Fitness Seller

Rapper Sjors, buffer dan 90% van DBB.

knap hoor om zelf cheat curls fout te doen

Het grappige is nog dat hij idd buffer is dan een groot gedeelte van dit forum! :roflol:

Pindakaas is de shit!

Het grappige is nog dat hij idd buffer is dan een groot gedeelte van dit forum! :roflol:

Pindakaas is de shit!
Ja natuurlijk , deze word nooit oud :p
maar dit is echt het sniperx effect...

Oo trouwens ik voelde me niet aangesproken lalalal.......

Full r*tard,kan niet missen en die met ze roundhouse kick ook.

Vol ongeloof zit ik dit topic te bekijken, een persoon met de massa van big ramy en de fightskills van badr.

Onmenselijk...

Wat een baas! Geweldige form, wou dat ik dat kon ben jelly gewoon! En groei je echt van pindakaas? Geloof er niks van!

Fuarkkk Sjors, streef fysiek

Grote beer is het..met pindakaas haha :)

Ik zie steeds meer achterlijken op internet.

Kwam hem in kroatie tegen met stappen, uur mee op het terras gezeten en gepretendeerd dat ik zijn grootste fan was. Dit is echt geen typetje, die gast is niet helemaal 100%. Heb me kapot gelachen.

Em hij mire-de mijn biceps, maar dat speelt voor zich

• Topic Starter Topic Starter
Kwam hem in kroatie tegen met stappen, uur mee op het terras gezeten en gepretendeerd dat ik zijn grootste fan was. Dit is echt geen typetje, die gast is niet helemaal 100%. Heb me kapot gelachen.

Em hij mire-de mijn biceps, maar dat speelt voor zich

Jij bent dus zijn idool en motivatie om dit te doen!

• Topic Starter Topic Starter
Ik had em gemsgt op facebook maar hij reageerde niet

:fa:

Ik heb hem net ook een bericht gestuurd!

"Hey Sjors,
Ik heb je filmpjes gezien waar je heel hard in traint, ik wil worden net als jij.
En ik denk dat meer mensen mijn mening delen, misschien een idee om op dutchbodybuilding.com een logboek bij te houden zodat ik en andere mensen jou progressie en trainingen kunnen bijhouden?
Groetjes Lars. "

Terug
Naar boven