XXL Nutrition

Rafa's FB en IF Log!

Peiling Peiling IF..

• heb ik geprobeerd en ga er hard op

Stemmen: 2 22,2%
  • heb ik geprobeerd en beviel me niet

Stemmen: 1 11,1%
  • heb ik niet geprobeerd maar wil het wel nog eens proberen

Stemmen: 1 11,1%
  • heb ik niet geprobeerd en wil ik ook niet proberen

Stemmen: 5 55,6%

• Totaal stemmers
    9

Rafa89

Cool Novice
Waardering
1
Na vier weken iemand op IF te hebben meegemaakt, heb ik besloten om het ook een kans te geven. Na mijn eerste maand training ga ik veranderen van split in een fullbody. Kijken hoe dit bevalt. Net als voorheen progressief laden en heb 4x8 veranderd in 12,10,8,6.

Schema gaat maandag 23 februari in. Eetschema maandag 16 februari (voor meer info over IF moet je maar even PM sturen, heb ik nog wel wat goede artikelen).

In deze log ga ik mijn trainingen van mijn fullbody schema bijhouden en ook mijn eetprestaties. Zorgt hopelijk voor wat meer commitment. Dit ga ik doen voor een periode van acht weken. Trainingsschema en voedingsschema's bijgevoegd.

Ben benieuwd wat het me gaat brengen!
bigok.gif

P.s. Onder de mensen met IF-ervaring, reactie op voedingsschema is welkom. Voor iedereen, reacties op trainingsschema zijn ook welkom, ga echter hoogstwaarschijnlijk niets veranderen, want hij bownt.
cheer_skirtoff.gif

Gewicht ochtend na toileteren: (doe het elke dag, ga het na 2 maanden in een grafiek zetten en eens wat conclusies trekken)
17 feb: 80,1
18 feb: 80,3
19 feb: 80,5 (je zou haast zeggen dat ik lineair vet aanzet gezien dit mijn rustweek is)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Vandaag was het doel om binnen 6 uur dit weg te werken:

8 volkoren boterhammen
6 eieren
200g kipfilet
125g volkoren pasta
200g saus
400g groente
2L melk
0.25L slagroom

Viel echt tegen. Het ziet er goed te doen uit, maar dat is het absoluut niet. Ik heb de 6 uur niet gehaald. Ik deed er 7:15 over. Kon wel zeker sneller. Maar vooral de 400g groente was echt een helse hassle. Ook de slagroom op het laatst was best ranzig.

Schema iets aangepast net nog en ook 200g gehakt erin verwerkt om nog wat hoger in eiwitten te komen. Uiteindelijke schema staat in het topic!

Zo, nu hard pitten. Keep you guys posted. ;)

Sommige maaltijden zijn veels te groot.

Meerdere maaltijden nemen en verspreiden op de dag.
Ongeveer om de 2 1/2 a 3 uur vreten.

Sommige maaltijden zijn veels te groot.

Meerdere maaltijden nemen en verspreiden op de dag.
Ongeveer om de 2 1/2 a 3 uur vreten.

DuDe.. Dit schema is IF gebaseerd.. Das juist te bedoeling.. 3 tot 4 maaltijden..

1 ochtend
rest na training geloof ik (Savonds)

nee je break the fast met groente vlees en wat carbs meestal voro het trainen. en 80% van je dagelijkse kcal eetje gelijk na de training. en daarna nog een maaltijd dus je eet ongeveer 3 maaltijden...

Vandaag was het doel om binnen 6 uur dit weg te werken:

8 volkoren boterhammen
6 eieren
200g kipfilet
125g volkoren pasta
200g saus
400g groente
2L melk
0.25L slagroom

Viel echt tegen. Het ziet er goed te doen uit, maar dat is het absoluut niet. Ik heb de 6 uur niet gehaald. Ik deed er 7:15 over. Kon wel zeker sneller. Maar vooral de 400g groente was echt een helse hassle. Ook de slagroom op het laatst was best ranzig.

Schema iets aangepast net nog en ook 200g gehakt erin verwerkt om nog wat hoger in eiwitten te komen. Uiteindelijke schema staat in het topic!

Zo, nu hard pitten. Keep you guys posted. ;)

0.25L slagroom drink je toch zo weg? die geur van die slagroom is wel goor mja easy kcals heh:P

DuDe.. Dit schema is IF gebaseerd.. Das juist te bedoeling.. 3 tot 4 maaltijden..

