootste deel van men bagage is gewoon eten :D

ik had een tas met de tent erin en een tas vol met kleren en shit en we moesten met treinen en bussen dus ging zowiezo moeilijker :P

ik had een tas met de tent erin en een tas vol met kleren en shit en we moesten met treinen en bussen dus ging zowiezo moeilijker :P

had ik vroeger ook altijd, maarja toen besefte ik dat ik de helft van die shit toch niet gebruikte dus nu gewoon zo weinig mogelijk kleding etc en zoveel mogelijk eten :D
veel kleding heb je voor 2-3 dagen niet nodig he in principe

haat die ****ing bus trouwens :mad: denk je na de treinrit dat je er bent en moet je nog meer als een uur op een overvolle bus gepropt zitten

had ik vroeger ook altijd, maarja toen besefte ik dat ik de helft van die shit toch niet gebruikte dus nu gewoon zo weinig mogelijk kleding etc en zoveel mogelijk eten :D
veel kleding heb je voor 2-3 dagen niet nodig he in principe

haat die ****ing bus trouwens :mad: denk je na de treinrit dat je er bent en moet je nog meer als een uur op een overvolle bus gepropt zitten

ik kon lekker zitten :D, wat ik wel zwaar genaaid vond op de terugweg: Wij zitten daar bij de bus, bus mokkusvol, wij wachten een half uur op de bus, staan iets van 10 mensen voor ons bij de bus. Wij denken: "oh mooi kunnen we lekker zitten". Alle belgen mochten achterin stappen met hun pasje terwijl wij 1 voor 1 moesten betalen....moesten we alsnog staan :mad:

zat ook niet super veel in; kleren voor 3 dagen en shit :D want t regende ook nog een dag, maar ook slaapzak luchtbed en shit zat erin

Lineup is heerlijk zaterdag!
ga sowieso

net als vorig jaar, dit jaar zeker aanwezig!

Mijn kaartje is binnen!

gaat er iemand met de auto die nog een plek over heeft voor mij?

Sowieso dat ik ook weer ga, totaal met man of 15 denk ik. 3e jaar op de camping, echt zwaar gezellig :cool:

Wel zaterdagsmiddags even op-en-neer naar Eindhoven voor PSV-RKC en daarna weer terug naar de camping :) gelukkig maar 1,5 uur rijden :eek:

Damn, kzou zo graag gaan op zaterdag - zeker nu iedereen zit te zeggen dat tomorrowland zo zalig was - maar dat zal beetje moeilijk worden om uit te leggen aan mijn ouders aangezien ik maandag een herexamen heb. :(

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven