- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja oke maar ik vind het bijv ook niet mooi als de buikspieren zo dik zijn dat ze uitpuilen of wat de reden dan ook is, ipv dat je buik in rust naar binnen hangt (wat ik heb) dat je kan trainen dmv vacuum wat ze vroeger ook altijd deden en nu niet meer.

Ah die manier,
Kben er zelf nog niet echt uit HOE het nou komt , toxics? overmatig voeding? buik uitzet?
Kben wel benieuwd naar het juiste antwoord,
IGF of HGH of iets in die richting geloof ik.kan je dit ff uitleggen, heb wel is eerder hiervan iets gelezen maar dat ben ik alweer vergeten![]()
Kan je dat bereiken door vaccuum oefeningen te doen dan? Ik heb die oefeningen een tijdje gedaan maar ik merkte er weinig van.
Dit is echt wel naturel haalbaar.
Redelijke aanleg, goed eten en goed hard trainen.
Zelfs meer mogelijk, al kan ik niet helemaal inschatten hoe lang hij nou is en hoe die irl eruit ziet.
Ik dacht dat op zijn minst iemand met het domme idee zou komen dat dat naturel haalbaar was...gebeurde niet, dus zei ik het maarDude je bent hopelijk scarcastisch want als jij denk dat dit naturel haalbaar is valt me dit erg van je tegen goza!
Dit is absoluut niet NATUREL haalbaar 1000% ckrrr

Super fysiek! Als iemand dat naturel haalt eet ik men schoen op!

Ik dacht dat op zijn minst iemand met het domme idee zou komen dat dat naturel haalbaar was...gebeurde niet, dus zei ik het maar![]()
dat is dus z'n geheim achter z'n fysiek

Zou er meteen voor tekenen, spijtig genoeg niet naturel haalbaar.
http://www.youtube.com/watch?v=JQ1N4Mjgti4&feature=relatedGoogle Tuan Tran is. Staat veel van op Youtube, die is volgens mij niet veel kleiner dan deze gast en is ook naturel.
Google Tuan Tran is. Staat veel van op Youtube, die is volgens mij niet veel kleiner dan deze gast en is ook naturel.
Dit is echt wel naturel haalbaar.
Redelijke aanleg, goed eten en goed hard trainen.
Zelfs meer mogelijk, al kan ik niet helemaal inschatten hoe lang hij nou is en hoe die irl eruit ziet.
Die massa en vetpercentage haal je echt niet naturel. Al zou dat wel zo zijn dan zou je niet "redelijke aanleg" moeten hebben maar monster aanleg.