AndroidHealthClinic

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

Misschien ga je niet lekker op je macro's. Ik ben zelf vaak wel bloated helaas. (Buik)omvang zegt niet zoveel.
haha nou ik track niet dus misschien heb je gelijk :fluit: maar zover ik weet niet echt wat veranderd qua patroon :dunno:
Is die extra buikontrek niet gewoon gas? Of Hormonaal? Doe je ook huidplooien meten?

kan me niet voorstellen dat je zo snel alleen buikvet aanzet. Maargoed, misschien heb je je echt helemaal laten gaan en de leven geleefd afgelopen tijd...

En als je wat minder hard wilt gaan misschien wat cardio toevoegen?

Ben wel benieuwd wat de mensen met wat meer kennis hierover te melden hebben.
was in de ochtend op nuchtere maag gemeten, sowieso niet hormonaal op dit moment (en ik word ook niet echt bloated dan). huidplooimeting doe ik niet nee, nooit gedaan. heeft niet zoveel meerwaarde voor mij want hoef m’n vp niet te weten en vind dat ik goed kan vergelijken mbv metingen/gewicht/foto’s :)

cardio ga ik sowieso niet toevoegen in de bulk :p moest toch geen cardio ass krijgen?! en nu zeg je dit pfffffff
Laat je niet gek maken chickie, je bent super hot.

Je moet doen waar jij je goed bij voelt en naar jezelf kijken hoe JIJ jezelf niet, niet op basis van wat anderen zeggen.

Voor hetzelfde geld hou je vocht vast vanwege het weer. Ik ben ook een dikke pad atm omdat ik veel meer vocht vasthou dan normaal (okay, en misschien waren die snoeppotten op het aanrecht toch niet zo'n goed idee....... :roflol: ) don't worry to much.


giphy.gif
:heart:
ja je hebt gelijk, hoogstwaarschijnlijk is het ook gewoon vocht maar het is gewoon klote om het te zien :p thankyou my loveeee voor je mooie woordjes :heart:
Ondertussen loop je rond met abs, maar geeft niet :roflol:

Echt bizar hoe vies je je kan voelen door vocht :(
Godver indd, als er iemand droog is :heart:
pffff echt hè :bang:
Dat bulken zonden track en eindigd bij mij ook altijd tot het punt dat ik mij dik ga voelen :roflol: Nu achteraf viel dat tov nu blijkbaar heel erg mee:emo: Lekker tegenstrijdig natuurlijk, maar ik wil normaal kunnen leven (en blijkbaar ben ik een veelvraat) en het liefste zo lang mogelijk mijn shape behouden. Dat gaat niet echt goed samen:p
hahaha in het begin is het wel lekker want dan kan je alles eten wat je wil maar op den duur kan je dat niet maken :p
helaas gaat dat niet samen nee! moeten nog een middenweg zien te vinden :P
 
6/8/20 - LB/UB - week 6, UB workout A
beetje rekken en strekken

chin-up negatives
1x5
1x4
1x3

vanaf nu 2x per week :) vond het ook een fijne warmup voor bankdruk

benchpress (paused)
1x5x20
1x5x27,5
1x5x27,5
1x5x27,5

ging echt suuuupergoed :grinny: heeft m’n training van gisteren wel echt beter gemaakt haha. pauzes konden misschien net iets langer wel.

lat pulldown
1x15x10
2x12x25

shoulder press machine (unilateral)
1x15
3x10x6,25

lateral raise
3x12x4

facepull
1x20x5
3x12x12,5

trainingstijd: 1 uur

echt een fijne training gehad :) had ik totaal niet verwacht na gisteren en na een dag werken waar ik het de hele tijd druk had
 
Ik zeg pak een tegeltje en zet het erop.
 
.
 

Bijlagen

  • DOC-20180427-WA0002.gif
    DOC-20180427-WA0002.gif
    540,3 KB · Weergaven: 74
benchpress (paused)
1x5x20
1x5x27,5
1x5x27,5
1x5x27,5

ging echt suuuupergoed :grinny: heeft m’n training van gisteren wel echt beter gemaakt haha. pauzes konden misschien net iets langer wel.

Pauzes waren gewoon zoals ze zouden moeten 🥰
 
8/8/20 - LB/UB - week 6, LB workout B
~10 min lopen naar de gym in de benauwdheid
benen rekken en strekken

squat
1x5x20 paused
1x4x30 paused
1x2x35
1x7x37,5
1x6x37,5 whoopsie, er ging iets mis bij de 4e rep waardoor ik niet meer wist hoe ik verder moest tellen :o
1x7x37,5

ging echt goed vandaag imo :cheer:

rackpulls
1x10x20
1x4x40
1x4x60
1x4x70 met straps
1x4x70 “”
1x4x70 “”

ging wel goed :) voelde wel zwaar aan, blij dat ik straps gebruikte want anders was m’n grip sowieso weg

glute bridge
1x20xBW + rode band
1x20x15 + blauwe band
1x20x15 + zwarte band
1x20x15

dumbbell bulgarian split squats ipv step up
3x8x4 (per hand)

besloten om de step up te vervangen door deze helse oefening

abdominal crunch machine
3x15x52,5

begin t nu wel zwaar te vinden :p

~10 min lopen naar huis

trainingstijd: 1:27 uur

overall goeie training, zweette me wel echt kapot maar het was heerlijk dat er amper iemand was dus wat dat betreft mag het wel vaker zo warm zijn buiten :roflol:

nieuwe titel Leeuwarden1998!!
 
