massgainer4
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nette stats ^^
huidplooimeter in de gym
toen ik begon : 68 kg 5% vet
nu : 80 kg 6.9% vet
maar ik hou me erg erg strict aan men voedingsschema train heel gefocust , drink alleen water / magere melk / shakes etc.. als ik weg ga in het weekend ofzo zorg ik ook altijd dat ik wat eiwitrepen bij heb
ook zo goed als altijd om 21-21.30u men bed in enzovoort , beetje overdreven allemaal misschien maar blijkt toch wel te helpen![]()
.
)race naar 100kg oke maar ik zou wel verplichten een filmpje te posten van effectief de 1*100 want je kan zeggen wat je wilt he..

kdoe wel mee, zal volgende week ff weer bankdrukken met stang en kijken hoeveel ik doe
waar geen race met deadlift, squat en bench?![]()
, mijn squat trekt dus ook op de ballen. Deadlift kan ik tot 110kg maar dan zijn de gewichten op.
Bench press max . = 100 Kg
met een lichaamsgewicht van 66.6 Kg
op 16 jarige leeftijd ;-)

Dat vraagt om een filmpje!!!
Ik wil trouwens wel mee doen met die 110, maar zijn er dan niet mensen die afhaken omdat het eerst om een 100kg pr ging?
Leuk idee trouwens. Dit soort wedstrijdjes maken de tienersectie idd wel wat interessanter denk ik.
Danku , t'heeft lang geduurd , en lang blijven steken op de 95 maar plots in 1 week 5 kg vooruit
Dat vraagt om een filmpje!!!
Ik wil trouwens wel mee doen met die 110, maar zijn er dan niet mensen die afhaken omdat het eerst om een 100kg pr ging?
Leuk idee trouwens. Dit soort wedstrijdjes maken de tienersectie idd wel wat interessanter denk ik.