Fitness Seller

Race naar de 100kg bench (-18)

..

Laatst bewerkt:
nette stats ^^

huidplooimeter in de gym :)

toen ik begon : 68 kg 5% vet
nu : 80 kg 6.9% vet

maar ik hou me erg erg strict aan men voedingsschema train heel gefocust , drink alleen water / magere melk / shakes etc.. als ik weg ga in het weekend ofzo zorg ik ook altijd dat ik wat eiwitrepen bij heb
ook zo goed als altijd om 21-21.30u men bed in enzovoort , beetje overdreven allemaal misschien maar blijkt toch wel te helpen :)

kijk dat is dicipline:thumbs:
je zal wel een goed fysiek hebben met zoon gewicht bij zoon lengte en bf, pics?

geen recente foto, zat hier op zo een 74-75 kg denk ik . moet er nog eens nemen ^^

Laatst bewerkt:
looking good!
goed te zien ook dat je bf laag is;)

..

Laatst bewerkt:
kijk goed aant gainen dus:thumbs:
maar idd laten we nu het topic maar weer overlaten aan 100kg-bench-race-deelnemers:)

edit; daar hoor jij natuurlijk ook bij... ik ga wel gewoon weg uit dit topic:P

• Topic Starter Topic Starter
Aangepast. Wie is er btw voor de 110kg allemaal. Het probleem is dat mijn bankje maar 100draagt denk ik... . Njah op die 10kg zal het wel niet komen hoop ik.

Idd mooi vet%.

Vandaag 90x3 kunnen doen. Hoop dat vet% nog altijd zo'n 12% is. Zit nu op 80.2kg bij 1.85.

Bij mij is het ook thuis btw, mjah ik vraag men pa soms om te spotten :D.

Probeer atm zo goed mogelijk te clean bulken. Veel eiwitten ,weinig vetten. Er blijft altijd maar vooruitgang op BP dus dat zit wel goed normaal.

Train zo'n 8maand nu en in de laatste maand van 73*6 naar 90*3 gegaan. (nieuwe gewichten gaan kopen :D )

Laatst bewerkt door een moderator:
kdoe wel mee, zal volgende week ff weer bankdrukken met stang en kijken hoeveel ik doe

waar geen race met deadlift, squat en bench?:rolleyes:

kdoe wel mee, zal volgende week ff weer bankdrukken met stang en kijken hoeveel ik doe

waar geen race met deadlift, squat en bench?:rolleyes:

Om eerlijk te zijn : Ik heb geen squatrek :P , mijn squat trekt dus ook op de ballen. Deadlift kan ik tot 110kg maar dan zijn de gewichten op.

Daarom dus :P

ga naar een sportschool man gek :P

Bench press max . = 100 Kg
met een lichaamsgewicht van 66.6 Kg
op 16 jarige leeftijd ;-)

Bench press max . = 100 Kg
met een lichaamsgewicht van 66.6 Kg
op 16 jarige leeftijd ;-)

Dat vraagt om een filmpje!!!:rolleyes:

Ik wil trouwens wel mee doen met die 110, maar zijn er dan niet mensen die afhaken omdat het eerst om een 100kg pr ging?

Leuk idee trouwens. Dit soort wedstrijdjes maken de tienersectie idd wel wat interessanter denk ik.

Ik wil trouwens wel mee doen met die 110, maar zijn er dan niet mensen die afhaken omdat het eerst om een 100kg pr ging?

Leuk idee trouwens. Dit soort wedstrijdjes maken de tienersectie idd wel wat interessanter denk ik.

Dat komt door m'n powerlifting ;-)
Kzal eens vragen of ze een filmpje ervan willen maken ;-)

ja idd 66kg en 100 drukken is knap

Maak misschien een 2e "race" voor die 110/120 ?
Ik wil ook wel meedoen, ook al kan ik niet winnen of duurt het nog een jaar of meer, iemand moet toch de laatste zijn :)

Momenteel 1X70kg @BW van 77kg (moet nog omlaag, want er is teveel vet bij :()

Achjah dan duurt het misschien wat langer , en voor mij is het wss ook beter. Anders zit ik er met goed eten al aan rond eind december en met nog 10kg erbij zou dat rond februari maart zitten.

De aanhouder wint :')

Ff aanpassen.

En 100kg @66kg bw damn :D

Ik druk 90 kg bij een gewicht van 67 kg.

Terug
Naar boven