MuscleMeat

Random dude , mooi fysiek

vind dat niet echt een fitness figuur om eerlijk te zijn.

Dit is een fitness figuur :yes:

cristiano_ronaldo.jpg

• Topic Starter Topic Starter
klopt, maar zijn upperbody is bb waardig.

do you lift weights , wat een b*tch haha :)

Toch duidelijk dat die kerel uit dat filmpje dat boforli heeft gepost een BB fysiek heeft , veel van de bbers hier hebben dat nog niet en doen al jaren aan BB.

Toch duidelijk dat die kerel uit dat filmpje dat boforli heeft gepost een BB fysiek heeft , veel van de "bodybuilders">bbers hier hebben dat nog niet en doen al jaren aan BB.

dit wordt telkens herhaald hier, dan vraag ik me toch wel wat af of jullie wel trainen..

dit wordt telkens herhaald hier, dan vraag ik me toch wel wat af of jullie wel trainen..

Ik spreek dan ook niet over zuivere grote , iedere idioot kan grote armen hebben. Het is de kunst om grote armen(groot ogend fysiek) te hebben bij een laag vet percentage dat belangrijk is. Bigger = better is een grap van overvoede ''BBers''.

Lork gozers als jezelf en ik en nog een redelijk aantal andere hoeven ons niet aangesproken te voelen maar wij zen maar een klein percentage van de gasten op dit forum die wel breed zijn het grootste deel 90% is gewoon ecto!

Lork gozers als jezelf en ik en nog een redelijk aantal andere hoeven ons niet aangesproken te voelen maar wij zen maar een klein percentage van de gasten op dit forum die wel breed zijn het grootste deel 90% is gewoon ecto!

pics? Durf te wedden dat die kerel groter oogt dan jij.

Laatst bewerkt:
pics? Durf te wedden dat die kerel groter oogt dan jij.

Welke die laaste die own ik wel maar die eerste ckrr niet nee geef ik eerlijk toe.
En ik ga geen pics posten om me te bewijzen tegenover jouw gozer wat je ook denk over mij het zal me aan me reet roesten.

Laatst bewerkt:
Welke die laaste die own ik wel maar die eerste ckrr niet nee geef ik eerlijk toe.
En ik ga geen pics posten om me te bewijzen tegenover jouw gozer wat je ook denk over mij het zal me aan me reet roesten.

ga dan niet beweren dat je 90% ownt van dit forum, want zonder pics geloofd niemand je. Je hoeft ook helemaal niks te bewijzen aan mij, maar zomaar wat roepen kan iedereen. En die laatste heeft wellis op de voorpagina van muscle en fitness gestaan. Weetje zeker dat je de onderstaande foto ownt?

1498v0n.jpg

Laatst bewerkt:
ga dan niet beweren dat je 90% ownt van dit forum, want zonder pics geloofd niemand je. Je hoeft ook helemaal niks te bewijzen aan mij, maar zomaar wat roepen kan iedereen. En die laatste heeft wellis op de voorpagina van muscle en fitness gestaan. Weetje zeker dat je de onderstaande foto ownt?

-knip-

Voordat ik begon met trainen ownde ik dat fysiek zelfs.

vind dat niet echt een fitness figuur om eerlijk te zijn.

Idd geen fitness fysiek, die gast heeft gewoon een fikse upperbody wat je natural waarschijnlijk niet eens kunt bereiken.
Wel mooi hoe die kerel hem afkraakt op z'n skinny legs:p

Heb trouwens nog ff gezocht naar foto's van die gast maar kan ik jullie niet aanraden, veel PBS achtige foto's waarbij ie bijvoorbeeld alleen een champagne fles voor z'n snikkel houdt...

Laatst bewerkt:
Gruwelijke abs die gozer in dat eerste filmpje.
Alsof ze gebeeldhouwd zijn.

1498v0n.jpg

Goed kwa droog staan nog niet maar kwa massa ckrr wel.
En je hebt wel een beetje gelijk zonder fotoos komt het niet waarsgetrouw over en had ik btr niets kunnen zeggen.
Die fotoos komen als ik droog sta dan praten we wel weer verder oke.

Goed kwa droog staan nog niet maar kwa massa ckrr wel.
En je hebt wel een beetje gelijk zonder fotoos komt het niet waarsgetrouw over en had ik btr niets kunnen zeggen.
Die fotoos komen als ik droog sta dan praten we wel weer verder oke.

Ben benieuwd, als ik ongelijk heb dan geef ik dat dan ook toe. Ik zou het alleen maar leuker vinden als jij een betere fysiek hebt dan die gozer ;)

Terug
Naar boven