MuscleMeat

Queensday........

Waarschijnlijk Eindhoven op het stadhuisplein. Daar komt 1 of andere hippe DJ.

ik, werken, dongen... of tilburg, dat is me even ontschoten! :D

a'dam, rondlopen even kijken op museumplein 's avonds

met koningginne nacht ga ik naar de darkraver in het beursgebouw in eindhoven. en de dag erna weet ik nog niet.

Zal Den Bosch wel worden, of gewoon Kerkdriel of allebei zolang er maar bier is.

italy..altijd leuk om daar koninginnedag te v ieren

lol V-i-e-r-e-n- :D

EDIT: was dus gecensureerd, maar Dandy is een spelbreker :(

of.. blijf in me stad, of ga naar A'dam.. moet nog maar ff zien.. ik ga iig met me gurl

A'dam, of het koninginnedag of -nacht wordt hangt er nog even om. (als ik verstandig ben ga ik overdag, maarja......)

Nacht Den haag overdag Utrecht of amsterdam.

• Topic Starter Topic Starter
denk naar contact in hmh en dan volg dag de stad (adam)even in, hoop dat het mooi weer is, beetje de breezahsletjes checken:)

wanneer is dat eigenlijk?

Dani zei:
Koninginnedag? 30 april. Ga je schamen Boogie :D
:o :o
neuj, ben niet zo koningsgezind, vandaar :rolleyes:
maar ik dacht al dat het ongeveer aan het einde van de maand was. Wel k*t, want dan is de gym en de aldi dus ook dicht :eek:

Ik weet trouwens dan wel weer dat het eigenlijk de geboortedag van Juliana was, en dat Beatrix deze datum gewoon als haar verjaardagsfeestdag beschouwt als eerbetoon aan haar moeder. :D

boogie zei:
:o :o
neuj, ben niet zo koningsgezind, vandaar :rolleyes:
maar ik dacht al dat het ongeveer aan het einde van de maand was. Wel k*t, want dan is de gym en de aldi dus ook dicht :eek:

Ik weet trouwens dan wel weer dat het eigenlijk de geboortedag van Juliana was, en dat Beatrix deze datum gewoon als haar verjaardagsfeestdag beschouwt als eerbetoon aan haar moeder. :D

De aldi en de gym dicht op queensday? k*t zeg......pffffff....not.

Ik geef een feest en 's avonds knallen we de stad in, en konininginnenacht misschien Qontact en anders ook Arnhem, 2dgn maximaal feest dus, zoals het hoort!

nog geen plannen.... I'll go with the flow :D

Utrecht of Amsterdam, ligt aan me crew

Maar Amsterdam was vorig jaar ieg wel vet!!

Koninginnen-nacht gaat deze jongen weer lekker aan het ouwe-jongens-krentebrood tijdens de Ultimate Seduction Party in Alcazar!

Alcazar? bestaat dat nog dan? Jawel, maar na koninginnennacht kan ik nix garanderen!

[Link niet meer beschikbaar]

a'dam :D

Terug
Naar boven