- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
DESTINY WORDT ECHT EPIC!!!!Heb de hype beetje gemist. Ben laatste tijd bang dat elke gehypte game een gigantische flop wordt![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DESTINY WORDT ECHT EPIC!!!!Heb de hype beetje gemist. Ben laatste tijd bang dat elke gehypte game een gigantische flop wordt![]()
Niet ingetrapt

Andere mensen die The Division spelen?
f**k wat een dik spel zeg.
Andere mensen die The Division spelen?
f**k wat een dik spel zeg.
Heb de hype beetje gemist. Ben laatste tijd bang dat elke gehypte game een gigantische flop wordt![]()
Rainbow 6 Siege is wel tof. Vooral als je met je matties speelt is het verslavend!
Heb geen vrienden die het spelen is het nog wel worth :sHeb beide beta's gespeeld en als je 1 of 2 mensen hebt om mee te spelen is het echt sick.
Goeie co-op actie, schieten is niet overdreven moeilijk, goeie missies/dungeons tot nu toe.
Kwa uitbreiding van de game is het wel nog ff afwachten, season pass koop ik ook niet meer op voorhand.
Speel met ons mee dan noobHeb geen vrienden die het spelen is het nog wel worth :s
Moet wel zeggen dat nu ik met me vrienden het spel wel verkracht heb, het toch beetje saai begint te worden. Is elke keer weer het zelfde
Moeten meer nieuwe mappen, gamemodes, wapens en operators komen. 
Maak je af ecto
Moet wel zeggen dat nu ik met me vrienden het spel wel verkracht heb, het toch beetje saai begint te worden. Is elke keer weer het zelfdeMoeten meer nieuwe mappen, gamemodes, wapens en operators komen.
Fifa daarin tegen is voor mij een game die ik altijd eigenlijk wel speel. Dat is iets wat imo nooit zal vervelen![]()
Irl