MuscleMeat

Randy Couture vs James Toney

inq

Novice
Waardering
1
[Link niet meer beschikbaar]

Blijkbaar is het randy couture die het gezicht van MMA mag redden :D
Ik hoop niet dat hij de fout maakt om te lang te gaan staan, anders gaat ie wel KO, maar meteen naar de grond werken als ik hem was.

Het is niet dat ik iets tegen Toney heb, maar als hij wint gaat heel MMA wereld naar de klote :P

Ben met je eens dat Randy niet te lang moet blijven staan. Zijn greco zal in deze wedstrijd enorm bij helpen. Toch is Randy's stand-up van een heel hoog niveau.

Ben met je eens dat Randy niet te lang moet blijven staan. Zijn greco zal in deze wedstrijd enorm bij helpen. Toch is Randy's stand-up van een heel hoog niveau.

Toch ben ik van mening dat het bokswerk van Cotoure geen partij is voor Toney (Boxing rec: 72 wins - 6 losses).

Maargoed, boksen in MMA is een heel ander verhaal dan een bokswedstrijd. Cotoure zal ongetwijfeld z'n eigen ding doen, clinchen, dirty boxing, takedown, ground-and-pound..

[Link niet meer beschikbaar]

Blijkbaar is het randy couture die het gezicht van MMA mag redden :D
Ik hoop niet dat hij de fout maakt om te lang te gaan staan, anders gaat ie wel KO, maar meteen naar de grond werken als ik hem was.

Het is niet dat ik iets tegen Toney heb, maar als hij wint gaat heel MMA wereld naar de klote :P

deze opmerking snap ik niet als toney wint gaat MMA wereld naar de klote...

mixed martial arts is dus voor iedere vechtsport dat is juist het mooie van mma vroeger waren er mensen die zich afvroegen wat als je de nr1 karate tegen de nr1 judo enz enz zet en zo was mma geboren...

Prachtig toch

deze opmerking snap ik niet als toney wint gaat MMA wereld naar de klote...

Als een boxer tijdens een gevecht met MMA regels wint van een MMA Hall of Famer, zou dat in de ogen van sommige mensen het falen van MMA betekenen.

Daar doelt inq op denk ik.

+1 daar zit wel wat in maar dat is juist het vette van MMA vind ik dat die kans wel bestaat...

maar idd in het boks wereldje zullen een hele hoop praatjes krijgen

Terug
Naar boven