- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 17%
Hoeso?volgens mij beseft TS niet echt goed hoe groot die kerel echt is in dat eerste filmpje....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeso?volgens mij beseft TS niet echt goed hoe groot die kerel echt is in dat eerste filmpje....
afgaande op de reacties hier maar ik doel niet alleen op jouw eigenlijk , die kerel is wel echt groot hoor
Dat is n echt bodybuilderslijf en die tweede is n fitnessfiguur zoals deze kerel
http://www.youtube.com/watch?v=yzPCfT80u3M
vind dat niet echt een fitness figuur om eerlijk te zijn.

Upper body is wel groot , maar zijn benen ogen klein van de topic filmpje.afgaande op de reacties hier maar ik doel niet alleen op jouw eigenlijk , die kerel is wel echt groot hoor
Dat is n echt bodybuilderslijf en die tweede is n fitnessfiguur zoals deze kerel
http://www.youtube.com/watch?v=yzPCfT80u3M
Toch duidelijk dat die kerel uit dat filmpje dat boforli heeft gepost een BB fysiek heeft , veel van de "bodybuilders">bbers hier hebben dat nog niet en doen al jaren aan BB.
dit wordt telkens herhaald hier, dan vraag ik me toch wel wat af of jullie wel trainen..
dit wordt telkens herhaald hier, dan vraag ik me toch wel wat af of jullie wel trainen..
Lork gozers als jezelf en ik en nog een redelijk aantal andere hoeven ons niet aangesproken te voelen maar wij zen maar een klein percentage van de gasten op dit forum die wel breed zijn het grootste deel 90% is gewoon ecto!
pics? Durf te wedden dat die kerel groter oogt dan jij.
Welke die laaste die own ik wel maar die eerste ckrr niet nee geef ik eerlijk toe.
En ik ga geen pics posten om me te bewijzen tegenover jouw gozer wat je ook denk over mij het zal me aan me reet roesten.
ga dan niet beweren dat je 90% ownt van dit forum, want zonder pics geloofd niemand je. Je hoeft ook helemaal niks te bewijzen aan mij, maar zomaar wat roepen kan iedereen. En die laatste heeft wellis op de voorpagina van muscle en fitness gestaan. Weetje zeker dat je de onderstaande foto ownt?
-knip-
Voordat ik begon met trainen ownde ik dat fysiek zelfs.
vind dat niet echt een fitness figuur om eerlijk te zijn.

ga dan niet beweren dat je 90% ownt van dit forum, want zonder pics geloofd niemand je. Je hoeft ook helemaal niks te bewijzen aan mij, maar zomaar wat roepen kan iedereen. En die laatste heeft wellis op de voorpagina van muscle en fitness gestaan. Weetje zeker dat je de onderstaande foto ownt?
![]()
Goed kwa droog staan nog niet maar kwa massa ckrr wel.
En je hebt wel een beetje gelijk zonder fotoos komt het niet waarsgetrouw over en had ik btr niets kunnen zeggen.
Die fotoos komen als ik droog sta dan praten we wel weer verder oke.