XXL Nutrition

Race naar de 100kg bench (-18)

Vandaag 2keer 100kg geprobeert eerste keer lukte het maar kon niet hellemaal doorzakken eigelijk was het paar cm naar beneden en weer ophoog persen 2e keer met hulp en werd bijna geplet:p
Dus dat zit er nog niet in voor mij.
De 1keer 90kg haal ik nu wel,(met begeleiding)
85kg lukte 1keer zonder hulp dus ben redelijk blij.:o(wel iemand die er achter stond om eventuweel te helpen)

Vandaag 2keer 100kg geprobeert eerste keer lukte het maar kon niet hellemaal doorzakken eigelijk was het paar cm naar beneden en weer ophoog persen 2e keer met hulp en werd bijna geplet:p
Dus dat zit er nog niet in voor mij.
De 1keer 90kg haal ik nu wel,(met begeleiding)
85kg lukte 1keer zonder hulp dus ben redelijk blij.:o(wel iemand die er achter stond om eventuweel te helpen)

what the ****, je gaat 100kg proberen terwijl je 90kg niet zelf kan drukken:o wat dacht je maat :P

Ik ben net 4maande 17 en druk nu: 130kg 2x 100kg ? 10x ofzo

Ik post morgen een filmpje van paar keer 100kg:cool:
ben 17 jaar

ik druk 1x370kg/4 :o

oftewel 1x92.5kg

oh my god sooo lame...

het is soms wel lelijk dat andere gasten "same age" gewoon aanleg hebben voor de borst, en dan druk ik een lullige 75 kilo en die m*therf*uckers gewoon ff 80 kilo 10 weg drukken :mad:

respect, mits ze full reps maken en niet cheaten, buuuut the mass is all that's count, for me!

oh my god sooo lame...

het is soms wel lelijk dat andere gasten "same age" gewoon aanleg hebben voor de borst, en dan druk ik een lullige 75 kilo en die m*therf*uckers gewoon ff 80 kilo 10 weg drukken :mad:

respect, mits ze full reps maken en niet cheaten, buuuut the mass is all that's count, for me!

Ik druk nog minder, see if I care. :D
Er zijn ALTIJD gasten die minder drukken, zo zijn er ook gasten die bij mij nog geen 5x40kg benchen. :D:D:D

oh my god sooo lame...

ben trouwens 16 ;) en maak full reps ;)
moet je filmpje kijk in me log op pagina 39, dat was 1x90kg ;) 1x92.5kg moet ik nog ff online zetten. staat nog op mobiel

Ik druk nog minder, see if I care. :D
Er zijn ALTIJD gasten die minder drukken, zo zijn er ook gasten die bij mij nog geen 5x40kg benchen. :D:D:D

dat is ook zo, baas boven baas!

maar je werkt er soms 2 x zo hard voor, waar bij hun uit hun neus vreten en gewoon gainen. en dat kan soms erg demotiverend werken.

wel mooi als je het resultaat ziet, geeft mij veel voldoening...

haat aan gasten die de BB helemaal vol gooien, en dan val die lullige halve reps maken, de BB naar beneden laten storten, en die aan alle kanten cheaten!

dat is ook zo, baas boven baas!

maar je werkt er soms 2 x zo hard voor, waar bij hun uit hun neus vreten en gewoon gainen. en dat kan soms erg demotiverend werken.

wel mooi als je het resultaat ziet, geeft mij veel voldoening...

Daarom, houd die laatste gedachte vast. Kijk niet teveel naar anderen. Bij de buurman is het gras altijd groener, althans zo lijkt dat.

haat aan gasten die de BB helemaal vol gooien, en dan val die lullige halve reps maken, de BB naar beneden laten storten, en die aan alle kanten cheaten!

Leg ze eerst netjes uit hoe ze het misschien anders kunnen doen en waarom. Zie je ze jou advies in de wind slaan, lach ze dan keihard in hun smoel uit....zoo dat is er ook weer uit....;)

Oh ja en nog wat, bankdrukken is geen geweldige graadmeter voor hoe sterk iemand echt is. Het is leuk als je van nature wat meer kilo's in een heel beperkte range of motion kunt duwen dan een ander. Een oersterke squat en deadlift zijn zo veel meer impressive! :)

Terug
Naar boven