XXL Nutrition

Queensday........

Ik moet werken, gvd!!!

Wordt standaard verhaal van mij. Gaan lekker naar de Matrixx. 800 meter van me af, dus waarom zou ik het verder zoeken!

www.matrixx.nl

Kom je vanzelf daar terecht. Kaarten zijn volgens mij al uitverkocht op 1 winkeltje na in Nijmegen. Powerhouse in het centrum. 2500 maffen helemaal uit hun dak op een zware hardstyle avond!

Weet iemand nog of er in Rotjeknor nog iets te beleven valt?
2 jaar geleden moest een vriend van me (Ray S voorheen Eraycer zie www.eraycer.nl)draaien op het eendrachtsplein (oude binnenweg). Live techno en house werd er toen gedraaid. Iets in die trand zoek ik namelijk..

zwolle, of a''dam

eindhoven wordt het! weet iemand waar het toe doen is en hoe laat het een beetje gezellig begint te worden??

A'Dam, wat ik daar ga doen is me nog een raadsel, maar mijn broer woont er, en er gaan een stel maten mee, dus het zal wel vet worden neem ik aan.

Rembrand plein. Vorig jaar was het daar echt gezellig. :)

Ga met koninginennacht naar Urban Cruise Boat achter het CS te Amsterdam. Gaat daar een beetje rondvaren s'nachts terwijl je lekker kunt chillen en feesten. Overdag misschien nog even naar museumplein (ook al heb ik van een paar islamieten gehoord dat ik daar beter niet naartoe kan gaan:)), maar dat ligt vooral aan hoe ik mij voel en wat voor weer het is. Eigenlijk hou ik helemaal niet zo van koninginendag in Amsterdam omdat het altijd zo stinkend druk is maar ik wacht het voorlopig maar even af.

ik ga ff naar rotterdam toe. vorig jaar was het wel gezellig. ff naar oude binnenweg altijd wel gezellig.

• Topic Starter Topic Starter
mensen, VIEL SPAS vanavond!!!!!!!!! en morgen natuurlijk, ik ga lekker housen vanvond (contact) en morgen lekker junken in de stad (adam)

Mag werken :)

Korte Leidsedwarsstraat bij cafe 't Hartje denk ik. :)

(A'Dam dus.)

Hee Kay zei:
Ga met koninginennacht naar Urban Cruise Boat achter het CS te Amsterdam. Gaat daar een beetje rondvaren s'nachts terwijl je lekker kunt chillen en feesten. Overdag misschien nog even naar museumplein (ook al heb ik van een paar islamieten gehoord dat ik daar beter niet naartoe kan gaan:)), maar dat ligt vooral aan hoe ik mij voel en wat voor weer het is. Eigenlijk hou ik helemaal niet zo van koninginendag in Amsterdam omdat het altijd zo stinkend druk is maar ik wacht het voorlopig maar even af.
daar heb ik ook wat over gehoord..heb jij die kaartjes in de voorverkoop gekocht of gewoon bij die boot?

Oh jah, morgen is het aanslag-dag in a'dam of niet? Naja, ik hoop dat ze dan wel die bommen droppen terwijl the ****ing rasmus daar speelt. Wat een stelletje slijkers zijn dat zeg... :)

Maaruh, morgenmiddag staat darkraver ook ergens in Eindhoven. Volgens mij in de buurt waar eerst het Dynamo gebouw was. Daar ga ik denk ik ook wel ff checken.

• Topic Starter Topic Starter
doe morgen me kevlar aan, dus mij kunnen ze fundi's niets maken:)

Amsterdam, rembrandtplein. Smokey of Monico's

Boulevard of dance, Dordrecht

Terug
Naar boven