Fitness Seller

Race naar de 100kg bench (-18)

Hehe :P , naja man is altijd zo makkelijk gezegd ten 1ste moet je iemand hebben die filmt en ten 2de durf ik wedden dat er een paar maar raar zullen kijken. Niet dat dat echt veel uitmaakt. Achjah het kan misschien wel maar het is toch niet altijd zo evident als het lijkt.

Een lift filmen is één van de normaalste dingen in de gym.

• Topic Starter Topic Starter
Sommige gyms zijn vermomde snackbars.
In een gym waar mensen aan haltertraining doen, is een filmpje maken om bvb de uitvoering goed te bekijken gewoon normaal.

Gelijk heb je. Maar er zijn er altijd die raar kijken :P , achjah schijt eigenlijk. Moet er niet achter kijken.

Hey, na 2-3 maanden stabiel op 110kg bankdruk te zitten (blessures, onstoken pezen,...) , heb ik mijn record opgeschoven. Heb gisteravond 1 x 120 kg op een correcte manier geduwd. En blij dat ik was... :D

Nightwarrior is ook de enigste BB'er hier die er ook echt uitziet dat hij die stats aankan. Monster fysiek heb je.

Gaat lekker met het updaten hier.

Vandaag 1 keer 90kg gedrukt:) Dus zet mij er maar bij met 1 keer 90. op naar de 100:)

Ik ga ook voor de 100kg :) Weet niet hoelang het zal duren, deed vandaag 1x95 maar koste me echt alle kracht.. Ik zal wel zien :)

@Flying Fox

ik heb ze hier nog nooit een oefening zien filmen :S maar ik wil het eigenlijk ook wel is filmen om te kijken of ik alles goed uitvoer en leuk voor later natuurlijk :D

76 kilo, 17 jaar

Bench: 110 kg.

Op naar de 120 voor 6 september (18e verjaardag)

Me broertje gaat overmorgen voor 95 KG zal wel ff updaten dan. Hij ownt mij met borst helaas.

logisch toch, 'k ben als een speer vooruit gegaan in die 3 maanden tijd.

Dit topic heeft inderdaad wel eens een update nodig!!

• Topic Starter Topic Starter
Dit topic heeft inderdaad wel eens een update nodig!!

Feit jah , maar dr is ondertussen al een topic met -18 stats , dat wordt beter bijgehouden :P , kost me veel werk om heel dit topic te doorzoeken en heb examens dus tijd over is er helaas niet...

Terug
Naar boven