Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
), maar dat ligt vooral aan hoe ik mij voel en wat voor weer het is. Eigenlijk hou ik helemaal niet zo van koninginendag in Amsterdam omdat het altijd zo stinkend druk is maar ik wacht het voorlopig maar even af.daar heb ik ook wat over gehoord..heb jij die kaartjes in de voorverkoop gekocht of gewoon bij die boot?Hee Kay zei:Ga met koninginennacht naar Urban Cruise Boat achter het CS te Amsterdam. Gaat daar een beetje rondvaren s'nachts terwijl je lekker kunt chillen en feesten. Overdag misschien nog even naar museumplein (ook al heb ik van een paar islamieten gehoord dat ik daar beter niet naartoe kan gaan), maar dat ligt vooral aan hoe ik mij voel en wat voor weer het is. Eigenlijk hou ik helemaal niet zo van koninginendag in Amsterdam omdat het altijd zo stinkend druk is maar ik wacht het voorlopig maar even af.

Voorverkoop.CQ_Demolisher zei:daar heb ik ook wat over gehoord..heb jij die kaartjes in de voorverkoop gekocht of gewoon bij die boot?