1 ochtend
rest na training geloof ik (Savonds)

Je hebt het bijna goed. 0,0 in de ochtend. Punt is juist dat je probeerd zo'n 18 uur niet te eten en dan 6 uur wel. Dus sochtends niet. ;)

@ CXLBV: als je net met moeite een litertje melk en 4 broodjes ei naar binnenn werkt en je maag krepeert is het echt niet prettig. :p

@ watchout: Ja, dat zou ook kunnen, het maakt niet echt uit zolang je maar probeerd in 6 uur alles weg te krijgen.

Nix voor mij.. dat IF Geshit, Wat zijn de voordelen?

Nix voor mij.. dat IF Geshit, Wat zijn de voordelen?

Breek me de bek niet open :D

Talloze, indien je ze wilt weten, ik PM je de artikelen wel.

Edit: Ik was ook heel erg cynisch tov. IF, maar nu na 4 weken iemand zo snel de kilo's erbij te zien tikken terwijl hij niet bulkt oid, samen met alle voordelen, ben ik ervan overtuigd dat het KAN werken. Ook is het wel chill dat ik niet om de 2/3 uur moet eten en mij overal aanpassen.

Maar hoedoe je dat alsje werkt? Heledag nop eten op je werk? :O Stel je bent bouwvakker, red jenooit.. helemaal niet zomers..

Stond een verkeerd schema in voor niet/trainingsdagen. Nu staat de goede erin.

@ Spank: Ik studeer, dusja, easy leventje. Ik heb geen idee hoe een bouwvakker dit zou doen. Ik denk wel dat dit schema in je leven in te passen moet zijn. Maar wat betreft de honger maakt het niet uit of je nou een bouwvakker bent of niet. Na een weekje heb je gewoon pas om 6 uur in de avond trek, en de hele dag niet. Je lichaam past zich aan..

Laatst bewerkt:
Eten gaat er al sneller in nu. Mix ook veel meer dingen door elkaar heen zodat het wat makkelijker eet en eet eigenlijk continu door. Eigenlijk is het dus 1 grote maaltijd van 4000 cals. :p

Kan toch gewoon op deze manier?

Zo ik heb mijn 2e dag erop zitten. Al verbeterd tov. gister. Vandaag de shit geflikt in exact 6 uur!:D

Heb even wel cocktailsaus als troepsaus erbij geflikkerd voor de smaak, anders was het zo k*t. Lekker wat bij droge volkoren pasta en bij de 400g groenten. Dan is het echt goed weg te chapen.

Ik ga langzaam aan proberen om het telraam van 6 naar 5 uur te brengen. Lijkt me dat je dan langer vast en dat dus beter is?

IF experts mogen overigens best in de topic reageren, gezien ik nog een leek ben en dit mijn eerste trial IF is. ;)

je kunt ook van Heinz, versgeperste tomatenpuree kopen, inzon pakje.. lekker voor de smaak over Volkorenpasta(Zurig) 100 Gram = 27 Kcal = 4,5 KH.. 0,7 vet 0,1 eiwit

je kunt ook van Heinz, versgeperste tomatenpuree kopen, inzon pakje.. lekker voor de smaak over Volkorenpasta(Zurig) 100 Gram = 27 Kcal = 4,5 KH.. 0,7 vet 0,1 eiwit

Die troepcocktailsaus is koning, krijg er werkelijk alles mee weg. ;)
Zit nu weer als een mother****er te kanen. Het bevalt uiterst goed!

hehe Happy 6-hour..

Zo ik heb mijn 2e dag erop zitten. Al verbeterd tov. gister. Vandaag de shit geflikt in exact 6 uur!:D

Heb even wel cocktailsaus als troepsaus erbij geflikkerd voor de smaak, anders was het zo k*t. Lekker wat bij droge volkoren pasta en bij de 400g groenten. Dan is het echt goed weg te chapen.

Ik ga langzaam aan proberen om het telraam van 6 naar 5 uur te brengen. Lijkt me dat je dan langer vast en dat dus beter is?

IF experts mogen overigens best in de topic reageren, gezien ik nog een leek ben en dit mijn eerste trial IF is. ;)

16/8 is prima hoor.

Yep... Martin "Mr IF" Berkham says so.

Yep.

Lyle macdonald pleit voor 18-6 als beste uitgangspunt namelijk..:rolleyes:

waar zegt hij dat ?

Je moet ook kijken wat praktisch is. 18 uur vasten is natuurllijk langer dan 16 uur , Maar als 6 uur niet praktisch is en 8 uur wel, dan .... Zoveel maakt het allemaal niet uit.

16/8 is perfect vol te houden kan ik je zeggen... no problems, maandenlang (wat mij betreft voor de rest van mijn leven)

Terug
Naar boven