Laatst bewerkt:
9/8/20 - LB/UB - week 6, UB workout B
beetje rekken

chin up negatives
1x6xBW
1x5xBW
1x4xBW

merk dat ik bij de eerste paar reps veel langzamer naar beneden ga :)

bench bezet en de jongen moest nog 3 sets (ja ik heb gevraagd!!!) dus dacht doe wel een oefening ondertussen

wide grip seated cable row ipv barbell row
1x15x5
3x12x20

vind dit chiller dan barbell dus ga het vervangen hierdoor

benchpress
1x8x20
1x6x28,5 ipv 8 reps
1x8x28,5
1x7x28,5 eerste rep kont van bankje, ook hier geen 8 reps gehaald

moest dus 3x8x28,5 doen maar is niet gelukt. terwijl ik vorige keer makkelijk de 3x7 kon :dunno: misschien doordat ik deze keer in de ochtend ging en m’n energie verspild was aan de cable row, geen idee

(rope) bicep curl
1x15x5
1x8x12,5
1x8x12,5
1x10x10

(rope) tricep extension
1x15x5
3x12x10

trainingstijd: 50 min
 
Hoi, im so fucking proud of you, that progress :clap:

:heart:
 
De ene dag is de andere niet. Wie weet maak je volgende training makkelijk meer dan 3x8 op de bench :).
 
V-grip low row nog chiller :cool:
jep die deed ik voorheen :D maar moest van ProudPizza wide grip pakken
Hoi, im so fucking proud of you, that progress :clap:

:heart:
love you 🥰🥰🥰
De ene dag is de andere niet. Wie weet maak je volgende training makkelijk meer dan 3x8 op de bench :).
ja zeker! zit er niet zo over in. heb zo m’n dagen :)
Cable row voor de infinity rug gains. alltime favo oefening :heart:

Lekker hoor die bulk! Ik heb het wss ergens gemist, maar op hoeveel kcal bulk je nu?
Succes met het opwerken naar je PR's!
ja ik vind die ook heerlijk!

heb je niet gemist, ik track niet :p maar als ik het zo optel dan zal ik wel gemiddeld ergens tussen de 2400-2600 kcal per dag zitten. misschien meer, misschien minder, echt geen flauw benul :dunno:

vanaf september ga ik weer tracken! dan ga ik ook beginnen met cutten. eerste week nog even kijken wat m’n onderhoud is misschien en beginnen op 2200 ofzo. wil niet gelijk heel laag gaan want eerste week wil ik ook m’n 1RM testen en beetje freestylen qua training dus denk dat t echte cutten pas de tweede week van september zal zijn, tot het einde van de maand :)
 
Mini cut dan, of ga je langdurig cutten?
Misschien interpreteer ik het verkeerd :p.
 
12/8/20 - LB/UB - week 7, LB workout A
~10 min naar gym lopen
rekken en strekken
10x de bar beuken

sumo deadlift
1x5x40
1x3x50
1x5x60
1x5x60
1x5x55

waar het vorige week echt kut ging, ging het deze week echt goed imo :cheer:

squat
1x10xBW
1x5x20 (paused)
1x2x30
1x2x35
1x5x41
1x3x41 ipv 5 reps..
1x5x36 toch maar lager gewicht gepakt

bij de warmup vond ik het al zwaar, komt waarschijnlijk doordat energie weg is door deadlifts. twee weken geleden had ik dit ook al, denk dat ik gewoon geen zware (voor mij dan lol)squats na deadlifts kan doen omdat het veel energie vergt. dus of ik maak er triples van of ik wissel deze squats met de squats op LB-B en dus hoge reps lager gewicht. even kijken nog.

hip abduction
1x30x20
1x30x20
1x30x15

dumbbell walking lunges ipv leg extension
3x12x4

reps per been en kg per hand.
allebei de leg extensions in m’n gym zijn namelijk defect :emo:

abdominal crunch machine
1x15x55
1x10x55

geen zin meer :p

totale trainingstijd: 1:25 uur
Mini cut dan, of ga je langdurig cutten?
Misschien interpreteer ik het verkeerd :p.
yes een minicut. maar een cut is een cut :p ga nooit meer langdurig cutten, 2 maanden zou dan m’n top zijn. wil niet dat m’n kracht veel achteruit zal gaan namelijk. ga het nu 3-4 weken doen, net als in maart dit jaar. was blij met het resultaat!
 
Back
Naar boven