lorenzoleonardo
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 64kg
Na een jaar trainen ben ik 20 kg afgevallen en heb ik een goeie 6 maanden krachttraining achter de rug.
Eind januari 2009 woog ik 83 kg, nu weeg ik 63,1 kg en heb ik een vetpercentage van 10,1%
Ik train 5x per week:
- maandag: 15 min cardio + borst en rug
- dinsdag: 15 min cardio + benen
- woensdag: 15 min cardio + schouders en armen
- donderdag: 15 min cardio + benen
- vrijdag: 15 min cardio + borst, rug, schouders en armen
- zaterdag: rust
- zondag: rust
Ik train ook van maandag tot vrijdag mn buikspieren.
Ik eet 6x per dag:
- 6u30: 1 sneetje bruin brood met 50 gr kippenfilet + 1 sinaasappel + 1 yoghurt vitalinea (light)
- 9u30: 1 shake
- 12u30: 200 gr zalm + 100gr grijze garnalen en 2 sneden bruin brood
- 14u00: 1 appel
- 15u30: 1 shake
- 18u30: 1 halve kippenborst met 65 gr volkorenrijst
- 21u30: 1 shake
Mijn voeding hangt ervan af of het een weekdag is of weekend maar ik eet 1x per week 4 reepjes chocolade (op zondagavond) als beloning voor het naleven van mijn voedingsschematijdens de week. Daarbuiten eet ik zoals het moet, wanneer het moet. Natuurlijk eet ik niet elke dag hetzelfde, meestal eet ik kippenfilet, paardenfilet, kalkoenfilet of vis 's middags, en 's avonds rood vlees met groenten.
Nu zou ik toch wat willen bijkomen zonder dat mn vetpercentage de lucht in schiet. Ook heb ik wat last van uitslag op mn schouders en borst, volgens mij is dit van de proteïneshakes? ?
Tips en raad zijn altijd welkom ! !
P.S. Zie foto's voor mn vooruitgang
Grtzzz
Lorenzo.
Eind januari 2009 woog ik 83 kg, nu weeg ik 63,1 kg en heb ik een vetpercentage van 10,1%
Ik train 5x per week:
- maandag: 15 min cardio + borst en rug
- dinsdag: 15 min cardio + benen
- woensdag: 15 min cardio + schouders en armen
- donderdag: 15 min cardio + benen
- vrijdag: 15 min cardio + borst, rug, schouders en armen
- zaterdag: rust
- zondag: rust
Ik train ook van maandag tot vrijdag mn buikspieren.
Ik eet 6x per dag:
- 6u30: 1 sneetje bruin brood met 50 gr kippenfilet + 1 sinaasappel + 1 yoghurt vitalinea (light)
- 9u30: 1 shake
- 12u30: 200 gr zalm + 100gr grijze garnalen en 2 sneden bruin brood
- 14u00: 1 appel
- 15u30: 1 shake
- 18u30: 1 halve kippenborst met 65 gr volkorenrijst
- 21u30: 1 shake
Mijn voeding hangt ervan af of het een weekdag is of weekend maar ik eet 1x per week 4 reepjes chocolade (op zondagavond) als beloning voor het naleven van mijn voedingsschematijdens de week. Daarbuiten eet ik zoals het moet, wanneer het moet. Natuurlijk eet ik niet elke dag hetzelfde, meestal eet ik kippenfilet, paardenfilet, kalkoenfilet of vis 's middags, en 's avonds rood vlees met groenten.
Nu zou ik toch wat willen bijkomen zonder dat mn vetpercentage de lucht in schiet. Ook heb ik wat last van uitslag op mn schouders en borst, volgens mij is dit van de proteïneshakes? ?
Tips en raad zijn altijd welkom ! !

P.S. Zie foto's voor mn vooruitgang
Grtzzz
Lorenzo.

Heb een voedingstabel gemaakt in excel en ga me daar gwn aan houden denk ik
!
. Misschien foutje van mij!