MuscleMeat

Random dude , mooi fysiek

Vind het totaal geen mooi fysiek tbh.

Zou er meteen voor tekenen, spijtig genoeg niet naturel haalbaar.

• Topic Starter Topic Starter
Yeah na de 2de x te bekijken valt het wel mee eigenlijk. naja heb jij een voorbeeld van andere filmpjes van amateurs , maybe leuk om daar een beetje het topic mee te vullen.

Naja is een kwestie van smaak maar ik vind dat alleen de old school bodybuilders nog écht streeffysieken hadden. Ze hadden veel minder die 'juicy' look, zoals die gast in het filmpje heeft.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja je heb freaky en klassieke bodybuilders ik ga toch voor het 2e.

Ik vind klassiek ook wel mooi daar niet van maar ze ogen meestal soft , wat vind je van kuki , jeppe hun fysieken dan?

Niet gericht puur toxic look ofsow maar toch drogere looks.

Ik vind klassiek ook wel mooi daar niet van maar ze ogen meestal soft , wat vind je van kuki , jeppe hun fysieken dan?

Say whaat?

Ik vind het eerder andersom ;) En dan heb ik het over de algemene shape. Want er zijn altijd uitzonderingen.

Ik vind die look van klassieke bodybuilders juist het mooiste eraan, soft of whatever iig ziet het er natuurlijker uit. De meeste zien er na 1 kuurtje al niet meer zo uit, waarschijnlijk omdat ze veel hoger doseren en anders gebruiken dan vroeger maar ik ben er nog steeds niet echt achter waarom het nou is. Ik vind die fysieken van hun niet lelijk maar toch, het is anders. Ook de dichtheid van de spieren is anders. Bijv heel veel pro's hebben tegenwoordig wel dikke armen maar weinig vorm/seperatie erin zitten, zoals wolf.

Say whaat?

Ik vind het eerder andersom ;) En dan heb ik het over de algemene shape. Want er zijn altijd uitzonderingen.
Klassieke tijden waren er niet zoveel mensen echt ripped of laag bf , mooi natuurlijke en griekse goden look, maar ripped heeft natuurlijk ook wel zun mooie momenten :)

Ik heb ook nu wel hele vochtige old skool builders in me gedachten , zal vast ook wel mee vallen.

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Ik vind die look van klassieke bodybuilders juist het mooiste eraan, soft of whatever iig ziet het er natuurlijker uit. De meeste zien er na 1 kuurtje al niet meer zo uit, waarschijnlijk omdat ze veel hoger doseren en anders gebruiken dan vroeger maar ik ben er nog steeds niet echt achter waarom het nou is. Ik vind die fysieken van hun niet lelijk maar toch, het is anders. Ook de dichtheid van de spieren is anders. Bijv heel veel pro's hebben tegenwoordig wel dikke armen maar weinig vorm/seperatie erin zitten, zoals wolf.
Dan noem je ook echt 1 van de minderen op wat betreft serperatie ;)
Toch vond ik hem hier zeer goed:
http://www.youtube.com/watch?v=aSf_...EE78C777&playnext_from=PL&playnext=1&index=16

Ja oke maar ik vind het bijv ook niet mooi als de buikspieren zo dik zijn dat ze uitpuilen of wat de reden dan ook is, ipv dat je buik in rust naar binnen hangt (wat ik heb) dat je kan trainen dmv vacuum wat ze vroeger ook altijd deden en nu niet meer.

Zou er meteen voor tekenen, spijtig genoeg niet naturel haalbaar.
Dit is echt wel naturel haalbaar.
Redelijke aanleg, goed eten en goed hard trainen.
Zelfs meer mogelijk, al kan ik niet helemaal inschatten hoe lang hij nou is en hoe die irl eruit ziet.

Het is ook maar wat je onder oldschool verstaat he ;)

Ik heb het dan over de jaren 70/80. Arnold, Zane, Columbo, Pearl, Nubret, Haney enz enz enz

Ja oke maar ik vind het bijv ook niet mooi als de buikspieren zo dik zijn dat ze uitpuilen of wat de reden dan ook is, ipv dat je buik in rust naar binnen hangt (wat ik heb) dat je kan trainen dmv vacuum wat ze vroeger ook altijd deden en nu niet meer.
Wat bedoel je precies met binnen hangen?

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

Dit is echt wel naturel haalbaar.
Redelijke aanleg, goed eten en goed hard trainen.
Zelfs meer mogelijk, al kan ik niet helemaal inschatten hoe lang hij nou is en hoe die irl eruit ziet.
Ik denk dat hij gekuurd heeft , die mass met die droogte, maar ik wil niks kapot maken , er is genoeg mogelijk.

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Het is ook maar wat je onder oldschool verstaat he ;)

Ik heb het dan over de jaren 70/80. Arnold, Zane, Columbo, Pearl, Nubret, Haney enz enz enz
Yeah maybe , was wel altijd fan van Nubret fan , maar vond Arnold ook altijd zo'n soft look hebben.

En dit zet je neer bij de IFBB sectie omdat?

ArnoldRegPark2.jpg

arnold-schwarzenegger-20060109-99364.jpg

Dat je buik altijd een beetje vacuum is getrokken.

Laatst bewerkt:
Die armen en borst ook van arnold, belachelijk groot :roflol:

Terug
Naar boven