AndroidHealthClinic

Queensday........

Vanavond Amsterdam en morgen ook Amsterdam! :D

Rob G zei:
Oh jah, morgen is het aanslag-dag in a'dam of niet? Naja, ik hoop dat ze dan wel die bommen droppen terwijl the ****ing rasmus daar speelt. Wat een stelletje slijkers zijn dat zeg... :)

Maaruh, morgenmiddag staat darkraver ook ergens in Eindhoven. Volgens mij in de buurt waar eerst het Dynamo gebouw was. Daar ga ik denk ik ook wel ff checken.

zou goed kunnen, ik zie em iig vanavond in het beursgebouw in eindhoven

JuggerNaut zei:
Koninginnen-nacht gaat deze jongen weer lekker aan het ouwe-jongens-krentebrood tijdens de Ultimate Seduction Party in Alcazar!

Alcazar? bestaat dat nog dan? Jawel, maar na koninginnennacht kan ik nix garanderen!

[Link niet meer beschikbaar]

ben ik ook nog onverwacht terecht gekomen, dacht rustig te gaan biljarten. vond t opzich wel n gezellig feestje, al voel ik me nu echt belachelijk!!

Deze jongen gaat zo ff een paar terroristen uitschakelen :D
A'dam here i come :evil2:

Ik vond 't gezellig! Rembrandts plein met ID & T e.d lekker gehangen en wat door de straten van Amsterdam gezwalkd.

En.............. heb flink gezondigd!! 6 hamburgers, twee patat, veel cola en chocolade, and guess what? I'm still in shape. :D

MrJ zei:
Korte Leidsedwarsstraat bij cafe 't Hartje denk ik. :)

(A'Dam dus.)

Korte Leidsedwarsstraat --> Rembrandsplein --> Waterlooplein --> Korte Leidsedwarsstraat --> Museumplein (Direct/Marco en DJ Jean nog gezien).

Woei!

Kramp in m'n kuiten maar 't was zeer gezellig met Vikkel en zijn gang. :p

Rembrandplein was vet!
ID&T rulez :D

^ My point exactly. Die Hamburgers die ze verkochten aan de straatkant van de escape waren goddelijk. :D

Ik was naar rotterdam geweest wel gezellig begon me wel te irriteren aan een paar uitmsijters bij een cafe.
De sfeer was wel goed, jammer dat je geen bier mocht mee nemen

Het was bijna 8 jaar geleden dat ik ook buiten het centrum was geweest in Rotterdam.
Nou kan ik wel begrijpen dat ze allochtonen groepen willen spreiden in de stad,het leek wel getto.

Damrak/streetrave->rembrandt id&t luna!->museumplein jean super!

Terug
Naar boven