AndroidHealthClinic

Rafa's FB en IF Log!

Peiling Peiling IF..

• heb ik geprobeerd en ga er hard op

Stemmen: 2 22,2%
  • heb ik geprobeerd en beviel me niet

Stemmen: 1 11,1%
  • heb ik niet geprobeerd maar wil het wel nog eens proberen

Stemmen: 1 11,1%
  • heb ik niet geprobeerd en wil ik ook niet proberen

Stemmen: 5 55,6%

• Totaal stemmers
    9
  • Topic Starter Topic Starter
Yep... Martin "Mr IF" Berkham says so.

Yep.

waar zegt hij dat ?

Je moet ook kijken wat praktisch is. 18 uur vasten is natuurllijk langer dan 16 uur , Maar als 6 uur niet praktisch is en 8 uur wel, dan .... Zoveel maakt het allemaal niet uit.

16/8 is perfect vol te houden kan ik je zeggen... no problems, maandenlang (wat mij betreft voor de rest van mijn leven)

Aight, dan houd ik dat aan. Probeer gewoon alles tussen 6-8 uur. Merk jij zelf dat je hierop harder gaat dan met 4,5,6,7,8x eten op een dag? In principe zou dat namelijk moeten gezien:

spierafbraak door vasten < anabole respons bij insulinepiek in de avond

Nog iets anders. Wat voor supplementen kan je het beste hierbij gebruiken voor massive gains? Nu doe ik het zo:

Pre-WO: niets
During-WO: BCAA, Dextrose
Post-WO: BCAA, Dextrose, Whey

+ Savonds bij de maaltijd: 5x visolie capsule, 6x biergist, 1x vit C, 1x Multivit

Zou je nog iets anders aanbevelen voor harde gains?

Iemand advies?
thumbup.gif

Aight, dan houd ik dat aan. Probeer gewoon alles tussen 6-8 uur. Merk jij zelf dat je hierop harder gaat dan met 4,5,6,7,8x eten op een dag? In principe zou dat namelijk moeten gezien:

spierafbraak door vasten < anabole respons bij insulinepiek in de avond

Ik vind het gewoon prettiger dan tig kleine maaltijdjes te moeten verdelen over een hele dag. Zeker in de cut, maar ook in de bulk ben ik achter gekomen. Veel relaxter allemaal. Of het objectief qua resultaat wat uit maakt... weet ik niet. Slechter is het zeker niet.

• Topic Starter Topic Starter
@ watchout Ik heb iig wel vernomen dat die anabole reactie een meerwaarde heeft boven de spierafbraak. Het verlies aan spierafbraak is daardoor verwaarloosbaar.

@ iedereen:
Iemand advies voor de supps?

Terug
Naar boven