XXL Nutrition

Race naar de 100kg bench (-18)

ik wil wel meedoen, word binnen trouwens binnen 3 dagen 17.
Heb helaas 100 al bereikt.
Ik wil wel meedoen met 110 maar ik denk dat dat bijna onmogelijk is aangezien ik moeite heb met 2 x 100. 1 x 100 perfect, 2e maal net niet.

wel bruut op je 17 100Kg banken.

Hoe lang fitness je al?

• Topic Starter Topic Starter
ik wil wel meedoen, word binnen trouwens binnen 3 dagen 17.
Heb helaas 100 al bereikt.
Ik wil wel meedoen met 110 maar ik denk dat dat bijna onmogelijk is aangezien ik moeite heb met 2 x 100. 1 x 100 perfect, 2e maal net niet.

Waarom zou het onmogelijk zijn. Ik doe ook mee aan de 110 :). Gewoon eten en hard trainen. Wil tegen eind december zeker de 100 en rond februari-maart 110kg.

Gratz met 100 bench btw :)

Ik krijg hier echt een raar gevoel bij.
Toen ik(5 maanden geleden) nog naar de sportschool ging, drukte ik volgens mij 100 kilo ofzo. en dat was met 1 maandje training. En toen was ik nog 15.
Zal dit dat enkel aan mijn gewicht(90kg bij 193-195 cm) liggen?
Of ik moet wel heel scheef hebben gekeken.
Ik zal in ieder geval binnenkort eens in een sportschool binnenspringen om eens te kijken. Jammer dat ik geen abbonoment meer heb:(
Als dit toen was geweest, was het misschien een stimulans geweest om door te blijven gaan. Vind het heel goed dus dat dit word gedaan!

Fitness nu toch al een jaar en een half. hiernet record verbroken 105 kg. Wel een beetje met rug geduwd maar dan nog.

Ik ben 15 en ben pas over 7 maanden 16 en druk nu al 90 KG Zal in die 2 jaar echt wel 10 KG progressie maken
Twijfel ik ten zeerste aan. Als je uitvoering correct is, respect dan. En dan bedoel ik tot tege je borst en niet een beetje naar beneden en al terug boven, want dat doen velen.
Als je weet dat er veel volwassenen zijn die al moeite hebben met 60 kg. (non fitnessers)

Fitness nu toch al een jaar en een half. hiernet record verbroken 105 kg. Wel een beetje met rug geduwd maar dan nog.

Twijfel ik ten zeerste aan. Als je uitvoering correct is, respect dan. En dan bedoel ik tot tege je borst en niet een beetje naar beneden en al terug boven, want dat doen velen.
Als je weet dat er veel volwassenen zijn die al moeite hebben met 60 kg. (non fitnessers)
Uitvoering was correct, ik train dan ook en ben geen non fitnesser.... Heb zelfs een ooggetuige van dit forum...

Mvg DiZoR,

Ik wil ook wel meedoen :D
mijn max 1RM is 90kg maar dit heb ik nog maar 1 keer kunnen doen :(
verder zit ik altijd rond de 80-85kg :)
ben vrijdag 17 geworden dus ik val nog binnen de leeftijd :D

Beetje laate response op dit topic, maar beter laat dan nooit :P
Kan ik nog meedoen, vandaag 1x80kg kunnen doen.
Schommel meestal tussen 70 -75, word binnen 3 maanden 16 en wil dan 100kg benche !
( kort tijdbestek, maar we zullen zien hoe ver we komen )

Gasgitaartje 1x80 - 71kg / 16 jaar

Dennisik 1x75kg - 67kg / 17 jaar

Doen beiden mee

vorige week 1*72.5kg gedaan :o
En ik ben 515 niet 505 :)

hm ik ben al 18 dus mag niet meedoen :P
Heb de 100 al gehaald ook. Niet een idee voor 150/200/250kg deadlift voor de jonge(re) leden?

1*75kg

ike bench 90 4 keer en ik ben 17 jaar oud

updated :)

Zoals in me sig al staat: 1 x 105kg is reeds gelukt.
Had dan maar meteen 1 x 110 kg geprobeerd, maar had meteen failure.

jongens doe rustig toen ik nog tiener was smokte ik veel weed was ik vaak zat deed ik dingen die mijn pappie en mammie nooit goed zouden keuren en jullie praten al over 100+ bankdrukken:eek:
succes trouwens & leef gezond heb je veel meer aan;)

jongens doe rustig toen ik nog tiener was smokte ik veel weed was ik vaak zat deed ik dingen die mijn pappie en mammie nooit goed zouden keuren en jullie praten al over 100+ bankdrukken:eek:
succes trouwens & leef gezond heb je veel meer aan;)

En waarom denk je dat wij dat niet doen xD

Voelde dat het er vandaag inzat:
Had probleemloos 3 x 100 en toen meteen 10 bijgestoken.
Weliswaar met zwaar persen, maar het is me gelukt.
1 x 110 kg correcte uitvoering:D

Terug
Naar boven