Fitness Seller

4 jaar cel geeist tegen MF Juice / Gregory Dos Santos

Bezoekers in dit topic

PatrickvH

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 jul 2006
Berichten
4.552
Waardering
342
Lengte
1m85
RTL Nieuws | 12 oktober 2012, 10:11
Verdachte loverboyzaak: Ze wilden zelf in prostitutie
Tegen rapper MF Juice is vier jaar celstraf geëist, omdat hij twee minderjarige meisjes heeft aangeboden voor prostitutie. Tegen de rechter zei de 30-jarige verdachte, Gregory dos S., dat de meisjes 'zelf in de prostitutie wilden'.


De rapper wordt ervan verdacht de 14-jarige Lisa uit De Meern en de 15-jarige Jaimy uit Vleuten naar een Rotterdamse woning te hebben gelokt en hen te hebben gedwongen tot prostitutie. Zijn ex-vriendin zou haar huis ervoor beschikbaar hebben gesteld. Het OM wil dat de ex voor haar rol in de zaak twee jaar cel krijgt, waarvan zes maanden voorwaardelijk.

Lisa en Jaimy werden via een website aangeboden voor coïtus. De tieners waren in februari een week spoorloos. Media-aandacht leidde tot hun opsporing.

Verslaggever Pim Sedee:"Verklaringen meisjes voorgelezen: toen ik eerste klant kreeg voelde het alsof hoofd van lichaam was afgesloten."

Dos S. verklaart in de rechtszaal dat de meisjes zelf in de prostitutie wilden en dat hij niet wist dat ze 14 en 15 jaar oud waren. De meisjes zouden via Ping hebben gezegd dat ze 18 en 19 jaar oud waren, zegt de verdachte. Jaimy zegt dat ze haar id-kaart heeft laten zien, dus Dos S. zou geweten moeten hebben dat ze 15 was.

Eén van de meisjes verklaart verliefd te zijn geweest op de verdachte. Verder vertelt ze drie keer coïtus te hebben gehad met een klant. "Toen ik eerste klant kreeg voelde het alsof mijn hoofd van mijn lichaam was afgesloten." De opbrengst zou 70 euro zijn geweest; de helft daarvan ging naar Dos S.

Volgens het Openbaar Ministerie was geld het belangrijkste motief voor de daders. De twee hadden schulden en wilden op deze manier geld verdienen.

http://www.rtl.nl/components/actuee...eschuldigd-van-prostitueren-minderjarigen.xml

=====================================================

Is ook geen slimmertje ook die loser, voor een paar tientjes die hij erop verdient heeft een paar jaar de bak in.
En dan nog de slachtoffers de schuld in de schoenen willen schuiven.
 
Ik hoop dat hij elke dag word verkracht de komende 4 jaar.
 
Zulke mensen mogen van mij veel langer de bak in. Of ze zelf laten verkrachten door een paar dudes.
 
Back
Naar boven