MuscleMeat

Random dude , mooi fysiek

• Topic Starter Topic Starter
Ah die manier,
Kben er zelf nog niet echt uit HOE het nou komt , toxics? overmatig voeding? buik uitzet?

Kben wel benieuwd naar het juiste antwoord,

Ja oke maar ik vind het bijv ook niet mooi als de buikspieren zo dik zijn dat ze uitpuilen of wat de reden dan ook is, ipv dat je buik in rust naar binnen hangt (wat ik heb) dat je kan trainen dmv vacuum wat ze vroeger ook altijd deden en nu niet meer.

kan je dit ff uitleggen, heb wel is eerder hiervan iets gelezen maar dat ben ik alweer vergeten :o

ArnoldRegPark2.jpg

arnold-schwarzenegger-20060109-99364.jpg

Dat je buik altijd een beetje vacuum is getrokken.

Kan je dat bereiken door vaccuum oefeningen te doen dan? Ik heb die oefeningen een tijdje gedaan maar ik merkte er weinig van.

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

Ah die manier,
Kben er zelf nog niet echt uit HOE het nou komt , toxics? overmatig voeding? buik uitzet?

Kben wel benieuwd naar het juiste antwoord,

Roids.;) IGF of HGH of iets in die richting geloof ik.

kan je dit ff uitleggen, heb wel is eerder hiervan iets gelezen maar dat ben ik alweer vergeten :o

In van die artikelen over vacuum training staat er dat als je vacuum training doet je dan ook in een rust een smalle taille heb omdat je buik dan niet uitgezakt is als je relaxt staat maar dus een beetje recht/naar binnen. Noemen ze ook wel ab control http://www.youtube.com/watch?v=JLYaM7thNv8

Kan je dat bereiken door vaccuum oefeningen te doen dan? Ik heb die oefeningen een tijdje gedaan maar ik merkte er weinig van.

Als het goed is puilt je buik dan in ieder geval niet uit en met een heel klein beetje moeite naar binnen (wat je opzich gewoon de hele dag kan volhouden het is gewoon een houding die je aan moet leren), daarom had arnold ook altijd zo'n naar binnen hangende buik en kwam z'n borst zo bruut uit.

http://www.youtube.com/watch?v=0Kv2BQgvxq0&NR=1

Dit is echt wel naturel haalbaar.
Redelijke aanleg, goed eten en goed hard trainen.
Zelfs meer mogelijk, al kan ik niet helemaal inschatten hoe lang hij nou is en hoe die irl eruit ziet.

Dude je bent hopelijk scarcastisch want als jij denk dat dit naturel haalbaar is valt me dit erg van je tegen goza!
Dit is absoluut niet NATUREL haalbaar 1000% ckrrr

Dude je bent hopelijk scarcastisch want als jij denk dat dit naturel haalbaar is valt me dit erg van je tegen goza!
Dit is absoluut niet NATUREL haalbaar 1000% ckrrr
Ik dacht dat op zijn minst iemand met het domme idee zou komen dat dat naturel haalbaar was...gebeurde niet, dus zei ik het maar:D

die heeft wel een heel goede waist

Super fysiek! Als iemand dat naturel haalt eet ik men schoen op!

Ik dacht dat op zijn minst iemand met het domme idee zou komen dat dat naturel haalbaar was...gebeurde niet, dus zei ik het maar:D

Hahaha oke dacht al maar iid er zijn genoeg mensen die wel zullen denken dat die nattie haalbaar is.
ps heb je me pm ontvangen bro?

volgens mij beseft TS niet echt goed hoe groot die kerel echt is in dat eerste filmpje....

Topfysiek. Alleen armen mogen net een beetje groter.

Dit is echt wel naturel haalbaar.
Redelijke aanleg, goed eten en goed hard trainen.
Zelfs meer mogelijk, al kan ik niet helemaal inschatten hoe lang hij nou is en hoe die irl eruit ziet.

Zelfs meer naturel? :o Die massa en vetpercentage haal je echt niet naturel. Al zou dat wel zo zijn dan zou je niet "redelijke aanleg" moeten hebben maar monster aanleg.

vette plaat trouwens bij het eerste filmpje

Terug
Naar boven