XXL Nutrition

The Qontinent 2011

Bezoekers in dit topic

Morgen op pre party ook daar?

yeeaaaah budddeeeh

ik ga met Stam en nog wat gasten. aangezien dat mijn kop al op dbb staat zal je me vast wel herkennen ;)

ik ga btw alleen maar voor de satestokjes, want die zijn zwaar koning... die muziek vind ik maar kudt :)



jk
 
nou guys, the big day is there, finally.

tot vanaaf of de dagen erna ;)

Much Fun!
 
jup hier zitten we al op te wachten sinds we van de vorige editie thuiskwamen :D mss herkennen we je idd wel tymen we'll see

ook net ontdekt dat ik geen enkele deftige haring meer heb voor de tent dus straks nog even naar de winkel :mad:
 
Muha. Ik ga zaterdag en zondag op en af naar Gent ! Dat wordt nog goede maaltijden binnensteken als ik thuis kom en voor ik terug vertrek ! njom njom.

Oja, mijn lekker bed niet te vergeten ! Hf in jullie tentje heren :D.
 
en we zijn weer thuis :)
ondanks de vele regen toch wel een geslaagde editie, had wel de indruk dat de muziek in de thunderdome niet zo luid stond daarom dan ook niet zoveel geweest

hoe is het bij jullie verlopen?
 
Shiiiiit, als ik de regen hier zag, had ik er meteen al geen spijt meer van dat ik geen ticket had. Willen of niet, het weer is toch een belangrijke factor bij een festival. En dan kun je nog zeggen dat je in tenten stond en dat het daar droog was... maar je weet ook dat het niet hetzelfde zou zijn als mocht het stralend weer zijn, hé.
 
en we zijn weer thuis :)
ondanks de vele regen toch wel een geslaagde editie, had wel de indruk dat de muziek in de thunderdome niet zo luid stond daarom dan ook niet zoveel geweest

hoe is het bij jullie verlopen?

Thunderdome stond aardig luid hoor ;) Korsakoff had m wel trouwens bokkezacht staan, maar D-Passion had m aardig open staan :D




Shiiiiit, als ik de regen hier zag, had ik er meteen al geen spijt meer van dat ik geen ticket had. Willen of niet, het weer is toch een belangrijke factor bij een festival. En dan kun je nog zeggen dat je in tenten stond en dat het daar droog was... maar je weet ook dat het niet hetzelfde zou zijn als mocht het stralend weer zijn, hé.

Ik heb eerlijk gezegd geen last van t weer gehad ( eerlijk ). Maar ik heb ook niet echt superveel bij mainstage gestaan, maar ondanks t weer zat de sfeer er echt goed in, in tegenstelling tot bijvoorbeeld bij Free Festival waar iedereen chaggie was omdat t k*tweer was

Was superfeest :D
 
mij hoor je niet klagen over het weer. soms wat ongemakkelijk maar voor alles is een oplossing :D echt tof vermaakt.

damn als ik smiddags ff in de tent lag, voelde je echt jezelf van het luchtbedje aftrillen, sick!
 
Trouwens even een vraagje tussendoor:

Iemand set van Psyko punkz meegekregen? Ben benieuwd wat jullie ervan vonden want ik vond t 3x niks :)
 
Trouwens even een vraagje tussendoor:

Iemand set van Psyko punkz meegekregen? Ben benieuwd wat jullie ervan vonden want ik vond t 3x niks :)

ja ik heb hem gehoord. hij was tantoe fett mi mang
 
Back
Naar boven