MuscleMeat

raad bij 1ste kuur (winny)

fredomaster

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
78kg
Beste leden en mods,

Na een goeie tijd naturel trainen en veel overleg, ben ik tot de conclusie gekomen dat er niet veel gewicht meer bijkomt in vergelijking tot de vorige jaren.

ik weeg nu een 80 kilo (1m75groot/klein) met een vetpercentage van een 14 procent.
Ik train nu mijn 5de jaar en kom van 55 kilo, ik moet er wel bijzeggen dat dit reeds mijn 3de jaar is dat de voeding egt ok is.

Ik heb in het verleden 1 malig geëxperimenteerd met pro hormonen wat een grote vergissing was en waar ik niets van heb overgehouden. daarom heb ik mij deze keer wel voldoende verdiept in het steroid dat ik wil gaan gebruiken.
tog zijn er nog steeds een paar vraagjes waar ik vele verschillende antwoorden op krijg en dus niet helemaal duidelijk zijn.

De kuur die ik heb gekozen is winstrol(stanazolol) omdat ik droge massa wil bijkomen en een beetje wil dalen in bf, ik verwacht hier natuurlijk geen wonderen van maar zou tog graag een 3 a 4 kilo stijgen.

Dit is mijn voedingsschema nu :
-8.00h : grote kom brinta met rozijntjes en banaan
-9.30h : shake mammoth2500
-10.45h : 4 boterhammen met mager vlees, pindakaas, confituur + banaan
-12.30h : rijstmaaltijd met kip of pasta met tonijn
-14.00h : brinta koekjes of brinta pannenkoek + 4boterhammen
-16.00h : omelet met 5 eiwitten en groentjes
-18.00h : avondeten wat de pot schaft
-18.30h : begin training (half uur voor training: 2 bcaa's+kre-alkalyne pil(len))
-20.15h: einde training, shake mammoth2500 (kwartier na trainingt 2 bcaa's+kre-alkalyne pil(len))
-21.00h : halve liter kwark met fijngesneden appel of kiwi

doorgaans de dag drink ik een goede 2.5 liter water en door mijn shakes een goede 1.5liter melk.

Nu zijn mijn vragen :
- is het verstandig 60mg winny per dag te nemen ?
-moet ik stoppen met de kre-alkalyne tijdens mijn kuur ?
-is 2 weken 20mg nolvadex voldoende als nakuur ?
-moet ik mariadistel tijdens of na de kuur het beste gebruiken?
-welke extra vitaminen zou ik het beste nemen tijdens de kuur?
-raad over andere zaken die ik eventueel fout doe of vergeten ben zijn ook altijd welkom !

Dit zijn mijn vragen, hopelijk krijg ik hier spoedig antwoord op want ik zou graag tegen februari starten.

dank bij voorbaat : Fré

-

Beste,

Je doet een goed compleet voorstel, kudos daarvoor is wel eens minder :).

- is het verstandig 60mg winny per dag te nemen ?
Dit is geen probleem. doe ik zelf op het moment ook wel als kickstart

-moet ik stoppen met de kre-alkalyne tijdens mijn kuur ?
niet nodig imo

-moet ik mariadistel tijdens of na de kuur het beste gebruiken?
Ik vind dit persoonlijk niet nodig bij mij dan, laat je leverwaarden testen na je kuur en maak op basis van de uitslag een besluit

-welke extra vitaminen zou ik het beste nemen tijdens de kuur?
ik gebruik zelf gewoon total 30 sport hele jaar door. verder haal ik mijn vits uit groente en fruit.

-raad over andere zaken die ik eventueel fout doe of vergeten ben zijn ook altijd welkom
je kan wat glucosamine mee laten lopen tegen uitdroging van de gewrichten.

wat supervos zegt,alleen zou ik niet hoger gaan dan 50mg p/d
en de nolvadex is niet echt nodig na een winny kuur.

Ik ben wel benieuwd naar het resultaat ..ga je een log bijhouden?

verder denk ik dat supervos al je vragen al heeft beantwoord

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tips allen !!

ik ga zeker een logje bijhouden, maar zoals ik al vermelde zal de kuur hoogstwaarschijnlijk pas in januari/februari plaatsvinden, natuurlijk zit de kans er ook in dat ik mij niet ga kunnen houden en er vroeger aan begin :p

In ieder geval ik hou jullie op de hoogte ! nogmaal bedankt voor de raad !

grtz: Fré

Terug
Naar boven