nightwarrior
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wil wel meedoen, word binnen trouwens binnen 3 dagen 17.
Heb helaas 100 al bereikt.
Ik wil wel meedoen met 110 maar ik denk dat dat bijna onmogelijk is aangezien ik moeite heb met 2 x 100. 1 x 100 perfect, 2e maal net niet.
. Gewoon eten en hard trainen. Wil tegen eind december zeker de 100 en rond februari-maart 110kg.
Ik ben 15 en ben pas over 7 maanden 16 en druk nu al 90 KGwel bruut op je 17 100Kg banken.
Hoe lang fitness je al?
Zal in die 2 jaar echt wel 10 KG progressie maken 

Twijfel ik ten zeerste aan. Als je uitvoering correct is, respect dan. En dan bedoel ik tot tege je borst en niet een beetje naar beneden en al terug boven, want dat doen velen.Ik ben 15 en ben pas over 7 maanden 16 en druk nu al 90 KG Zal in die 2 jaar echt wel 10 KG progressie maken
Uitvoering was correct, ik train dan ook en ben geen non fitnesser.... Heb zelfs een ooggetuige van dit forum...Fitness nu toch al een jaar en een half. hiernet record verbroken 105 kg. Wel een beetje met rug geduwd maar dan nog.
Twijfel ik ten zeerste aan. Als je uitvoering correct is, respect dan. En dan bedoel ik tot tege je borst en niet een beetje naar beneden en al terug boven, want dat doen velen.
Als je weet dat er veel volwassenen zijn die al moeite hebben met 60 kg. (non fitnessers)
jongens doe rustig toen ik nog tiener was smokte ik veel weed was ik vaak zat deed ik dingen die mijn pappie en mammie nooit goed zouden keuren en jullie praten al over 100+ bankdrukken
succes trouwens & leef gezond heb je veel meer aan![]()

!