MuscleMeat

Race naar de 100kg bench (-18)

Leg ze eerst netjes uit hoe ze het misschien anders kunnen doen en waarom. Zie je ze jou advies in de wind slaan, lach ze dan keihard in hun smoel uit....zoo dat is er ook weer uit....;)

waarom? als hun niet de moeite nemen om zich te verdiepen in die sport, waarom zou ik hun dan moeten helpen... en daarbij komt dat ik dat zelfvertrouwen niet heb, zo'n monster physiek ben ik nou ook weer niet :rolleyes: (mijn mening)

Oh ja en nog wat, bankdrukken is geen geweldige graadmeter voor hoe sterk iemand echt is. Het is leuk als je van nature wat meer kilo's in een heel beperkte range of motion kunt duwen dan een ander. Een oersterke squat en deadlift zijn zo veel meer impressive! :)

mening?! waar leg jij je prio, wat vind jij mooier, meer impressive.

zo vind ik een volle borst erg mooi, (wel in balans met de rest)

waarom? als hun niet de moeite nemen om zich te verdiepen in die sport, waarom zou ik hun dan moeten helpen... en daarbij komt dat ik dat zelfvertrouwen niet heb, zo'n monster physiek ben ik nou ook weer niet :rolleyes: (mijn mening)

Sinds wanneer heb je een monsterfysiek nodig om mensen iets uit te leggen en voor je mening uit te komen?

mening?! waar leg jij je prio, wat vind jij mooier, meer impressive.

zo vind ik een volle borst erg mooi, (wel in balans met de rest)

Nee is niet alleen een mening, maar een vaststaand feit. Een sterke bankdrukker is niet persé allround sterk, dat zie ik bij strongman wedstrijden en zag i/h verleden in de praktijk op andere terreinen terug...;)
Sterke squatters en deadlifters, beschikken over meer power dan iemand die alleen maar liggend een zwaar gewicht 60cm van hun af kunnen duwen.

Ik weet hoe jonge gastjes tegen bankdrukken en grote pecs aankijken. Ik zie superdudes genoeg rondlopen en schiet dan spontaan i/d lach....gast je moest es weten, no match..... Kan er een boek over schrijven. Laat dat beperkte bankdrukken toch voor wat het is. Wil je groot en serieus sterk worden, iig squatten en deadliften en zo nog wel een paar zeer efficiënte varianten.

Sinds wanneer heb je een monsterfysiek nodig om mensen iets uit te leggen en voor je mening uit te komen?

omdat mensen vaak wijsheid baseren op het lichaam wat tegenover hun staat. "je ziet er niet aan af dat je er verstand van hebt"

erg interessante discussie hier, maar ik ga nu echt pitten morgen 2 toetsen te maken. en school heeft mijn #1 prio, BB #2, GF #3:D

omdat mensen vaak wijsheid baseren op het lichaam wat tegenover hun staat. "je ziet er niet aan af dat je er verstand van hebt"

erg interessante discussie hier, maar ik ga nu echt pitten morgen 2 toetsen te maken. en school heeft mijn #1 prio, BB #2, GF #3:D

weltrusten

• Topic Starter Topic Starter

Nee is niet alleen een mening, maar een vaststaand feit. Een sterke bankdrukker is niet persé allround sterk, dat zie ik bij strongman wedstrijden en zag i/h verleden in de praktijk op andere terreinen terug...;)
Sterke squatters en deadlifters, beschikken over meer power dan iemand die alleen maar liggend een zwaar gewicht 60cm van hun af kunnen duwen.

Ik weet hoe jonge gastjes tegen bankdrukken en grote pecs aankijken. Ik zie superdudes genoeg rondlopen en schiet dan spontaan i/d lach....gast je moest es weten, no match..... Kan er een boek over schrijven. Laat dat beperkte bankdrukken toch voor wat het is. Wil je groot en serieus sterk worden, iig squatten en deadliften en zo nog wel een paar zeer efficiënte varianten.

Je hebt gelijk hoor :). Tis ook maar een wedstrijdje. Maar in het begin is bankdrukken altijd iets waar je aanzien mee krijgt. Ik deadlift ook 130 , maar in mijn gym zie je het niemand doen , buiten ik en soms doet er een maat mee :P. Achjah je moet gewoon alles trainen he , squat en deadlift zijn de basis maar borst en schouders laten je fysiek echt mooi worden :). Hangt ook af of je voor schoonheid of kracht gaat , ik heb het liefst alletwee :P

Yaya ik heb de 100 ook gehaald maandag :D

Jij 100 KG? Je traint paar maanden en hebt een normaal fysiek. Vind je het raar dat ik het moeilijk kan geloven?

Lol ik train al 4jaar maar mijn doel als bodybuilder is pas sinds een paar maand. En omdat je niet alles op mijn foto's niet helemaal kan zien wil nog niet zeggen dat het er niet onder zit

In het begin kwam ik er gewoon voor de lol maar niet echt met een doel dus ik deed maar wat maar de afgelope 1,5jaar werd ik steeds serieuzer maar ik mocht maar 1keer in de week tot mijn contract afgelopen was toen kon ik naar een andere sportschool waar ik nu ben en daar train ik 4keer in de week en dus nu met alles erop en eraan

geloof er ook weinig van, sorry...

Post een filmpje als je wilt TM, dan ben je er af. Maar je hoeft natuurlijk niemand iets te bewijzen.. ;), je traint immers voor jezelf.

Ik zal is kijken deze week of ik het is zal filmen. Maarja eerlijk gezegd maakt het me ook niet zoveel uit wat iedereen denkt :)

mag je meedoen als je nu 18 bent? zoja doe ik mee
:)

1*87.5kg

Nicolas is trouwens mijn levende bewijs van de 1x100kg :P

Maar ik druk het nu niet veel meer.. Doe altijd 5x90 en bouw dan weer af , als ik 8x90 kan ga ik eens met 100kg beginnen trainen.

Filmpjes zijn altijd makkelijk gezegd , begin maar eens te filmen in de gym..

Lig je daar te kreunen onder de stang, gaat er iemand met je camera lopen :roflol:

Hehe :P , naja man is altijd zo makkelijk gezegd ten 1ste moet je iemand hebben die filmt en ten 2de durf ik wedden dat er een paar maar raar zullen kijken. Niet dat dat echt veel uitmaakt. Achjah het kan misschien wel maar het is toch niet altijd zo evident als het lijkt.

Terug
Naar boven