MuscleMeat

Quake 4, eindelijk is ie er dan!!

dankjewel man! veel seeders!!!!!!!!! wheh00t

iemand keycode toevallig??:D

5kb/s al 2 dagen zo :( Bagger. Snap er niks van.

mmh na het installeren en gebruik van de bovenste key, geeft bij het start game: kan dvd niet vinden, Iemand een idee?

• Topic Starter Topic Starter
Heb je een crack erover heen geplaatst?

k*tspel imo, even donker als doom3, niet voor mij.

Yzord zei:
Heb je een crack erover heen geplaatst?

Nee heb de bovenste torrent gedownload plus de key ingevuld, geeft bij het invullen key invalided, maar kon wel door installeren. Maar geeft nog steeds die fout aan:(

je moet naar quake4 dvd crack zoeken, die er overheen zetten

ziet er super uit
*matrix
*borg
*enz
omgeving
oftewel knallen oe en ah wegens grafische pracht en praal
wel aan te raden koop een high end grafische kaart 7800 gtx ofzow
daar loopt het als de brandweer op

me is verder knallen :D

haazebr zei:
Nee heb de bovenste torrent gedownload plus de key ingevuld, geeft bij het invullen key invalided, maar kon wel door installeren. Maar geeft nog steeds die fout aan:(

netwerkkabel eruit/ netwerkkaart disabelen. (of een andere manier op je internet uit te schakelen). nu moet je nog 1x de key invullen. In het vervolg stees als je quake 4 wilt doen, de Inet verbinding uitschakelen. anders kan je steeds die key invullen

deze key invullen, zonder -'jes
mpjg-x7j7-777c-777f-7777

Hier loopt het nauwelijks met een 9600XT, maar dat was te verwachten. sowieso draait dat OpenGL niet op ATI kaarten.

M'n enige shoot&kill game dat ik veel heb gespeeld. Jeugdsentiment, en deze ziet er grafisch al supergoed uit. Meteen downloaden of kopen die handel.

ik ga het niet eens downloaden.. m'n amd 1400 @ 1200 (wordt anders + 65 graden) met SD geheugen en radeon 9500 draaide Doom 3 niet eens goed op 640 * 480 :(

Frenkpie zei:
ik ga het niet eens downloaden.. m'n amd 1400 @ 1200 (wordt anders + 65 graden) met SD geheugen en radeon 9500 draaide Doom 3 niet eens goed op 640 * 480 :(
Doom 3 stond er wel om bekend om nogal 'veeleisend' te zijn dacht ik.

Maar even een vraagje, kan ik met de gedownloade versie ook online gamen of geeft dat problemen ivm licensie of connections etc?

met p4 2,5 ghz, en ati 9700 pro loopt het hier wel goed. heb dual 1gb geheugen.

op 1024*bij nog wat loopt het lekker.

Terug
Naar boven