Fitness Seller

Radical Performance Maximizer, iemand ervaring mee?

TillFailure

Cool Novice
Waardering
3
Heey, mede BB'ers !!

Ik haal altijd mijn suppelementen bij body & fitshop in zwolle, ik kreeg gister een foldertje mee, "Suppelement Guide" veel van jullie zullen hem vast wel kennen ;)

En ik las en hoorde van de eigenaar dat het een nieuw goed product was, RPM = Radical Performance Maximizer,

Hier eerst een linkje naar de website van RPM => NutriMinds::Anabolic supps::RPM

Alleen voor dat ik dat ga kopen heb ik natuurlijk een paar vragen :

- Is dit beter in kwaliteit als bijvoorbeeld swole v3/ revenge ?
- Krijg je meer blijvende spiermassa van? (Geen vocht dus)
- Is er iemand die dit heeft gebruikt of ervan heeft gehoord? let me know ;)

B.v.d .... Greetz *TillFailure*

Ik zou zeggen type is RPM in de search en er gaat een wereld voor je open.

Kijk eens hier :

http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-rpm-applied-nutriceuticals-124016/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-rpm-applied-nutriceuticals-133156/

Ben er zelf ook pas mee begonnen, maar mijn eerste reactie is zeer positief, goede energie boost, extra agressie en een lekkere pomp.

Sommige mensen zijn te goed voor deze wereld :p

Wat ik me wel afvraag is hoe deze stack gecombineerd met bijv mass fx en hyperdrol x2 zijn werking gaat doen. Aangezien beide stacks positieve reviews hebben en beweren in te spelen op je (vrije) test(spiegel).

• Topic Starter Topic Starter
@ DayvO bedankt, sorry ik kon hem niet vinden met de zoek woorden RPM, maar TOP ik check deze wel ffn (Y) greetz

Sommige mensen zijn te goed voor deze wereld :p

Wat ik me wel afvraag is hoe deze stack gecombineerd met bijv mass fx en hyperdrol x2 zijn werking gaat doen. Aangezien beide stacks positieve reviews hebben en beweren in te spelen op je (vrije) test(spiegel).

Ben pas met DRIVE + RPM bezig, tot nu toe bevalt het goed, maar wil er pas echt een oordeel over geven als ik paar weken verder ben.

Geen idee over MassFX en Hyperdrox x2, maar lijkt me een beetje "overkill" in combinatie met DRIVE en RPM.. maar kan het mis hebben hoor.

@ DayvO bedankt, sorry ik kon hem niet vinden met de zoek woorden RPM, maar TOP ik check deze wel ffn (Y) greetz

Graag gedaan!

Heb eind december/begin Jan een JW kuurtje gepland staan en ik zat er ook an te denken de drive+rpm daarbij te stacken.

RPM is leuk spul. ik word er blij van.... en zodra het is uitgewerkt KK moe

Hallo,

IK heb een potje rpm gekocht , maar nou is mij verteld dat er een negatieve bijwerking aanzit zoals het kleiner worden van een bepaald geslachtsdeel van de man. Klopt dit? Of is dat pas zoo bij een bepaald aantal capsules ingenomen te hebben?

Alvast bedankt met vriendelijke groet,

Tobie

Terug
Naar boven